LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] privilege/pretium

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
harry002

privilege/pretium

Ongelezen bericht door harry002 »

Het blad privilege vroeger behorend bij Pretium op het blad heb ik GEEN abonnement gehad.
Toch werd ik gebeld (ondanks bel me niet register) dat ik nog € 100 tegoed heb.Waarvan???????
Even inloggen met een code en ik kan bestellen.
Ben ik dan erg wantrouwig als ik denk dat ik dan aan een abonnement vastzit??

Harrie Kierie

Re: privilege/pretium

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

harry002 schreef: Ben ik dan erg wantrouwig als ik denk dat ik dan aan een abonnement vastzit??
Nee

langste adem

Ongelezen bericht door langste adem »

harry002 schreef:Ben ik dan erg wantrouwig als ik denk dat ik dan aan een abonnement vastzit??
[Niet-onderbouwde uitspraak verwijderd door de Moderator]
Heel veel mensen die ooit lid waren van Pretium zijn , zonder dat te weten, ook lid gemaakt bij Privilege. Door Pretium. Dit zijn 2 aparte zuster BVtjes in hetzelfde pand in Haarlem. Als je dan je Pretium telefonie opzegt, blijft dat abonnement op Privilege doorlopen.

Het abonnement houdt in dat je een waardeloze reclamefolder krijgt die het 1e jaar gratis is. Na een jaar kost ie 80 euro per jaar. Veel mensen hebben dat geeneens door, het wordt automatisch afgeschreven.

Ik zeg niet dat dit bij jou het geval is, maar ik zou voor alle zekerheid toch maar even je bankgegevens controleren op ongewenste incasso's . [Niet-onderbouwde uitspraak verwijderd door de Moderator]

gonniedegroot

Ongelezen bericht door gonniedegroot »

september 2013 telefonische verkoop. oktober 2013 brief met mogelijkheid in te loggen. Dan zou een abonnement gaan starten. Nooit gebruik van gemaakt, zelfs voor de zekerheid bevestigd per post geen abonnement te wensen. maart 2015 70 euro van mijn zakelijke rekening afgeschreven. Bekend bij ooit Tele2 malafide praktijken, ook van Privilege. Reden te meer om nooit met Privilege in zee te gaan. Verstuur aangetekende brief voor retournering 70 euro. Stornering had gekund, maar de 70 euro destijds aangezien voor pistransactie. Het bandje waarvan ze zeggen bewijs van opname te hebben willen ze niet afspoelen omdat ze bang zijn dat ik het opneem. En daar staan we dan.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Storneer altijd!
Als je betaalde ga je akkoord met hun voorwaarden dus tot volgend jaar nogmaals?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

@gonniedegroot, heeft niets met Tele2 te maken, maar met Pretium (die koopt telefoonlijnen van KPN).
Storneren die hap, werken nog steeds buiten de wet, ondanks de wetsverandering, schrijf de heer Jochem van der Steen van Privilege rechtstreeks aan. Ze hebben mij altijd wijsgemaakt dat Pretium en Privilege 2 aparte zaken waren, wat een grote leugen is. Ik ben jaren bestolen, en dat is geen laster maar eerlijk waar, heb alleen maar €70,00 teruggekregen i.p.v. van de 5 jaren bedelen. Doen ze dus alleen bij oude mensen, normaal gesproken. Maar is overal bekend. De links die ik geef/gaf/wilde geven hebben ze wijselijk van de site gehaald. Dus probeer zelf een adres te vinden wat nog werkt. Schooiers waren, zijn en blijven het nog steeds.

Gesloten