LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jebe
Berichten: 55
Lid geworden op: 27 okt 2003 09:34

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door jebe »

ik zit niet vaak op dit forum,maar als ik er dan weer de tijd voor heb verbaas ik mezelf steeds weer over het hoge niveau waarop sommigen mensen met elkaar omgaan!!!een klasse apart.

Michiel Luidens

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Meneer Willems u bent volledig uit de haak en dorstig naar gelijk die u onwaardig bent gezien uw volslagen van de pot gerukte vergelijkingen en denkwijzen . U heeft nog het meest weg van een oude te vroeg overleden kwaadaardige buurman met een mysterieus verleden, ooit werkzaam als leesmappen bezorger die zijn klanten te veel berekende en van het geld klysma's van 35 liter Bulgaarse Yoghurt liet inbrengen maar hij zou dit waarschijnlijk nog als een diepe belediging ervaren.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Het taalgebruik in dit topic bevreemdt mij. Nog meer bevreemdt het mij dat Michiel Luidens, mannelijk zou je denken, met dergelijke scheldwoorden een geheel andere sexe krijgt toebedeeld :oops: :?

Overigens wordt hier plagiaat gepleegd bij het leven :shock:
Geplaatst op 14 Jun 2004 22:24 door De rechter
-----------------------------------------------------------------------
Meneer Willems,

Uw beschuldigingen over rokende en spuitende rechters zijn werkelijk te idioot voor woorden. U draaft door op grond van gevoelens en eigenwijsheid die nergens opslaat, noch juridisch noch historisch noch bedrijfstechnisch of welke tak van sport dan ook. U hebt geen verstand en maakt misbruik van de gelegenheid de onbenul uit te hangen. Vóór u waren hier op dit forum talrijke van uw soort geweest en verdwenen vanzelf, de tijd dat malloten hier zich kunnen bevredigen is achter de rug. Het is zo ver dat alleen Sara Etty, het gerecht, DSI, AFM, stichtingen en advocaten nog iets zinnigs te zeggen hebben dus u doet uzelf en anderen een groot plezier uw malotigheden voor jezelf te houden. U bent volledig uit de haak en dorstig naar gelijk die u onwaardig bent gezien uw volslagen van de pot gerukte vergelijkingen en denkwijzen . U heeft nog het meest weg van een oude te vroeg overleden kwaadaardige buurman met een mysterieus verleden, ooit werkzaam als leesmappen bezorger die zijn klanten te veel berekende en van het geld klysma's van 35 liter Bulgaarse Yoghurt liet inbrengen maar hij zou dit waarschijnlijk nog als een diepe belediging ervaren.
Geplaatst op 23 Jul 2004 20:43 door Michiel Luidens
--------------------------------------------------------------------------
Meneer Willems u bent volledig uit de haak en dorstig naar gelijk die u onwaardig bent gezien uw volslagen van de pot gerukte vergelijkingen en denkwijzen . U heeft nog het meest weg van een oude te vroeg overleden kwaadaardige buurman met een mysterieus verleden, ooit werkzaam als leesmappen bezorger die zijn klanten te veel berekende en van het geld klysma's van 35 liter Bulgaarse Yoghurt liet inbrengen maar hij zou dit waarschijnlijk nog als een diepe belediging ervaren.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door hoffie »

Net als Bruneel, pleit Marc Dutroux ook onschuldig, hij zou degene zijn geweest, die de levens van de meisjes gered zou hebben, echter wat nu telt is, dat hij levenslang moet gaan zitten
Ga jij je eens lekker lopen schamen, wil je me nu vertellen dat jij het zelfde hebt meegemaakt als deze meisjes??????

BAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh

hoop dat je flink geplukt wordt als je dit soort kreten durft te roepen

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Zonder ook maar personen aan te wijzen of te benoemen op deze
topic, vind ik het allemaal **** en totaal niet relervant. Want waar gaat
het nu eigenlijk om. het gaat om lease gedupeerden die hier hun ei
kwijt kunnen en die niet door quasi figuren als luidens hun wil laten opleggen. Luidens is een grote lxl,met een grote bek, denkt alles te
kunnen zeggen, maar is een grote zielepiet.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door hoffie »

dus dit soort vergelijkingen is heel normaal????????????????????

volgens mij sporen jullie niet

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Ewald »

In dit drama spoort er niemand meer SLV niet de rechter uit Amsterdam niet.

Hoop wel dat de kantonrechter spoort die de huurkoop zaken behandelen EL dus.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door trudy »

en die Kluins uit Roermond is ook het spoor bijster :roll:

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Ewald »

Dat zal hopelijk woensdag blijken. Stel dat het geen huurkoop is :roll:

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door trudy »

Degene die verliest gaat in hoger beroep, dus...........we zullen doooooooooooooorgaan ..................

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door hoffie »

die rechter uit Amsterdam kan er ook niks aan doen dat SLV een bewijsstuk aanvoert waar alles letterlijk in staat

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Ewald »

Ach uit mijn praktijkervaring durf ik te stellen dat het huurkoop is. Bovendien als het WCK van toepassing is dan ziet het er niet slecht uit voor de gedupeerden.

Bovendien is reageren op bepaalde mensen zoals hoffie etc. niet van belang. Onrust is nooit goed in dit stadium, zulke oproerkraaiers links laten liggen is het beste.

Finito
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:50

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Finito »

Zeg het hoe je het zeggen wilt. Zenuwslopend is het wél. Je kunt het niemand kwalijk nemen soms eens uit de slof te schieten. Al doet de een dat helaas heel wat onbetamelijker dan de ander!

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door hoffie »

ACH JA ALLE ANDEREN ZIJN OPROERKRAAIERS, EN DAT TERWIJL ER HIER MENSEN ZICH ZITTEN TE VERGELIJKEN MET MEISJES DIE VERKRACHT ZIJN, EN SOMMIGE OOK NOG VERMOORD ZIJN............

HET LEVEN IS PRACHTIG MAAR MENSEN DIE DAT SOORT DINGEN ZEGGEN MOGEN VAN DEZE HELE ZAAK VERLIEZEN, EEN HOGE BOOM OP ZOEKEN, EN IN HET HIERNAMAALS DEZE WOORDEN HERHALEN TEGEN DEZE MEISJES

WALGELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

en niet zeuren over hoofdletters want dit wil ik echt SCHREEUWEN

Finito
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:50

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Finito »

Dat zeg ik, de één doet dat wat onbetamelijker dan de ander.

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Ewald »

Geplaatst op 23 Jul 2004 23:18 door hoffie


--------------------------------------------------------------------------------

ACH JA ALLE ANDEREN ZIJN OPROERKRAAIERS, EN DAT TERWIJL ER HIER MENSEN ZICH ZITTEN TE VERGELIJKEN MET MEISJES DIE VERKRACHT ZIJN, EN SOMMIGE OOK NOG VERMOORD ZIJN............
Hoffie je hebt hulp nodig je schrijft zo verward. Heb je zo veel schuld of ben je zo gefrustreerd.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door hoffie »

ACH EWALD VOELT ZICH OOK AL VERKRACHT
Laatst gewijzigd door hoffie op 24 jul 2004 00:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Finito
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:50

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Finito »

Quoten gaat me te ver. Hoffie refereert aan de openingsposting van Willems, je rekent het de verkeerde aan :?
Gezien de posting hierboven, gelijktijdig, heb je misschien wel gelijk :oops: :roll: :oops: :?
Laatst gewijzigd door Finito op 24 jul 2004 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Ewald »

Ja hoffie klopt. Daarom ben ik zelf ook gefrustreerd.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door hoffie »

ach ja en voor jou staat financiele verkrachting gelijk aan daadwerkelijke verkrachting waar deze topic mee begonnen

god wat hoop ik dat je eens werkelijk verkracht wordt, kijken of je dan nog steeds zo lekker lult

Gesloten