Ik heb deze boete opgestuurd naar de bewindvoerder met het verzoek om bezwaar te maken tegen de boete en zsm de camper uit het register te krijgen bij de RDW
Ondanks dat er geen reactie kwam ging ik er helemaal van uit dat daaraan werd gewerkt. Uiteindelijk ben ik ivm andere ergernissen gaan telefoneren om toch contact te krijgen en dit was 3 dagen voor het vervallen van de beroepstermijn (6 weken) voor de boete gelukt. Terwijl ik met de secretaresse telefoneerde werd er vanaf de achtergrond terloops gevraagd om een vrijwaringsbewijs en bleek er tot dat moment niets te zijn gedaan behalve het inplannen van de boete
Een vraag van mij aan hem is zo beantwoord: Bouwijn antwoordt: In principe zijn de bevoegdheden overgedragen. In feite mag ik niks doen, behalve de verantwoordelijkheid dragen voor de misdragingen van de bewindvoerder.
@sjohie, je hebt de OP van @bouwijn gequote, heb 'm ook gelezen?
sjohie schreef:
Het stuk waarin hij alles "over de schutting flikkert" en verder maar aanneemt dat de bewindvoerder het regelt? Jahoor, dat is namelijk ook het stuk wat mij deed schrijven en vinden, dat het met al zijn praat en beschuldigingen op mij best wel onzorgvuldig overkomt, dat hij 3 maanden na constatering, doodleuk een 2e boete kreeg voor hetzelfde. Nergens lees ik dat hij de vinger aan de pols heeft gehouden, of wat dan ook. Terwijl hij wel meent een finaal onschuldige callcenter medewerker op te moeten voeden over een vraag in een polis, dus hij kan het wel..
Als je nog steeds niet verder komt dan weer een reactie zoals hierboven, heb ik geen vervolg vragen/reacties aan jou.
Volgens jouw ( en Harrie's statements) moet ik nu geloof ik wel serieus een prima inzicht gekregen hebben in jullie karakters.
Waar wat mij betreft, niks minder betweterigs inzit dan wat jullie van @bouwijn beweren.
Vlgs mij is het je flink tegen gevallen dat @bouwijn niet afhaakte na jouw eerste huilebalk bericht, maar je tegengas gaf.
@Harrie
Had niet verwacht dat jij tot dit soort cynisme in staat was, dus dat doet me dan wel weer deugd.
Oa hier 02 aug 2013 15:42 heb je toch al wat gelezen?
Ja hoor, ik ben er heel goed toe in staat, maar probeer me (discreet) in te houden.