LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door trudy »

Er is een groot verschil tussen "een appeltje voor de dorst", kinderen laten studeren, een pensioengat opvullen of STINKEND RIJK worden, zoals de banken.

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Ewald »

Ja daarover kun je kletsen totdat je een ons weegt het gaat nu om de feiten en schelden lost nou 1 maal niets op :D

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door trudy »

tot schelden heb ik me nog nooit verlaagd, blijf het netjes verwoorden !

alhoewel ik weleens de neiging heb............ :lol:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Houwuh zo! Je bent een gunstige uitzondering hier :wink:

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door Joshua »

Jokken en brokken
Frank van Dongen - 26 april 2004

© http://www.iex.nl/columns/columns_artik ... olid=16294
Een beetje in de lijn van de AFM is er een vraag die me even het hart moet: wat moet ik er van denken dat de spin in het Legio Lease-web (kroongetuige en hoofd juriste Labouchere) nu ineens bij Aegon werkt? Ik wist dit al maandenlang, maar ik ben blij dat de kranten het nu net zo’n saillant detail vinden als ik.

Voor de goede orde, Legio Lease was oorspronkelijk een product van Aegon, dat ze later aan Labouchere en Dexia verkocht. Nu gun ik de dame in kwestie het allerbeste, maar ik begrijp de Belgen niet. Waarom laten ze zo’n belangrijk persoon gaan? Bij Aegon blijft Jos Streppel buiten schot, terwijl hij toch verantwoordelijk was binnen Labouchere?

Tot slot gaat het gerucht dat Dexia zakenbank Kempen & Co (het enige nog levende Nederlandse onderdeel) gaat verkopen. Wat blijft er dan over voor de Lease-verliezers? Aegon heeft ook maar een klein bedrag daarvoor gereserveerd. Had ze betere producten, of is het echt te weinig? De echte analisten mogen u het antwoord geven.

Zo, ik hoef voorlopig niet meer te rekenen op een uitnodiging voor een analistenbijeenkomst bij Aegon.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Dexia soap Deel 1 De strijd gaat beginnen

Ongelezen bericht door aert0001 »

Leuk hé,

Dat hele wereldje is ook maar erg klein, en we weten het ondertussen toch; ons kent ons.

Ton

Gesloten