LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uw huis veilig.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

lesmills schreef:uw huis veilig.nl stond vandaag ook bij mij voor de deur. Kreeg er gelijk een naar gevoel bij; gladde jongens in een pak die mij iets gratis komen aanbieden.. nee bedankt. Deden wel een poging om betrouwbaar over te komen via identificatie, logo's etc. Dacht eigenlijk dat ze misschien meer interesse hadden in inbreken dan in beveiligen (recent is er een inbraakgolf in de buurt, vandaar wellicht ook hun komst), en probeerden het inderdaad op veiligheidsgevoel in te spelen. Louche bedrijf, zou er nooit mee in zee gaan. Lees hier nu dat mijn instinct juist was; vertrouw deze types niet!
Opnieuw zekerheid voor alles.

Dezoveelste84
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2013 14:50

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Dezoveelste84 »

Gister ook iemand van Uw huis veilig aan de deur gehad...
Na een mooi verkoop praatje met ervan uitgaande de gelukkige te zijn van een `gratis` alarmsysteem (wat achteraf ook stom is als hij als laatst bij jou is om kwart voor 8 en er nog 1 over heeft....)
Mja dat terzijde!
Uiteindelijk getekend omdat het eerst op een goede deal lijkt maar ja toch met een dubbel gevoel zitten de hele tijd.
Dus toch maar gaan zoeken op internet en uiteraard hier terecht gekomen..
Voel me nu eigenlijk keihard genaaid, omdat ze doen voorspiegelen of t gratis is wat je krijgt, aan beveiligingssysteem bedoel ik dan niet abonnement!! Dat had ik allang begrepen en is ook uiterst logisch!
maar als je dan de reactie en ervaringen leest (ik weet je leest alleen de negatieve dingen meneer van uw huis veilig!!!) maar dan is t toch niet een gevoel van veilig, en met draadloze beveiliging zijn de dieven tegenwoordig ook kundig genoeg om er iets op te verzinnen misschien hebben ze er al wel een app voor gemaakt!!
mja dat is gekkigheid wil er nu gewoon nog vanaf nu t nog kan! voordat de problemen beginnen en geloof me die problemen zijn nu net bijna voorbij voor ons (hopelijk!!!!)
maar ben nu bezig met die brief en heb er 1 gedownload (opstellen van brieven is geen sterke kant :D )
maar daar staat dat ik het nummer van de overeenkomst over moet typen maar zie nergens een nummer staan.. alleen me eigen gegevens, maar voor de rest geen relatienummer of iets anders aan nummers wat niet bij mij hoort. alleen 2 kopieën van de overeenkomst.. wel t nummer van de verkoper is t dat t in dit geval???
Is er toevallig iemand die mij dat kan vertellen of ervaring heeft met opzeggen bij dit `bedrijf`???

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

U kunt gewoon uw opzegging per mail versturen naar [email protected] of per aangetekende post richten aan het adres welke bovenaan uw (kopie)overeenkomst staat.

Indien u de betreffende postcode met huisnummer in uw opzegbrief vermeld, en indien van toepassing de reden van opzegging, zullen wij deze opzegging netjes verwerken en u hiervan een bevestiging sturen.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Dezoveelste84 schreef:Gister ook iemand van Uw huis veilig aan de deur gehad...
Na een mooi verkoop praatje met ervan uitgaande de gelukkige te zijn van een `gratis` alarmsysteem (wat achteraf ook stom is als hij als laatst bij jou is om kwart voor 8 en er nog 1 over heeft....)
Mja dat terzijde!
Uiteindelijk getekend omdat het eerst op een goede deal lijkt maar ja toch met een dubbel gevoel zitten de hele tijd.
Dus toch maar gaan zoeken op internet en uiteraard hier terecht gekomen..
Voel me nu eigenlijk keihard genaaid, omdat ze doen voorspiegelen of t gratis is wat je krijgt, aan beveiligingssysteem bedoel ik dan niet abonnement!! Dat had ik allang begrepen en is ook uiterst logisch!
maar als je dan de reactie en ervaringen leest (ik weet je leest alleen de negatieve dingen meneer van uw huis veilig!!!) maar dan is t toch niet een gevoel van veilig, en met draadloze beveiliging zijn de dieven tegenwoordig ook kundig genoeg om er iets op te verzinnen misschien hebben ze er al wel een app voor gemaakt!!
mja dat is gekkigheid wil er nu gewoon nog vanaf nu t nog kan! voordat de problemen beginnen en geloof me die problemen zijn nu net bijna voorbij voor ons (hopelijk!!!!)
maar ben nu bezig met die brief en heb er 1 gedownload (opstellen van brieven is geen sterke kant :D )
maar daar staat dat ik het nummer van de overeenkomst over moet typen maar zie nergens een nummer staan.. alleen me eigen gegevens, maar voor de rest geen relatienummer of iets anders aan nummers wat niet bij mij hoort. alleen 2 kopieën van de overeenkomst.. wel t nummer van de verkoper is t dat t in dit geval???
Is er toevallig iemand die mij dat kan vertellen of ervaring heeft met opzeggen bij dit `bedrijf`???

