Afgelopen 10 dagen in Florida geweest en de mobiele telefoon niet gebruikt behalve voor het sturen van 1 SMS en wat WIFI.
We zijn op 12 juli 1 keer gebeld door een nummer in Waterland en die hebben we bewust niet opgenomen.
Op de factuur van Tele2 staat nu het volgende :
Gesprekken in het buitenland
316XXXXXXXX Cingular Wireless
(Genesi Inc. Call
12-07-13 03:58:27 00:00:14 1.53 |
Subtotaal 1.53
Ontvangen gesprekken in het buitenland
Ontvangen buitenl. Cingular Wireless
(Genesi Outg. Call
12-07-13 03:58:27 00:00:14 1.34 |
Zojuist een kwartier met de Tele2 klantenservice aan de lijn gezeten en nog net niet voor leugenaar uitgemaakt.
Ik heb een screenshot van de iPhone waarop te zien is dat er op 10 juli (nog in Nederland) gebeld is en op 22 juli (terug in Nederland)
Daartussen zit 1 gemiste oproep die ik al noemde.
Daarnaast is het vreemd dat ik 2 oproepen tegelijk (zelfde seconde) heb gedaan naar een nummer die ik niet eens ken.
Tele2 zegt dat het klopt. Grappig is dan ook weer dat de bel gegevens en de factuur (PDF) niet gelijk zijn qua tijdstippen. Ook is het grappig dat we 4 dagen NO SERVICE hadden (storing bij tele2 met buitenlandse klanten) en dat dat allemaal wel normaal is.
Ze kon niet zoveel aan mijn klacht doen. Ze kon het doorsturen naar het hoofdkantoor. Op mijn vraag wanneer ik er dan iets van hoor zei ze "u hoort daar niets van".
Eh ?
Principe kwestie voor mij: stel dat je langer in de USA bent, dan krijg je een goeie rekening op deze manier.
Andere reactie zie ik dat het nummer wat ik gebeld zou hebben de Tele2 Voicemail is.
Merkwaardig : er is geen voicemail ingesproken, we hebben geen voicemail afgeluisterd.
Alle andere providers berekenen voor zover ik weet geen kosten voor gemiste oproepen ?
En dan ben je dus 2,87 kwijt voor een gemiste oproep ? (die uit mijn hoofd niet eens op dat tijdstip plaats vond)
Tele2 site :
Zone 1: EU-landen & tarieven Gereguleerde tarieven per 1 juli 2013
Uitgaand bellen in EU (incl.BTW) € 0,2904
Gebeld worden binnen EU (incl.BTW) € 0,0847
SMS versturen binnen EU (incl.BTW) € 0,0968
Ontvangen voicemail (incl.BTW) Gratis
Afluisteren voicemail (incl.BTW) € 0,2904
Internet per MB € 0,4840
Tele2 chat :
Jorn zegt:Nee, u betaalt voor het doorschakelen van een telefoongesprek naar uw voicemailbox.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 zet zomaar iets op de factuur
Re: Tele2 zet zomaar iets op de factuur
Ja, Jorn heeft gelijk. En waarom je de tarieven voor BINNEN de EU neerzet terwijl je overduidelijk BUITEN de EU was weet ik ook niet.kevertje schreef:Afgelopen 10 dagen in Florida geweest ...
Zone 1: EU-landen & tarieven Gereguleerde tarieven per 1 juli 2013
Uitgaand bellen in EU (incl.BTW) € 0,2904
Gebeld worden binnen EU (incl.BTW) € 0,0847
SMS versturen binnen EU (incl.BTW) € 0,0968
Ontvangen voicemail (incl.BTW) Gratis
Afluisteren voicemail (incl.BTW) € 0,2904
Internet per MB € 0,4840
Tele2 chat :
Jorn zegt:Nee, u betaalt voor het doorschakelen van een telefoongesprek naar uw voicemailbox.
Ik kan sowieso het tarief niet vinden voor in Amerika.
Daarnaast is het belachelijk dat je betaald voor EN de doorschakeling EN de ontvangst van de voicemail call.
2,87 voor een gemiste oproep. Leven we in 1998 ofzo ?
Daarnaast is het belachelijk dat je betaald voor EN de doorschakeling EN de ontvangst van de voicemail call.
2,87 voor een gemiste oproep. Leven we in 1998 ofzo ?
tja, die tarieven zijn te belachelijk voor woorden, dàt ben ik met je eens.
Oh..tarieven gevonden:
Dus die 2,87 voor een halfingesproken VM kan kloppen. En nee, daar ben ik het ook niet mee eens.
Oh..tarieven gevonden:
Dus die 2,87 voor een halfingesproken VM kan kloppen. En nee, daar ben ik het ook niet mee eens.
- Bijlagen
-
- Tele2Tarief USA.JPG (30.56 KiB) 1090 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
-
HTCHenk007
Tele2 zet dus niet zomaar "iets" op de factuur, een beetje research en het is te verklaren.