Even een correctie, voordat ik als stereotype man word bestempeld, grinn.
Sorry, ik heb dyslexie en dat is wel onderzocht (met mijn medeweten en toestemming), dus een feit.
EN iets gehaast met typen

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Angora ik denk dat als het Centraal Tuchtcollege de klacht gegrond verklaard het voor ts klaar is. Omdat zij dan zeggen wat ts had willen horen van het ziekenhuis en dit kan hij dan zien als een excuus of in ieder geval er is hem onrecht aangedaan en dat wordt nu rechtgezet. En dan zullen ze "vader heeft gedreigd en daarbij geweld gebruikt" uit het dossier moeten verwijderen of aanpassen. Maar zover is het dus nog niet.witte angora schreef: Straks win je de zaak, en dan? Je hebt gewonnen, maar wat heb je gewonnen? Het verleden kan niet ongedaan worden gemaakt, dat is het echte probleem. Het enige wat zou werken is een excuus van degenen die hier verantwoordelijk voor zijn. Als ze openhartig zeggen dat ze het anders hadden moeten doen, de situatie verkeerd hadden ingeschat, en weet ik veel wat nog meer. Maar zit dat excuus er in?
Ik zou ten eerste graag willen weten of je nu wel of niet de toegang tot je zoon is geweigerd. Dus is het nu zo dat je al die tijd dat je zoon in het ziekenhuis heeft gelegen niet op bezoek mocht komen of ben je gewoon al die tijd op bezoek geweest?Guido007 schreef: Als er nog onduidelijkheden zijn of vragen, dan hoor ik het wel.
Ergens met je hele schreeuwende en huilende familie op komen dagen IS bedreigend. Zeker als er van tevoren al voor deze situatie gewaarschuwd is. Feit dat ze jouw moeder en zussen moesten verwijderen betekend al dat het er niet op een normale manier aan toegegaan is. Ze verwijderen niet zomaar iemand die op een rustige manier om uitleg vraagt.Guido007 schreef: Ik had het dus graag willen weten, als ik bedreigend was overgekomen. Dat had ik nooit gewild en zo ben ik namelijk ook niet.
Guido hoe staat het nu precies in het dossier? Staat er "vader heeft gedreigd en daarbij verbaal geweld gebruikt". Of iets in de trant van: "wij voelen ons bedreigd door vader".Guido007 schreef: Als er nog onduidelijkheden zijn of vragen, dan hoor ik het wel.
En dat mag niet?Guido007 schreef:In dossier staat dat ik bedreigend overkwam bij verpleging, dus niet dat ik gedreigd zou hebben.