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

U kunt gewoon uw opzegging per mail versturen naar [email protected] of per aangetekende post richten aan het adres welke bovenaan uw (kopie)overeenkomst staat.

Indien u de betreffende postcode met huisnummer in uw opzegbrief vermeld, en indien van toepassing de reden van opzegging, zullen wij deze opzegging netjes verwerken en u hiervan een bevestiging sturen.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

zwoef
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 sep 2008 12:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door zwoef »

Opzeggen ja dat kan altijd maar per wanneer wordt mijn contract dan ontbonden!! na 1,2,3,4,5,6 jaar?????

Bij mij kennissen zijn ze ook aan de deur geweest. Het waren gladde verkopers.
Don't trust uwhuisveilig.nl
Er zit altijd een addertje onder het gras en als je wilt tekenen dan kun je binnen 8(?)dan na dagtekening kosteloos annuleren(zie in je overeenkomst)!!! LEES GOED en als je conflict aangaat laat alles schriftelijk vastleggen. niets per telefoon...

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

zwoef schreef:Opzeggen ja dat kan altijd maar per wanneer wordt mijn contract dan ontbonden!! na 1,2,3,4,5,6 jaar?????

Bij mij kennissen zijn ze ook aan de deur geweest. Het waren gladde verkopers.
Don't trust uwhuisveilig.nl
Er zit altijd een addertje onder het gras en als je wilt tekenen dan kun je binnen 8(?)dan na dagtekening kosteloos annuleren(zie in je overeenkomst)!!! LEES GOED en als je conflict aangaat laat alles schriftelijk vastleggen. niets per telefoon...
Even vastzetten.

yvonne26
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2013 00:21

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door yvonne26 »

in juni ben ik benaderd door Uw huis veilig voor een gratis alarm instalatie, het toeval was dat mijn bestaande instalatie defect was en dat het bedrijf waar ik de alarminstalatie van had failliet was, dus weg levens lange garantie en service.
mij helemaal gek gezocht maar geen monteur te vinden voor mijn instalatie dus na constant valse meldingen altijd in de nacht de stekker eruit.
de lieftallige mevrouw kwam op een goed moment.
ik heb nu toch een vreemd gevoel dat ik er weer ingetrapt ben, net als voorheen..
op 1 juli kwam de monteur om alles te installeren, ik kreeg de pasjes stickers enz. na een paar dagen zei hij was ik geregistreerd bij de meldkamer maarrrr wat gebeurd....... op 24 juli 2013 na een tropische nacht zet ik zonder na te denken zet ik smorgens vroeg de deur open en vergeet dat het alarm nog is ingeschakeld. ****.....snel de meldkamer gebeld om het valse alarm af te melden, maar wat blijkt mijn gegevens zijn nog steeds niet geactiveerd.
dus bellen met Uw huis veilig, mijn eerste telefoontje was om 11.00 uur, ik zou zsm worden terug gebeld.
en maar wachten, om 15.30 uur weer gebeld met de vraag waarom ok niet gebeld ben.
een vriendelijke mevrouw zei mij dat ze het ging nakijken en mij met 5 minuten zou terugbellen.
je raad het al geen telefoontje. weer gebeld om 16.15 uur, een beetje pissig, de mevrouw die ik dus al 2 keer had gesproken was net weg.
kwaad als ik was vroeg ik of het bij hun altijd zo ging en dreigde met overleg met mijn advocaat.
mij is nu beloofd dat ik morgen 25 juli word terug gebeld, even afwachten dus maar ik ben niet van plan om te betalen voor iets dat ik niet heb gekregen.
ik ben zeer teleur gesteld in dit bedrijf en ben inderdad van plan om een advocaat in te schakelen als dit niet spoedig word opgelost.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

