LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pay-Back dient rechters te benoemen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Wielrenner
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 jul 2004 16:58

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door Wielrenner »

Ik vel daar geen oordeel over. Maar mensen die er achter zitten weten het zelf wel. Hopelijk leren ze nog wat.

Pientje
Berichten: 45
Lid geworden op: 05 jul 2004 21:23

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door Pientje »

Ik help het je hopen.

Wielrenner
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 jul 2004 16:58

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door Wielrenner »

Een mens is nooit te oud om te leren. Als je je fouten kunt erkennen is er altijd hoop voor iedereen.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door kwast »

In steeds meer topics wordt het duidelijk dat de meeste mensen die hier rondhangen vrijwel geen juridische kennis hebben. Het enige dat van belang is voor hen is de vraag of het negatief of positief nieuws is. Negatief nieuws, los van de juridische onderbouwing, wordt onmiddellijk in de categorie omkoping geduwd (ja, ook door die oh zo juridisch ontwikkelde Piet). Dexia zal hier ongetwijfeld meelezen en zich gek lachen om de ongefundeerde schreeuwpartijen.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door Idaho »

Kom nou Kwast, je kan beter hoor, wordt een beetje saai.
Je bent als een 1e klas galler begonnen hier, maar je zakt nu af, door constant met teksten van dezelfde strekking te komen, kom op gebruik je fantasie eens, dit is niks.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door kwast »

Laat me dan maar eens zien hoe en waarmee ik ben begonnen als eersteklas galler. Maar waarom ga je niet inhoudelijk op mijn bericht in? Of weet je zelf ook wel dat het waar is?

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door kwast »

Hieronder zie je mijn eerste berichten, Idaho! Ik gaf aan dat 007 niet de persoon was die brieven voor je moet schrijven. Het mooiste is dat je dat zelf met me eens was blijkens je reactie.
kwast


Geplaatst op 08 Apr 2004 15:15 door kwast


--------------------------------------------------------------------------------

http://spelpunt-www0.gamepoint.net/vip/ ... e=opdetour Zie hier de redder in nood <<DEZE LINK WERKT NIET MEER>>

Naar boven


kwast


Geplaatst op 08 Apr 2004 15:36 door kwast


--------------------------------------------------------------------------------

Hehe, hij heeft de pagina snel aangepast. Hij zal wel weg blijven vanaf nu

Naar boven

..........

Idaho


Geplaatst op 08 Apr 2004 15:46 door Idaho


--------------------------------------------------------------------------------

Snel alle info weggehaald Justice boy?
Gelijk heb je hoor, want anders trapt niemand er meer in, ga nou gewoon lekker achter de meisjes aan, speel je potje kaart, chat een beetje (daar kan je trouwens al genoeg mensen in de maling nemen) en laat dit forum verder met rust jongen, geloof me, is een stuk beter.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door Willems »

Kwast, heb jij verstand van rechten? Je heb een middelbare opleiding, die je niet eens afgemaakt heb en je gaf uit hier op het forum als advocate. Je begon als hier op het forum als een napraatster en groeit verder uit bij gebrek aan weerstand. Nu beschouw je jezelf als een onmisbare kletster, echter voor jou waren er meer van jou soort, maar werden tenslotte opgeslorpt door eigen drek. Jouw soort heeft absoluut geen eigenwaarde en speelt een lafhartige spelletje totdat je tegen de lamp loopt, zoals vele vóór je.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door peewee »

Laten we het er maar op houden dat de stelling 'Pay Back moet rechters benoemen' een practical joke is.
Met de rechterlijke macht in Nederland zit het op hoofdlijnen best goed.
Dit in tegenstelling tot vele andere landen. Wel maakt de rechterlijke macht teveel gebruik van rechters-plaatsvervangers die dit als nevenfunctie doen, maar als hoofdbaan advocaat zijn.
Wanneer een rechter eens een keertje in de fout gaat, staat meestal hoger beroep open om de zaak in hoger beroep nog eens te laten beoordelen. Dat het aandelenleaserechtszaken soms fout gaat heeft m.i. meer te maken met advocaten die hun werk niet goed doen en te weinig rechtsgronden in stelling brengen of hun rechtsgronden slecht onderbouwen.

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door kwast »

willems schreef:Kwast, heb jij verstand van rechten?


Ja
willems schreef:Je heb een middelbare opleiding, die je niet eens afgemaakt heb en je gaf uit hier op het forum als advocate.
Drie keer onjuist, met daarnaast nog de onjuistheid dat ik me als vrouw zou voordoen
willems schreef:Je begon als hier op het forum als een napraatster
Bewijzen voor deze stelling? Boven zie je mijn eerste berichten en daaruit blijkt het tegenovergestelde
willems schreef:en groeit verder uit bij gebrek aan weerstand.
Dank je
willems schreef:Nu beschouw je jezelf als een onmisbare kletster
Hoe weet je hoe ik mezelf beschouw? Je weet niet eens dat ik geen vrouw ben
willems schreef:echter voor jou waren er meer van jou soort, maar werden tenslotte opgeslorpt door eigen drek. Jouw soort heeft absoluut geen eigenwaarde en speelt een lafhartige spelletje totdat je tegen de lamp loopt, zoals vele vóór je.
Dit soort zinsneden laat je complete waanzin goed zien, Willems!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door Idaho »

Kwast, ik zal wel in de war geweest zijn, ik meende in jou blijkbaar iemand anders te herkennen, mijn excuses hiervoor

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Pay-Back dient rechters te benoemen

Ongelezen bericht door kwast »

Geen probleem

Gesloten