LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetbundel Simyo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ramona1987

Internetbundel Simyo

Ongelezen bericht door Ramona1987 »

Ik heb net een mail gestuurd naar Simyo
Hierbij zet ik de mail hier neer.

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik een maandbundel internet op mijn prepaid sim kaart aangezet voor 10 euro per maand met maximaal 200MB.
Nu wou ik hier vandaag weer gebruik van gaan maken alleen werkte deze niet.
Na met jullie helpdesk gesproken te hebben kwam uw medewerker Sharon tot de conclusie dat de simkaart geblokkeerd is omdat er een negatief saldo van 0,03 euro is.
Maar aangezien ik de internet bundel vooraf betaald heb, heb ik recht op deze MB's ook staat hiervan niks vermeld in jullie algemene voorwaarden, zelfs uw medewerker heeft dit mij bevestigt. Ik heb nu voor een dienst betaald waar ik geen gebruik meer van kan/mag maken. Uw medewerker kwam tot de conclusie, het staat niet in de voorwaarden dus u als klant heeft dikke pech.
Ook bij het aanzetten van de bundel staat nergens met een extra regel aangegeven dat je de bundel niet meer kan gebruiken als je saldo negatief word.
Ik ben nu ruim een uur bezig om dit opgehelderd te krijgen. Uw medewerker Sharon gaf mij als enige optie nog aan dat ik een mail moet sturen wat ook nog eens DRIE WERKdagen.
Ik voel me opgelicht door simyo.
Op deze manier wil ik geen klant meer van jullie zijn, en ik maak hier ook melding van bij TROS radar en Kassa.

Ik hoop zo snel mogelijk wat van deze kwestie te horen want ik kan nu dus geen gebruik maken van een dienst die ik betaald heb.

M.v.g. Ramona Stuivenberg
-

Simyo Webcare

Re: Internetbundel Simyo

Ongelezen bericht door Simyo Webcare »

Beste Ramona,

Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kon maken van je internetbundel.
Het is mogelijk om bij Simyo negatief saldo te hebben omdat je verbruik met een vertraging wordt verwerkt. Ondanks dat het een tijd geleden is wil ik dit voor je bekijken. Kan je mij een e-mail sturen met je telefoonnummer. Je kan dit e-mailen naar [email protected].

Vriendelijke groet,

Natascha

Simyo webcare

https://forum.simyo.nl/

devious

Ongelezen bericht door devious »

Maar hoe kun je in vredesnaam een NEGATIEF saldo hebben als je vooruit het hele bedrag betaalt?
Misschien dat Simyo dat eens kan uitleggen?

Harrie Kierie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

devious schreef:Maar hoe kun je in vredesnaam een NEGATIEF saldo hebben als je vooruit het hele bedrag betaalt?
Misschien dat Simyo dat eens kan uitleggen?
Negatief beltegoed. Kan met prepaid van Symio, want die laten je het gesprek afmaken. Als je dat niet aanvult, wordt uiteindelijk je simkaart geblokkeerd en kan je dan dus ook geen gebruik van een internetbundel maken.

Gesloten