LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stadsvoordeel.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lisanne86

stadsvoordeel.com

Ongelezen bericht door lisanne86 »

Hallo,

Ongeveer 3 maand geleden een product gekocht via de webwinkel stadsvoordeel.com. Echter na 5x gebruik ging het al kapot.

Toen ik terug ging naar de website om een telefoonnummer te vinden bleek dat ze helemaal geen telefoonnummer hebben en je alleen maar kan mailen of met Skype kan bellen. Omdat ik geen headset heb ben ik gaan mailen. Ik heb mijn klacht duidelijk uitgelegd maar kreeg geen reactie terwijl op de website vermeld wordt dat er naar gestreefd wordt om binnen 24 uur antwoord te geven.
Ik heb inmiddels 6 e-mail gestuurd maar nog steeds geen reactie.

Zijn hier meer mensen die bekend zijn met stadsvoordeel.com?

Harrie Kierie

Re: stadsvoordeel.com

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

lisanne86 schreef:Hallo,

Ongeveer 3 maand geleden een product gekocht via de webwinkel stadsvoordeel.com. Echter na 5x gebruik ging het al kapot.

Toen ik terug ging naar de website om een telefoonnummer te vinden bleek dat ze helemaal geen telefoonnummer hebben en je alleen maar kan mailen of met Skype kan bellen. Omdat ik geen headset heb ben ik gaan mailen. Ik heb mijn klacht duidelijk uitgelegd maar kreeg geen reactie terwijl op de website vermeld wordt dat er naar gestreefd wordt om binnen 24 uur antwoord te geven.
Ik heb inmiddels 6 e-mail gestuurd maar nog steeds geen reactie.

Zijn hier meer mensen die bekend zijn met stadsvoordeel.com?
Doe even een Whois. Dan vind je meer gegevens.

lisanne86

Bedankt voor de tip! Ik had hier nog nooit van gehoord maar ik heb nu een telefoonnummer gevonden.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

En dat nummer op de homepage is ook errug geloofwaardig...:

1 800 234-5678

Ik doe ff een voorspelling: dag geld, byebye...

lisanne86

Dat nummer op de homepage is voor skype. Het andere (06) nummer wat ik gevonden heb is vanaf vanmorgen al "in gesprek"....

Ik kan er denk ik wel naar fluiten inderdaad. Nou gaat het me niet om het geld en zo duur was het niet maar het was een verjaardagscadeau dus alleen erg jammer...

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Dat nummer op de homepage is voor skype.
Ik kan lezen....en natuurlijk geloof ik ook meteen dat dit een echt nummer is....

lisanne86

Oh sorry hoor :?

Ik heb zelf geen skype dus ik dacht, misschien heb je dan aparte telefoonnummers?

Gesloten