LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ringtones bestellen via internet
ringtones bestellen via internet
Voor mijn nieuwe nokia 3510i heb ik via www.mobilemelodies.nl/plytones/polytonesabc 2x via sms a 2,00 EURO per sms de ringtone van frans bauer besteld. Tot en met de betaling gaat het prima maar zodra er in het beeldscherm komt te staan dat je betaald hebt reageert de computer niet meer. Ook heb ik het 1x via betalen per telefoon gedaan maar dan kom je in een menu waar je met je telefoon geen weet meer van heb.
Eindresultaat 5,30 euro lichter en nog geen ringtone van frans bauer. Deze site zou verboden moeten worden en verwijderd moeten worden met een hele hoge geldboete voor de opr(l)ichter er van.
Eindresultaat 5,30 euro lichter en nog geen ringtone van frans bauer. Deze site zou verboden moeten worden en verwijderd moeten worden met een hele hoge geldboete voor de opr(l)ichter er van.
Re: ringtones bestellen via internet
heel vaak ligt het aan de gebruiker zelf.
wanneer je ze op een normale manier een mailtje stuurt weet ik haast wel zeker dat ze de ringtone nogmaals naar je toesturen en je zelfs nog een paar gratis ringtones geven.
wanneer je ze op een normale manier een mailtje stuurt weet ik haast wel zeker dat ze de ringtone nogmaals naar je toesturen en je zelfs nog een paar gratis ringtones geven.
Misschien weet je gewoon niet wat je doet
Ik heb zelf diverse ringtones besteld (3) via de website http://www.vindsnel.nl/gsm. Dit ging heel eenvoudig zonder enkel probleem.
Blijf optimist.
Groetjes
Blijf optimist.
Groetjes
Ik doe het of bij www.time4ringtones.nl nooi tproblemen gehad eigenlijk,.... volgens mij kosten ze daar ook maar 1,30 per stuk
waarom niet gewoon bij www.samsung.nl of het merk telefoon dat je in je bezit hebt. Goedkoop, eerlijk en vertrouwd.
als je bluetooth op je telefoon hebt
dan koop je zo een bleutooth dongle of zoiets
en je gaat naar kazaa of zoiets en
je download daar de liedjes en die zet je heel simpel
over naar je gsm
dan koop je zo een bleutooth dongle of zoiets
en je gaat naar kazaa of zoiets en
je download daar de liedjes en die zet je heel simpel
over naar je gsm
Heb zelf al diverse ringtones besteld maar nooit geen problemen.
Sommige mensen blijven digibeten. !!!!
Sommige mensen blijven digibeten. !!!!
Er wordt veel geschreven over de diverse ringtones, die men zou kunnen downloaden.echter nergens wordt er aandacht aan besteed dat gebruikers van Tele2 mobiel niet kunnen wappen.
Dit merkt je pas als je al betaald hebt en probeert je toestel in te stellen.
Toch zegt elke leverancier van ringtones dat het ook geschikt is voor Tele2,
Dit is ergens geldklopperij!!
Dit merkt je pas als je al betaald hebt en probeert je toestel in te stellen.
Toch zegt elke leverancier van ringtones dat het ook geschikt is voor Tele2,
Dit is ergens geldklopperij!!
Realtone besteld via jamba.nl.
Onder in bestelscherm wordt mogelijkheid genoemd abonnement te nemen om voor €6 p.m. 4 realtones te kunnen downloaden.
Omdat ik slechts eenmaal 1 tone wilde ben ik de voorwaarden gaan lezen en heel goed gekeken voor ik verder ging bestellen.
Nergens te vinden dat ik niet gewoon 1 tone zou kopen, moest code intoetsen waar ook cijfer 1 in voorkwam, dus ik nam aan dat het goed zou gaan.
Ringtone is binnen, niet van denderende kwaliteit, gewoon stuk uit nummer gehakt, maar goed, dat is het risico ondanks stukje luisteren.
Wie schetst mijn verbazing dat ik allerlei sms-en binnenkrijg van jamba…o.a. dat mijn abonnement nu in gaat!!! En controle leert dat mijn beltegoed enorm is gedaald….
In plaats van 1 ringtone heb ik dus ongevraagd een maandabonnement van 6 euro gekregen, dat ik uit kwaadheid meteen heb opgezegd.
Nu blijkt een van mijn dochters hetzelfde is overkomen: ongemerkt een abonnement na 1 ringtone te hebben gekocht.
Koop dus GEEN ringtones/realtones/whatever bij jamba, want je zit er aan vast.
Heb dus abo en een of andere vage ongevraagde jamba-sms-service meteen opgezegd en er gaat morgen een boze mail achteraan.
Ik heb nu programmaatje om zelfgekozen deeltje uit een mp3 te selecteren, met mogelijkheid tot mooie fade aan begin en eind, dat ik met Bluetooth overzet….veel mooier, veel goedkoper en geen ergernis over oneerlijke gedoe.
