LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht: HI Toestellease

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
paulvanderzanden
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2013 11:02

Klacht: HI Toestellease

Ongelezen bericht door paulvanderzanden »

Ik ben boos. Ik heb de fout gemaakt om een toestel te nemen met toestellease. Het gaat hier om een iphone 5.
Deze is helaas gestolen afgelopen weekend in Duitsland. Hierop staan ook al mijn (zakelijke) contacten. Toen ik in de winkel ging informeren over toestellease was dit het einde van de wereld en er was geen enkel product dat beter was. Niemand mij gewezen op een eventuele extra verzekering die ik kon afnemen. Helaas zou de iPhone 5 pas een week later uitkomen en heb ik deze toen via internet besteld. Nu deze gestolen is moet ik bijna het volledige bedrag gaan terug betalen (€700,-) en krijg ik als klap op de vuurpijl een goedkoop android toestel terug, waar ik mijn (zakelijke) contacten niet naartoe kan porteren.

Verder word ik door HI op geen enkel van haar kanalen serieus genomen. Door de helpdesk word ik naar het kastje van de muur gestuurd en hier op facebook wordt botweg gezegd dat ik met de aankoop op de website mijn akkoord heb gegeven aan de algemene voorwaarden.

Is dit hoe jullie met trouwe klanten om willen gaan? Ik zit al heel lang met heel veel plezier bij HI, maar als er niemand is die mijn klacht serieus neemt of alleen de algemene voorwaarden kan papegaaien wens ik geholpen te worden door een klachten afdeling of door iemand die hier wel iets aan kan doen. Anders denk ik dat ik na 15 jaar HI na deze contractsperiode op zoek moet naar een andere provider. Jullie call.....

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Klacht: HI Toestellease

Ongelezen bericht door dhc »

Niemand mij gewezen op een eventuele extra verzekering die ik kon afnemen.
Volstrekt ongeloofwaardig! Deze zomer voor mijzelf en mijn gezinsleden nieuwe abbo's afgesloten en bij elk van deze nieuwe contracten de mogelijkheid tot verzekeren voorgelegd gekregen.
Verkopers werken adhv een checklist en daar staat het ook expliciet aangegeven.
Je bent gewoon boos...

En uiteraard werk ik bij Hi...AH,Ziggo, Nuon, ANWB....

Dirkie
Berichten: 2940
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Klacht: HI Toestellease

Ongelezen bericht door Dirkie »

paulvanderzanden schreef:Ik ben boos. Ik heb de fout gemaakt om een toestel te nemen met toestellease. Het gaat hier om een iphone 5.
Heel goed om zelf toe te geven, dat je een fout gemaakt hebt. Eigenlijk 2, want je hebt ook een veel te duur toestel geleased, maar dat is mijn eigen mening.
Toen ik in de winkel ging informeren over toestellease was dit het einde van de wereld en er was geen enkel product dat beter was. Niemand mij gewezen op een eventuele extra verzekering die ik kon afnemen.
Volstrekt ongeloofwaardig. Ik ken geen telefoonverkoper, die je niet zal wijzen op het kunnen afsluiten van extra verzekering. Ze werken meestal op provisie basis dus het is in hun eigen voordeel.
Verder word ik door HI op geen enkel van haar kanalen serieus genomen. Door de helpdesk word ik naar het kastje van de muur gestuurd en hier op facebook wordt botweg gezegd dat ik met de aankoop op de website mijn akkoord heb gegeven aan de algemene voorwaarden.
Volgens mij nemen ze je heel serieus. Je bent tenslotte echt akkoord gegaan met die voorwaarden, ook al heb je ze niet gelezen.
Is dit hoe jullie met trouwe klanten om willen gaan?
Trouwe klanten bestaan tegenwoordig niet meer, hooguit lastige.
Ik zit al heel lang met heel veel plezier bij HI, maar als er niemand is die mijn klacht serieus neemt of alleen de algemene voorwaarden kan papegaaien wens ik geholpen te worden door een klachten afdeling of door iemand die hier wel iets aan kan doen.
Omdat je zelf niet de moeite genomen hebt om de voorwaarden te lezen doet nu iemand van de helpdesk dat blijkbaar voor je. Dat noem ik goede service.
Anders denk ik dat ik na 15 jaar HI na deze contractsperiode op zoek moet naar een andere provider. Jullie call.....
Dat maakt indruk bij Hi.

En dat alles zonder smilies ....

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: Klacht: HI Toestellease

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Paulvanderzanden,

Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat jouw telefoon is gestolen. Ik begrijp heel goed dat je hiervan baalt. Het is zeker niet de bedoeling dat je niet geïnformeerd wordt over bepaalde zaken. Het is nooit onze bedoeling om informatie bewust achter te houden. Sorry dat je het gevoel hebt dat dit wel gebeurd is.

Je hebt jouw vraag ook via onze Facebook pagina gesteld. Hier hebben mijn collega's aangegeven dat we jou helaas niet verder kunnen helpen. Je hebt jouw nieuwe abonnement afgesloten via de webshop op hi.nl. Nadat je jouw abonnement hebt uitgekozen, kom je op de bestelpagina. Hier staat aangegeven dat je een keuze kunt makken tussen verschillende service pakketten. Mocht je verdere informatie willen over de pakketten, dan staat er een verwijzing bij. Op het moment dat je het abonnement had afgesloten in de Hi Winkel, had mijn collega alle stappen met je doorgenomen. Je hebt nu algemene informatie opgevraagd bij mijn collega. Hierdoor kan het zijn dat er niet direct uitleg is gegeven over alle aspecten.

Ik zou het erg jammer vinden als je besluit weg te gaan bij Hi. Zoals aangegeven kan ik er helaas niet voor zorgen dat jij een andere iPhone van ons krijgt. Sorry hiervoor.

Groeten van Hi,

Angela
Hi Webcare

Gesloten