LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.
Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.
...
Laatst gewijzigd door Ewald op 24 jul 2004 02:25, 5 keer totaal gewijzigd.
yep
Laatst gewijzigd door Finito op 24 jul 2004 02:15, 1 keer totaal gewijzigd.
nee
Laatst gewijzigd door Ewald op 24 jul 2004 02:26, 2 keer totaal gewijzigd.
.
Laatst gewijzigd door Finito op 24 jul 2004 02:16, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Weer 6 pagina,s vol haat.
Walchelijk hoe mensen met elkaar onmgaan.
Ik dacht dat het een forum voor gedupeerden was om elkaar een steuntje in de rug te geven.
Nou ik merk daar weinig van.
Jammer
Walchelijk hoe mensen met elkaar onmgaan.
Ik dacht dat het een forum voor gedupeerden was om elkaar een steuntje in de rug te geven.
Nou ik merk daar weinig van.
Jammer
Inderdaad Bekkum, die Willems weet van geen ophouden. Zijn beschuldigingen hebben niets meer met de realiteit te maken. Hij heeft zichzelf heilig verklaard.
Luidens,
Hoewel echt zinloos:verklaar je nader, welke zijn die beschuldigingen, die niets meer te maken hebben met realiteit. Zoals reeds vele malen opgemerkt, leer lezen en kom dan met iets origineels dan behalve dom napraten. Weet je niets , zwijg dan! Je zit reeds lang met je eigen ei op zoek naar een nest van een ander:lijkt wel op een koekoek!!
Begin maar eerst met eigen verantwoordelijk en eigenwaarde, dan zal je gauw merken hoe leeg je bent! zoutzak!
Hoewel echt zinloos:verklaar je nader, welke zijn die beschuldigingen, die niets meer te maken hebben met realiteit. Zoals reeds vele malen opgemerkt, leer lezen en kom dan met iets origineels dan behalve dom napraten. Weet je niets , zwijg dan! Je zit reeds lang met je eigen ei op zoek naar een nest van een ander:lijkt wel op een koekoek!!
Begin maar eerst met eigen verantwoordelijk en eigenwaarde, dan zal je gauw merken hoe leeg je bent! zoutzak!
Hallo Rudy, goedemorgen,
Ja, "ZOUTZAK", die vind ik wel leuk voor die Luidens.
Bal gehakt vind ik ook niet slecht, maar dan zo'n vieze vette kleffe, weet je wel , die je later weer uitk........spuugt, omdat je maag ervan blijft draaien !
Ja, "ZOUTZAK", die vind ik wel leuk voor die Luidens.
Bal gehakt vind ik ook niet slecht, maar dan zo'n vieze vette kleffe, weet je wel , die je later weer uitk........spuugt, omdat je maag ervan blijft draaien !
Willems gemarineerde vlapdrol, branieschopper, lafbek ! Je bent volledig uit de haak door Bruneel met Dutroux te vergelijken. Heb je de NRC weer nagevlooid op zoek naar voordeeltjes ? Ga je morgen weer als een laffe raaf over de vogeltjesmarkt ? Schuinsmarcheerder !
Trudy,
Je moet wel goed voor zorgen, dat i.p.v. jouw maag niet jouw hoofd eindeloos blijft draaien, anders wordt het een zeer lange kwestie van elementaire opvoeding en cultuur, die dan op den duur heling moet brengen!
Die Luidens zit goed verkeerd op dit forum, hier gaat het om het leasen!van fondsen! Die zwijn moet terug naar zijn stal!
Je moet wel goed voor zorgen, dat i.p.v. jouw maag niet jouw hoofd eindeloos blijft draaien, anders wordt het een zeer lange kwestie van elementaire opvoeding en cultuur, die dan op den duur heling moet brengen!
Die Luidens zit goed verkeerd op dit forum, hier gaat het om het leasen!van fondsen! Die zwijn moet terug naar zijn stal!
En het gaat maar door en door.
Mensen ga toch genieten van het mooie weer en ga hier niet zitten gallen.
Bah
Mensen ga toch genieten van het mooie weer en ga hier niet zitten gallen.
Bah
Je advies opgevolgd Bekkum. Lekker gefietst in het bos. Heerlijk weer.
Als ik dat ellendige product van Dexia niet als een molensteen om m'n nek had hangen, zat ik nu wel ergens anders van het weer te genieten.
En....Luidens........f l a p d r o l, is niet met een V hoor, ga maar eerst wat taallessen nemen, voordat je verder dit forum zit te verzieken. Ga ook maar fietsen, een heel end en kom maar niet meer terug.
Als ik dat ellendige product van Dexia niet als een molensteen om m'n nek had hangen, zat ik nu wel ergens anders van het weer te genieten.
En....Luidens........f l a p d r o l, is niet met een V hoor, ga maar eerst wat taallessen nemen, voordat je verder dit forum zit te verzieken. Ga ook maar fietsen, een heel end en kom maar niet meer terug.
Willems neem een weekje vakantie. Zoek wat ontspanning. Het is zaak om de ramen in uw hoofd tegenover elkaar open te zetten en het dan flink door te laten waaien. Als u terugkomt kunt u denk ik wel lachen om de onzin die u de laatste tijd op dit forum gezet heeft.
"We zouden eigenlijk altijd vakantie moeten hebben. We zijn ervoor geschapen. Maar waar moet je dan nog naar verlangen?"
- Simon Carmiggelt
- Simon Carmiggelt
-
Ik denk Luidens dat jij je bovenkamer maar eens van twee kanten
openschuiven moet voor wat frisse wind ipv. Willems.
openschuiven moet voor wat frisse wind ipv. Willems.
Ik denk dat Michiel Luidens de zoon is van Willems.
hoffie gaat het nu beter met je ??? Ik was wel geschrokken Ik wens je veel geluk toe.
Beste Charley,
Zo'n zoon trakteer ik een electrische stoel!
Zo'n zoon trakteer ik een electrische stoel!
volgens mij verdiend maar 1 persoon die stoel willems en dat ben jij.
je walgelijke vergelijkingen slaan helemaal nergens op
de haat die je uitstraald is echt ver ver over de grens....
eerst jezelf met een slachtoffer van moord en verkrachting vergelijken, en nu ook nog ff iemand op de electrische stoel willen hebben die geen ja en amen tegen je zegt
JIJ BENT ECHT ZIEK WILLEMS
je walgelijke vergelijkingen slaan helemaal nergens op
de haat die je uitstraald is echt ver ver over de grens....
eerst jezelf met een slachtoffer van moord en verkrachting vergelijken, en nu ook nog ff iemand op de electrische stoel willen hebben die geen ja en amen tegen je zegt
JIJ BENT ECHT ZIEK WILLEMS