LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Charles »

Willems je bent een goede vader maar het valt niet te ontkennen dat je vol zit met haatgevoelens en dat is niet goed :wink:

Ewald
Berichten: 72
Lid geworden op: 20 aug 2003 12:14

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Ewald »

Ja hoffie het gaat weer beter met je je scheldt er weer op los :D

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Welke eend heeft je gebroed grote smoel. Leer lezen en nu blijkt ook schrijven. Na drie jaar hier op het forum, vraag ik mij wel af : waar komen deze schorems vandaan. Gedupeerden lijken ze niet te zijn, ze klinken veels te achterlijk om te beleggen. Is het niet deze Hoffi die op hoge toon jankte over belastingscenten? Zalm heeft van jou belastingscenten, inzoverre dat je zelf niet behoort tot " nothing doing corporation"(NDC) zes miljard in de KNP gestoken en hierover hoor ik jou niet klagen. Wat een prul!!!

Iris!

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Iris! »

Allen, onthoud Aristoteles' woorden; de wet is vrij van passie!
Emoties leiden tot een totale anarchie! Daar zijn we niet mee geholpen. Contra rationem, als een spoor naar de afgrond.

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Charles »

Heeft meneer Zalm die centen zelf in de knip gestoken ?? Maar dat is verschrikkelijk volgens mij mag hij dat toch niet doen.

Maar betaalt u dan al 3 jaar contributie aan de Tros ?? Wordt ook betaald door Zalm en Dexia.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ja dat verhaal over KPN en Zalm weten we nu wel Willems.
En die scheldpartijen zijn verre van netjes te noemen.
Maar ja dat schijnt "normaal" te zijn op een forum?
Ik vind van niet.
Gegroet allen en zet eens een keer iets positiefs op het forum dan alleen maar iedereen zwart te maken en voor rotte vis uit te schelden.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

Charley,

Absoluut geen nood: ik maak voor mij zelf de dienst uit. OK? Jij zingt ook zoals jij gebekt bent! Op dit forum moet je kunnen hard terugschoppen hier lopen zowel dieven als grote smoelen rond, die terecht een trap onder hun staart verdienen. Er zijn zelf erbij die niet eens kunnen lezen noch schrijven maar wel een grote schoftige smoel opzetten. Ze kunnen voor mij de pot op!
Bekkum, indien jij zo positief denkt, had je gereageerd over mijn stuk over Bruneel. Waarom kom je niet met een stuk dat anderen erop kunnen reageren. Je moraliseert te veel over dingen die met het beleggen niets te maken hebben. Ik reageer m.b.t. mijn geschreven stuk en dult geen onpasselijkheden, wat het ook mag wezen! En kennelijk hiervoor hebben jullie wel reacties te over. Jullie zijn een behoorlijk stuk kritiek die deze zaak los kan trekken zeer onwaardig!
Laatst gewijzigd door Willems op 25 jul 2004 00:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Charles »

Het is maar goed dat er windows is kun je tig schermen tegelijk openen en commentaar geven en dan op de verzendknop drukken :roll: :shock:

Iris!

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Iris! »

Geplaatst op 25 Jul 2004 00:29 door Charles
----------------------------------------------------------------------
Het is maar goed dat er windows is kun je tig schermen tegelijk openen en commentaar geven en dan op de verzendknop drukken
Geplaatst op 25 Jul 2004 00:24 door Iris!

Geplaatst op 25 Jul 2004 00:24 door Charles

Charles, ben jij mij? Ik raak in een identiteitscrisis :? :roll: :shock:

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Charles »

Was het maar waar dan waren we samen één :D toedeloe iedereen.
Laatst gewijzigd door Charles op 25 jul 2004 00:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Iris!

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Iris! »

wishfull thinking will not fulfil your wishes :shock: :roll: :? fortunately?!

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Charles »

Is ook niet nodig hoor was nooit de bedoeling want it takes two to tango and you did not met my requirements :P

Iris!

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Iris! »

Ken je mij? Onwaarschijnlijk Charlie! Of ben je echt mij? :shock:

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Charles »

Ongeveer zo geworden Brabander.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Luc »

En ja hoor, daar is de chronische forumparasiet weer: Albert, ditmaal maar eens als Ewald. De man is te laf om onder zijn eigen naam te posten. Kent u zijn nobele berichten nog? Wat is dat lang geleden. Er komt nu enkel nog gal, gif, grove taal, provocaties, roddels, oeverloze leugens, talloze aliassen etc. etc. uit deze 'nobele' Albert. Wat een afknapper en wat een ontluistering.

