LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips 40PFL9704H/12

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Hans70
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2013 19:29

Philips 40PFL9704H/12

Ongelezen bericht door Hans70 »

Ben ook zeer teleurgesteld in Philips aangaande kwaliteit en afhandeling klacht. In 2010 toestel gekocht voor design, ambilight en beeldkwaliteit. Binnen het jaar al problemen met uitploffen van beeld, bleek SSB-bord te zijn. Dit is vervangen door Philips, maar nu binnen 2 jaar na vervanging zelfde probleem. Aangezien ik niet de enige ben, zie Kieskeurig en vakbladen, verwachtte ik coulance van Philips en niet een aanbod om toestel te vervangen met bijbetaling van 875 euro. Het probleem gemeld op 24-05-13, maar zelfs met communiceren heeft Philips moeite. Waar staat eigenlijk Sense and Simplicity voor ? Ze zijn wel erg snel in het versturen van enquetes voor feedback. Het laatste aanbod was om het toestel in te ruilen voor een 6000-serie toestel, weliswaar voor een lager inruilbedrag. Dit is een eenvoudiger toestel en niet te vergelijken met een toestel van 2000 euro. We hebben zelf een voorstel gedaan, maar antwoord nog steeds niet gekregen. We stoppen er nu maar mee en mochten we nieuwe spullen nodig hebben, dan nemen we uiteraard geen Philips(plofkip) meer. Het is toch geen Nederlands fabricaat meer.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Philips 40PFL9704H/12

Ongelezen bericht door trail46 »

Hans70 schreef:Ben ook zeer teleurgesteld in Philips aangaande kwaliteit en afhandeling klacht. In 2010 toestel gekocht voor design, ambilight en beeldkwaliteit. Binnen het jaar al problemen met uitploffen van beeld, bleek SSB-bord te zijn. Dit is vervangen door Philips, maar nu binnen 2 jaar na vervanging zelfde probleem. Aangezien ik niet de enige ben, zie Kieskeurig en vakbladen, verwachtte ik coulance van Philips en niet een aanbod om toestel te vervangen met bijbetaling van 875 euro. Het probleem gemeld op 24-05-13, maar zelfs met communiceren heeft Philips moeite. Waar staat eigenlijk Sense and Simplicity voor ? Ze zijn wel erg snel in het versturen van enquetes voor feedback. Het laatste aanbod was om het toestel in te ruilen voor een 6000-serie toestel, weliswaar voor een lager inruilbedrag. Dit is een eenvoudiger toestel en niet te vergelijken met een toestel van 2000 euro. We hebben zelf een voorstel gedaan, maar antwoord nog steeds niet gekregen. We stoppen er nu maar mee en mochten we nieuwe spullen nodig hebben, dan nemen we uiteraard geen Philips(plofkip) meer. Het is toch geen Nederlands fabricaat meer.
Ik hoop dat Philips niets meer voor je doet, sorry hoor.
Een televisie drie jaar gebruiken (garantie verlopen dus)en dan verwachten dat zij het vervangen door een toestel van dezelfde prijs toen? Kom op zeg, de huidige toestellen hebben minstens gelijke beeld en geluid-kwaliteit en het laatste aanbod van een toestel uit de 6000-serie is een prima aanbod. Onthou dat wie het onderste uit de kan wil de deksel op zijn of haar neus krijgt.

Hans70
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2013 19:29

Re: Philips 40PFL9704H/12

Ongelezen bericht door Hans70 »

Trail46, ik merk dat je er echt verstand van hebt en zo snel hebt willen reageren. Van Philips zelf heb ik nog steeds niets gehoord en hoop dat ze ook niet meer reageren. Hoef ik geen keuze meer te maken uit slechte tv's. Gebruik voorlopig wel mijn 6-jarige Panasonic tot ik genoeg gespaard heb voor een nieuw toestel, maar in ieder geval nooit meer een Philips tv of een ander huishoudelijk apparaat. :D :lol:

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Philips 40PFL9704H/12

Ongelezen bericht door Wubo »

Is na de reparatie van dat beeldscherm niet opnieuw de garantie ingegaan?
Ik bedoel, de verwachtte levensduur van je tv zou toch langer moeten zijn dan 2-3 jaar?

Hans70
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2013 19:29

Re: Philips 40PFL9704H/12

Ongelezen bericht door Hans70 »

Nee, garantie van reparatie is slechts 90 dagen volgens Philips. Dit krijg je met de huidige Philips weggooitoestellen, die hooguit 3 jaar mee gaan.

Lewiscordo
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 dec 2014 10:13

Re: Philips 40PFL9704H/12

Ongelezen bericht door Lewiscordo »

I'm hoping that will Philips 350-080 pdf may absolutely nothing available for you, pardon me.A new TV make use of four years (warranty terminated so) after which anticipate those to replace the idea through a good extension with the very same value next? Think about it, present equipment get at the very least the same snapshot in addition to noise good quality plus the latest variety of gear through the 6000 string is an excellent present. Keep in mind that the person who the end with the bat berrel is certain to get the particular cover in his or her sinuses.

Gesloten