yvonne26 schreef:in juni ben ik benaderd door Uw huis veilig voor een gratis alarm instalatie, het toeval was dat mijn bestaande instalatie defect was en dat het bedrijf waar ik de alarminstalatie van had failliet was, dus weg levens lange garantie en service.
mij helemaal gek gezocht maar geen monteur te vinden voor mijn instalatie dus na constant valse meldingen altijd in de nacht de stekker eruit.
de lieftallige mevrouw kwam op een goed moment.
ik heb nu toch een vreemd gevoel dat ik er weer ingetrapt ben, net als voorheen..
op 1 juli kwam de monteur om alles te installeren, ik kreeg de pasjes stickers enz. na een paar dagen zei hij was ik geregistreerd bij de meldkamer maarrrr wat gebeurd....... op 24 juli 2013 na een tropische nacht zet ik zonder na te denken zet ik smorgens vroeg de deur open en vergeet dat het alarm nog is ingeschakeld. ****.....snel de meldkamer gebeld om het valse alarm af te melden, maar wat blijkt mijn gegevens zijn nog steeds niet geactiveerd.
dus bellen met Uw huis veilig, mijn eerste telefoontje was om 11.00 uur, ik zou zsm worden terug gebeld.
en maar wachten, om 15.30 uur weer gebeld met de vraag waarom ok niet gebeld ben.
een vriendelijke mevrouw zei mij dat ze het ging nakijken en mij met 5 minuten zou terugbellen.
je raad het al geen telefoontje. weer gebeld om 16.15 uur, een beetje pissig, de mevrouw die ik dus al 2 keer had gesproken was net weg.
kwaad als ik was vroeg ik of het bij hun altijd zo ging en dreigde met overleg met mijn advocaat.
mij is nu beloofd dat ik morgen 25 juli word terug gebeld, even afwachten dus maar ik ben niet van plan om te betalen voor iets dat ik niet heb gekregen.
ik ben zeer teleur gesteld in dit bedrijf en ben inderdad van plan om een advocaat in te schakelen als dit niet spoedig word opgelost.
Even een Quote. Soms werden bezoekers gemaand eerst een dergelijk bericht te verwijderen voor er eventueel iets geregeld kon worden, is in het verleden meerdere malen voor gekomen. Vandaar.

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

geachte Yvonne,

graag willen we uw vraagstuk oplossen en zorgen voor een snelle en passende oplossing.
Terugbellen is iets wat u van ons mag verwachten, dus wij zullen dit vandaag nog voor u oplossen.
Wij zijn alle stukken aan het bekijken en zullen vandaag met u in contact treden om u van dienst te zijn.

Mvg,

UwHuisVeilig

yvonne26
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2013 00:21

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door yvonne26 »

het zou inderdaad heel fijn zijn als dit zsm word opgelost.

yvonne26
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jul 2013 00:21

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door yvonne26 »

ik ben vandaag gebeld door de manager van Uw huis veilig en we zijn tot een vredige oplossing gekomen wat bevestigd is in een email.
ik ben blij met deze snelle actie maar jammer dat het eerst zover heeft moeten komen.
het vertrouwen in dit bedrijf komt weer terug en ik hoop in de toekomst dat dit ook zo blijft maar voor nu ga ik er voor.

williamvs
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2013 20:15

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door williamvs »

Graag wil ik reageren.

heb al een jaar dit pakket en ik moet zeggen het bevalt prima.
Zoals sommige vooral leo zich zorge maakt over de kosten zou ik zeggen reken dan eerst
eens uit om het zelf aan te schaffen om vanuit daar de kosten van meldkamer enz er bij te doen.

dan zit je veel hoger als dat je het via zo`n actie doet.

Mijn spullen en gezin zin mij alles waard en dankzij deze installatie voel ik me iig veilig thuis en vanuit medisch oogpunt gezien voor mijn jongste kind is deze installatie super dmv 1 druk op de knop heb ik de hulp diensten aan de bel.

Ieder zijn ding maar voor mij geld mijn gezin hoor ik te beschermen incl mijn spullen en dat is nu zeker een stuk beter!

robinhood1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2013 04:37

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door robinhood1964 »

Bij deze wil ik ook mijn ervaring delen;

Paar weken terug kwam er ook iemand van "uwhuisveilig" met de vraag of ik even tijd had. Hij stelde zich keurig voor en dat hij van Securitas was. De reden dat hij aan de deur kwam was; ze mochten gratis veiligheids sytemen in de wijk weggeven. Ik gaf aan hier geen intresse in te hebben. Waarop uiteraard de vraag kwam waarom niet. Ik gaf aan zelf in de beveiliging te zitten en weet hoe bepaalde beveiligings bedrijven met alarm opvolgingen omgaan. Hij was dus benieuwd naar mijn ervaring.
Ik gaf aan er ooit 's nachts een ramkraak heeft plaats gevonden op een industrie terrein waar ik als object beveiliger werk. Van m'n collega die toen dienst had hoorde ik dat de politie is geweest, echter bijna een half uur later weer vertrokken omdat er geen mobile surveillance kwam....sterker die is nooit langs geweest. Het bedrijf die de alarmopvolging moest doen was.....Securitas. Waarom ze niet geweest zijn weten we niet en ik zeg dus ook niet dat het een slecht met alarmopvolging omgaat. Het was duidelijk te merken dat hij even niet wist hoe hier mee om te gaan. Hij gaf toen als antwoord; maar het afgaan van een sirene en flits licht is natuurlijk ook al afschrikkend en zullen de buren ook op reageren.
Op de vraag of ik voor die sirene en flits licht een, miscchien duur, syteem hun moest hebben en of hij wist hoeveel mensen (nog) gaan kijken als er (auto)alarm afgaat was het antwoord; weet u of de buren thuis zijn.

