LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BCC; één groot drama
BCC; één groot drama
In januari van dit jaar heb ik een frietketel besteld bij BCC. Door een fout wordt het bedrag twee keer afgeschreven. Al een keer of 5 gemaild, zeker zoveel keer gebeld, een officiële klachtbrief geschreven. Telkens krijg ik te horen dat ik het geld snel teruggestort krijg; steeds stelt BCC mij diep teleur. Wat een dramatische bedrijfsvoering heeft BCC als een simpele terug storting keer op keer niet goed gaat en er zich blijkbaar niemand verantwoordelijk voelt om dit echt op te lossen.
Re: BCC; één groot drama
Wie is verantwoordelijk voor de dubbele afschrijving en waarom ?
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: BCC; één groot drama
misschien is er een fout geweest?ik heb het wel eens met ??greetz geloof ik.dan staat er u betaling is niet gelukt de eerste keer dacht oh,opnieuw twee keer dus...snuffel1 schreef:De internetshop van BCC kent wel een paar betaalwijzen maar Ideal is de meest gangbare. Met een Ideal betaling geeft u de bank éénmalig toestemming het bedrag af te schrijven, een dubbele afschrijving kan dus zonder uw toestemming niet gebeuren.
dus nu kijk ik eerst en ja hoor afgeschreven...geld netjes terug paar dagen later en maar paar euro,,
maar heeft u per ongeluk dubbele betaling gedaan?
of als u machtiging heeft gegeven,dan terug halen storneren...
Re: BCC; één groot drama
frietketel....U bezit de belgische nationaliteit?
Re: BCC; één groot drama
De bestelling is twee keer gedaan. Een keer mislukt en een keer gelukt maar wel twee keer afgeschreven. Dat wordt ook toegegeven door BCC. Al 9 keer toezegging gekregen dat ik het bedrag terugkrijg (zowel via telefoon als mail) maar nog steeds niet gebeurd.
Re: BCC; één groot drama
Vraag of ze voor dat ze ooit het geld wel terug storten of ze even hier willen schrijven wat ze onder Service verstaan waar ze zo vaak mee adverteren....
Hun reactie graag hier zodat zij weten dat geheel Nederland weet hoe betrouwbaar ze zijn....
Hun reactie graag hier zodat zij weten dat geheel Nederland weet hoe betrouwbaar ze zijn....
Re: BCC; één groot drama
U kunt nog een laatste maal een brief versturen met daarin dat u het geld binnen 14 dagen na de dagtekening op uw rekening moet staan en dat u anders de wettelijke incassokosten (15% met een minimum van 40 euro of 48,40 als u een incassobureau inschakelt) in rekening zal brengen. (Hiervoor moet u dan nog wel een incassohandeling verrichten.)
Re: BCC; één groot drama
goed zo Alfatrion, die 48,80 zijn voor het incassobureau zelf en kun jij dan niet gaan vorderen. En een incassobureau zal jouw vordering niet overnemen, dus: top advies weer.
Re: BCC; één groot drama
Grote kans dat de oorzaak van het probleem bij de paymentprovider ligt.roovos schreef:De bestelling is twee keer gedaan. Een keer mislukt en een keer gelukt maar wel twee keer afgeschreven. Dat wordt ook toegegeven door BCC. Al 9 keer toezegging gekregen dat ik het bedrag terugkrijg (zowel via telefoon als mail) maar nog steeds niet gebeurd.
Dat kost vaak veel tijd om uit te zoeken terwijl het van uw kant zo simpel is: 2x betaald, 1x ontvangen nietwaar?
Wellicht helpt het om in 1 hele duidelijke brief incl kopie bankafschrift bcc te bewegen om hun paymentprovider wakker te schudden. De laatste moet nl de terugbetaling verzorgen.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 05 dec 2012 11:49
Re: BCC; één groot drama
Graag ontvangen wij uw klantgegevens en een korte omschrijving. Dan gaan we dit voor u nakijken. U kunt deze versturen naar: [email protected].
Met vriendelijke groet,
BCC Customer care
Met vriendelijke groet,
BCC Customer care
Re: BCC; één groot drama
Ik heb pas geleden het zelfde gehad met een ideal betaling bij ander bedrijf. mailtje gestuurt, nog even achteraan gebeld. allemaal gene probleem. alleen uiteindelijk gebeurde er niks omd at het bedrag weer vanzelf terug gestort was op de rekening. het stond hier ook op de afschrift als "gereserveerd"
inmiddels opnieuw bestelt, nu alleen even op het pakje wachten.
inmiddels opnieuw bestelt, nu alleen even op het pakje wachten.
Re: BCC; één groot drama
Ik heb hetzelfde aan de hand gehad met BobShop, verkopen gaat BobShop goed af.
Servive verlening en info aan klanten bij klachten heeft BobShop niet in hun agenda staan:(
Servive verlening en info aan klanten bij klachten heeft BobShop niet in hun agenda staan:(
Re: BCC; één groot drama
veel problemen met ideal de laatste tijd. Komt (o.a.) door capaciteitsproblemen en overgang naar IBAN. Geef dus niet direct de webshops ervan de schuld. Die worden er ook gek van.
Re: BCC; één groot drama
Beste customercare van BCC. Ik heb zojuist mijn gegevens doorgestuurd.
Ik hoop daadwerkelijk dat u nu wel iets voor mij kunt betekenen en dat ik niet weer wordt afgescheept met alleen een toezegging; geen woorden maar daden deze keer zou ik zeggen.
Ik hou jullie in ieder geval allemaal op de hoogte van de afhandeling; hopelijk met goed nieuws.
Ik hoop daadwerkelijk dat u nu wel iets voor mij kunt betekenen en dat ik niet weer wordt afgescheept met alleen een toezegging; geen woorden maar daden deze keer zou ik zeggen.
Ik hou jullie in ieder geval allemaal op de hoogte van de afhandeling; hopelijk met goed nieuws.