Wees dus gewaarschuwd voor tones bij Jamba.
Bij andere sites heb ik nooit problemen gehad met tones bestellen, betalen en downloaden.
----
Overigens heeft een andere dochter de nare ervaring dat pas na bestellen en betalen van tones bij diverse sites, blijkt dat die alleen met WAP gedownload kunnen worden. Aangezien ze niet kan wappen staan die tones nu nog betaald en wel op haar te wachten. Een enkele site waarschuwt hier duidelijk van te voren voor, maar de meeste niet. Ook slechte zaak.
Onder in bestelscherm wordt mogelijkheid genoemd abonnement te nemen om voor €6 p.m. 4 realtones te kunnen downloaden.
Omdat ik slechts eenmaal 1 tone wilde ben ik de voorwaarden gaan lezen en heel goed gekeken voor ik verder ging bestellen.
Nergens te vinden dat ik niet gewoon 1 tone zou kopen, moest code intoetsen waar ook cijfer 1 in voorkwam, dus ik nam aan dat het goed zou gaan.
Ringtone is binnen, niet van denderende kwaliteit, gewoon stuk uit nummer gehakt, maar goed, dat is het risico ondanks stukje luisteren.
Wie schetst mijn verbazing dat ik allerlei sms-en binnenkrijg van jamba…o.a. dat mijn abonnement nu in gaat!!! En controle leert dat mijn beltegoed enorm is gedaald….
In plaats van 1 ringtone heb ik dus ongevraagd een maandabonnement van 6 euro gekregen, dat ik uit kwaadheid meteen heb opgezegd.
Nu blijkt een van mijn dochters hetzelfde is overkomen: ongemerkt een abonnement na 1 ringtone te hebben gekocht.
Koop dus GEEN ringtones/realtones/whatever bij jamba, want je zit er aan vast.
Heb dus abo en een of andere vage ongevraagde jamba-sms-service meteen opgezegd en er gaat morgen een boze mail achteraan.
Ik heb nu programmaatje om zelfgekozen deeltje uit een mp3 te selecteren, met mogelijkheid tot mooie fade aan begin en eind, dat ik met Bluetooth overzet….veel mooier, veel goedkoper en geen ergernis over oneerlijke gedoe.
Wees dus gewaarschuwd voor tones bij Jamba.
Bij andere sites heb ik nooit problemen gehad met tones bestellen, betalen en downloaden.
----
Overigens heeft een andere dochter de nare ervaring dat pas na bestellen en betalen van tones bij diverse sites, blijkt dat die alleen met WAP gedownload kunnen worden. Aangezien ze niet kan wappen staan die tones nu nog betaald en wel op haar te wachten. Een enkele site waarschuwt hier duidelijk van te voren voor, maar de meeste niet. Ook slechte zaak.
Bijzonder boos (leuk begin van dit jaar), want ontvang net sms van Jamba dat mijn realtone tegoed weer is opgewaardeerd en ik weer 4 ringtones kan bestellen deze maand!!! En weer 6 euro minder beltegoed!!! Ik heb het opgezegd!!! En daar bevestiging van!!!
Daar ben ik dus nog niet klaar mee en Jamba niet met mij. Wordt vervolgd.
Daar ben ik dus nog niet klaar mee en Jamba niet met mij. Wordt vervolgd.
Nou gideon , jij bent zeker de expert.
zeker toevallig in dienst van een ringtone aanbieder.
ik vind het ook belachelijk , dat het aanvragen van zo'n ringtone ingewikkels is.
bij een ouder tye gsm sturen ze het direct naar je toestel
bij die nieuwe gsm , krijg je een code , en dan moet je wap instellingen ophalen en via je telefoon bepaalde handelingen doen, en na een tijdje
heb je , mits je het goed hebt gedaan je ringtone.
waarom zo ingewikkeld doen.
waarom an het niet zo als vroeger , je bent inderdaad meer kwijt aan een ringtone aanvragen.
kosten bij de aanbieder + kosten mobiele telefoon (verbinding via wap)
nee ik download ze wel met mijn pc en stuur ze via blue tooth of infrarood naar mijn gsn.
Groet Peter.
Bij sms-city bel je gewoon met je mobiel naar het telefoonnummer en binnen no time heb je je ringtone. En ook via tele2, want je hoeft het niet met wap te doen.
En Bog John, je weet toch van te voren als je een mobiele telefoon/abbonnement neemt bij Tele2 dat je niet kan wappen? Of lees je niks?
En Bog John, je weet toch van te voren als je een mobiele telefoon/abbonnement neemt bij Tele2 dat je niet kan wappen? Of lees je niks?
wie heeft ervaring met het downloaden van ringtones via tmf. zit je dan aan een abonnement vast of wie weet de kosten hiervan. op de site is geen duidelijkheid hierin??
zou het niet doen, het kan namelijk gratis. Ik neem ze zelf op (radio, tv internet) , en stuur ze over via infarood (irda), of bluetooth naar bekenden!