Het enige advies wat ik kan geven denk goed na of duur syteem nodig is; zijn er werkelijk veel inbraken
in de buurt? Druk op de knop voor hulpdiensten leuk.. je zult toch moeten zeggen wat er aan de hand is. Een sneltoets op een telefoon heeft het zelfde effect en misschien nog sneller ook.
Voel je je veiliger bij een (duur) syteem..vooral doen. Denk je na of wil je goedkoper...een telefoon met sneltoets en een bewegings sensor die een flist licht en/of een bandje met een blaffende hond activeerd heeft het het zelfde effect.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

williamvs schreef:Graag wil ik reageren.

heb al een jaar dit pakket en ik moet zeggen het bevalt prima.
Zoals sommige vooral leo zich zorge maakt over de kosten zou ik zeggen reken dan eerst
eens uit om het zelf aan te schaffen om vanuit daar de kosten van meldkamer enz er bij te doen.

dan zit je veel hoger als dat je het via zo`n actie doet.

Mijn spullen en gezin zin mij alles waard en dankzij deze installatie voel ik me iig veilig thuis en vanuit medisch oogpunt gezien voor mijn jongste kind is deze installatie super dmv 1 druk op de knop heb ik de hulp diensten aan de bel.
Ik ga je een geheim vertellen, heb zelf ook een super-installatie die door middel van 1 knop de hulpdiensten aan de bel geeft! Het heet mijn ''Mobiele Telefoon" en die doet precies hetzelfde gratis(nu ja, wat beltegoed).
Kosten voor de meldkamer zijn weggegooid geld want er word voor u geen stap meer verzet door de politie dan voor mij. Het is natuurlijk prima dat u uw gezin wil beschermen maar dan had ik mijn geld uitgegeven aan heel goed *** hang en sluitwerk, dat is pas extra veiligheid.Toch succes met u 5 jarig contract, hoop dat u het nooit echt nodig heeft.

Frankaa20
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2013 13:57

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Frankaa20 »

Hallo,

Ik ben even al deze berichten gaan lezen. En hoe kan het dat jullie een maand bedrag van 29 euro aan bieden terwijl ik hem net heb afgesloten voor 41 euro?

Groeten franka

Uw Huis Veilig
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Uw Huis Veilig »

Beste Frankaa20,

wij zijn al 5 jaar bezig met het aanbieden van onze totaaloplossing op het gebied van beveiliging. Gaandeweg hebben wij ons pakket aan diensten en producten steeds completer gemaakt. Er zijn daarom ook verschillende opties waar onze klanten uit kunnen kiezen, waaronder de keuze die u heeft gemaakt.

Mocht u meer specifiek willen weten wat in uw situatie het geval is, verzoek ik u contact op te nemen met onze verkoop binnendienst, welke op uw vragen antwoord kan geven en zonodig in overleg met u deze keuze kan wijzigen.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door trail46 »

Frankaa20 schreef:Hallo,

Ik ben even al deze berichten gaan lezen. En hoe kan het dat jullie een maand bedrag van 29 euro aan bieden terwijl ik hem net heb afgesloten voor 41 euro?

Groeten franka

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: uw huis veilig.nl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Uw Huis Veilig schreef:Beste Frankaa20,

wij zijn al 5 jaar bezig met het aanbieden van onze totaaloplossing op het gebied van beveiliging. Gaandeweg hebben wij ons pakket aan diensten en producten steeds completer gemaakt. Er zijn daarom ook verschillende opties waar onze klanten uit kunnen kiezen, waaronder de keuze die u heeft gemaakt.
Welke opties want dat is Frankaa20 dus niet duidelijk gemaakt zoals hij/zij het omschrijft ?

Mocht u meer specifiek willen weten wat in uw situatie het geval is, verzoek ik u contact op te nemen met onze verkoop binnendienst, welke op uw vragen antwoord kan geven en zonodig in overleg met u deze keuze kan wijzigen.

Met vriendelijke groet,

UwHuisVeilig

Gesloten