Jan 42 schreef:
-Ik wilde geen enkele reis, nogmaals ( ik hoop voor de laatste keer) Ik wilde een retour. Ik heb de vlucht niet met opzet gemist, wat ik kan aantonen doordat ik heb gebeld, een reservering had voor een hotel en een extra enkele reis van Transavia bij heb geboekt..
Dat de vlucht niet met opzet is gemist kan niet aangetoond worden met een reservering van het hotel en een telefoontje. KLM verstaat onder misbruik het op oneigenlijke grond een goedkoop ticket kopen om slechts de terugreis te gebruiken; uw uiteindelijke combinatie (transavia heen/retour KLM) was € 330, goedkoper dan een full flex retour bij KLM.
Voor de helderheid: ik zeg niet dat het met opzet is gebeurd.
Jan 42 schreef:Dat het geen realistische prijs was bleek omdat er 3 aanbieders waren die voor 300% goedkopere tickets aanboden, enkele reis..
appels met peren vergelijken. KLM is geen Low cost carrier
Jan 42 schreef:-Ik had liever gehad dat er even, voor de service in de plaats die hier boven beschreven staat, was gewaarschuwd dat de terugweg niet meer mogelijk was. Ik had ze aan de telefoon, ik heb de ticket hierover na gelezen, daarop stond bellen. Als ze gewoon even gezegd had, uw retour vlucht heeft u wel betaald, maar mag u niet meer nemen, dan hadden ze me voor die 600 euro verschil bij Transavia mogen bedienen
Dit ben ik het met u eens. Ze hadden het kunnen/moeten melden in het gesprek. U had dan een betere keuze kunnen maken.
Jan 42 schreef:Dit is geen TOP service, wat KLM bied! maar een mooi inpakpapier om een hoopje stront! We stonden uren in de rij, werden van het ene loket naar de andere gestuurd, TOP service! Zo ga je niet met je klanten om als je zogenaamd service bied.
zoals u al eerder aangaf, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, ook aan KLM zijde. Echter de service gaat verder dan alleen wat hierboven staat; ook het aantal vluchten op een dag, de tijdstippen, de service aan boord etc.
Jan 42 schreef: Ik hoop dat voor iedereen hier, die het eens is met deze regel, de volgende keer dat hij/ zij moet vliegen, het vliegtuig mist en 600% van de al betaalde prijs nog eens moet voldoen!
Dat ik de voorwaarde begrijp en er begrip voor heb wil niet zeggen dat ik niet zou balen als het mij zou overkomen.
Maar ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik vooral bedrijfsmatig veel vlieg en mijn bedrijf nooit de goedkoopste tickets boekt vanwege de benodigde flexibiliteit.