LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn lease

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wendegie
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2013 00:16

kpn lease

Ongelezen bericht door wendegie »

ik ben in september vorig jaar een lease contract aangegaan bij kpn. ik ben al meer dan 10 jaar klant bij ze en het leek me wel handig met een basisverzekering erbij met de garantie binnen 24 uur een gelijkwaardig toestel als je eigen als er ooit wat gebeurd. nou ten eerste heb ik 3 dagen moeten wachten tot ze tijd hadden. ten tweede ik had een sony experia p en ik heb terug gekregen een alcatel t pop 4010 van nog geen waarde van 89 euro nieuw. dit is niet waar ik voor getekend heb. ik moest hem aannemen van de monteur want anders kon ik mijn eigen gewoon houden of ik kreeg de reparatie rekening van rond de 200 euro er ook nog bij? ik voel me echt zwaar benadeeld wat kan ik hier tegen doen? ik moet nog meer dan een jaar met dit goedkope onding en mijn abonement beindigen kon wel dan moest ik hem afkopen! zij houden zich toch niet aan de beloften?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: kpn lease

Ongelezen bericht door devious »

Heb je al een klacht ingediend bij de KPN?

HTCHenk007
Berichten: 277
Lid geworden op: 20 jul 2010 14:15

Re: kpn lease

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Staan deze belofte op papier? Algemene voorwaarden?

MVG,

Henk

wendegie
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2013 00:16

Re: kpn lease

Ongelezen bericht door wendegie »

Ik heb meerdere malen gebeld en ze blijven stug volhouden dat Android Android is. Dat is dus gelijkwaardige waar ik voor getekend heb. Of het 2.2 is of 4.1 dat maakt ze niks uit. Die 24 uurs service kon niet omdat het druk is. Maar goed ik heb er wel voor getekend vind ik. Nu wilde ik het oplossen door een totaal löss verklaring van ze te krijgen en de schade op te geven bij degene die mijn toestel ook vernield heeft. Dit kon dus ook niet. Ik zit dus aan een vreselijk toestel vast voor nog 14 maanden terwijl een ander mijn toestel heeft gesloopt. Normaal had ik dus wel de schade kunnen indienen maar door het lease contract niet. Ik probeer nu onder dit contract uit te komen door in gebreke stelling.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: kpn lease

Ongelezen bericht door devious »

Dat klopt niet. Android 2.2 is niet te vergelijken met 4.1 Sterker nog, de nieuwe androidOS draait niet eens op oude toestellen. Dus je bent van een 3 liter V6 naar een 3 cylinder 1.1l gegaan, want benzine = benzine.. jaja.

Ga naar klacht.nl en dien daar ook een klacht in. En dien ook nog een stevige klacht in bij de KPN. Dit kan echt niet. En klagen op Facebook werkt ook. Ga trouwens maar alle klachtensites af. Dat helpt.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: kpn lease

Ongelezen bericht door Barman »

wendegie schreef: Nu wilde ik het oplossen door een totaal löss verklaring van ze te krijgen
Zit er silt in dan?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: kpn lease

Ongelezen bericht door devious »

bauxiet en bruinkool in de accu geloof ik...

wendegie
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2013 00:16

Re: kpn lease

Ongelezen bericht door wendegie »

Ik heb ondertussen een klacht brief gestuurd en telefonisch reactie gehad. Smartcard zou mij het rapport sturen van de experia p zodat ik verder kon met de wa verzekering. Nu stuurden ze het rapport van hun eigen toestel de alcatel pop.ook nog met rapport gegevens die niet kloppen. Zo zou hij drukschade hebben. Maar heb duidelijk aangegeven dat de batterij te heet werd en het toestel alle contactgegevens elke dag wiste. Maar goed vragen waar het rapport van de experia blijft. Deze is verzonden. Ik zie hem toch echt nergens in me mail pfff! Langslepend raar verhaal is het ondertussen geworden. Ik wil gewoon weer een normaal toestel!

wendegie
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jul 2013 00:16

Re: kpn lease

Ongelezen bericht door wendegie »

Het is me gelukt ik heb netjes een Sony xperia p weer gekregen. Ik ben tevreden!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: kpn lease

Ongelezen bericht door devious »

wendegie schreef: Ik ben tevreden!
Dat mag ook wel na een maand... :D

Gesloten