Hr. Willems, u zit in een dialoog met deze psychopaat, bespaar uw de moeite.

De wal zal uiteindelijk het schip wel keren.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Vanaf het begin zat Dexia goed fout. Toen al in april 2001, had ik hen een minnelijke schikking voorgesteld op grond van een hausse product in een baisse situatie, waarbij uitsluitend en alleen restschulden mogelijk was. Maar kennelijk stamt, deze conservatieve Bruneel af van dat soort mensen, die denken en leven, uitsluitend bewust van status normen. Bekommernissen van de mensheid deert hem niet, omdat…… daar ligt toch een fortuin om op te rapen!!
Bruneel rekent op status en macht, die voortvloeit uit de hiërarchisch samenleving; echter deze brutale lepe zwendel, in al zijn facetten, weegt niet op tegen de toegift van de erkende macht en daarom niet ongestraft voorbij kan gaan. Na elke beurshausse komt er een baisse en indien dan onbewuste instappers ten onrechte gelokt worden door pure misleiding en bedrog, dan is dit op zichzelf reeds voldoende om Dexia en Bruneel voor eeuwig aan de schandpaal te nagelen.
Nu dat de klonten uit de soep uitgeschept worden, is het niet meer relevant hoe Bruneel wenst te reageren. Relevant is, dat de druk meedogenloos gemaximaliseerd dient te worden, dat hij begint met terugbetalen van wat hem niet toekomt. De rede of redenen waarom hij ook AEGON erbij wilt halen, is zijn ei, gedupeerden waren er niet bij, wat zij willen is inzet terug om te beginnen en de rest volgt!
Net als Bruneel, pleit Marc Dutroux ook onschuldig, hij zou degene zijn geweest, die de levens van de meisjes gered zou hebben, echter wat nu telt is, dat hij levenslang moet gaan zitten. De wielrenner Steve Bruylandts werd op epo betrapt en kreeg vier jaar schorsing: “Wat epo”, zei hij, “was een beetje choco en vier jaar is broodroof” alsof een ritzege geen broodroof zou zijn t.o.v. zijn mederenners!!
Er was te veel grove overtredingen geweest, die nu geen ruimte meer biedt aan Bruneel om zich hoe graag hij het ook zou willen om zich alsnog heilig te verklaren. Ook ziet AFM in, dat het de hoogste tijd wordt, dat de deksel van de beerput af moet. Bruneel is er tegen en het wordt opgevat als een belediging omdat Bruneel nog steeds leeft in een achterhaalde wereld van klasse en status: een wereld waarbij bepaalde sociale klasse aan de macht wordt gehouden en een andere sociale klasse ontnomen wordt van de instrumenten van macht. Zo functioneerde ook in het onderwijs en bij het gerecht in de barre tijden!
Neem bv. de aandelen van KPN (van Zalm), nagenoeg failliet en toch als WVD verkocht als betrouwbaar en solide, de koersenberekening, de verhulde negatieve marketing psychologie in de kranten advertentie etc. allemaal stuk voor stuk voldoende om zo’n
overeenkomst naar de vuilnis emmer te verwijzen. Maar Bruneel is een gokker en als Bankier een machtig figuur, echter het nadeel is wel, wanneer je betrapt wordt, zeker wanneer je anderen brutaal had geïntimideerd en afgeperst, onder de voet probeert te lopen, dan moet je wel kunnen beseffen, dat wanneer je struikelt, val je verdriedubbeld. (vraag maar aan Saddan Hoessein van Irak).
Kennelijk is nu het geheel rond, de stukken passen netjes in elkaar, maar dat is voor een volgende keer!!

Iris!

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Iris! »

Dit gaat me boven mijn pet. Een compleet onlogische dialoog.

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Charles »

Geen idee waarover dit gaat Willems oh Luc is ook Willems :D :D nou snap ik hoffie ook want die is ook verkracht vandaar deze salabim. Als Luc ter sprake komt is het wel toevallig :shock: :o :D
Laatst gewijzigd door Charles op 25 jul 2004 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Iris!

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Iris! »

Ik refereer aan mijn dialoog met jou Charles! Brabo? Your requirements?
Laatst gewijzigd door Iris! op 25 jul 2004 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Charles
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 aug 2003 19:59

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Charles »

Over liegen en slangen :D :cry: :lol:

Gesloten