Ik ben al jaren klant van de Ema Eindhoven. Heb op het moment drie auto’s van Mercedes lopen bij Ema Eindhoven. 2 jaar geleden heb ik een nieuwe C klasse station gekocht en na 30.000 km verder begonnen de problemen met de versnellingsbak. Stotend reden we verder zo’n 10.000 km en nog steeds is het probleem nog niet verholpen.
In die 10.000 km hebben ze vervangen de motorsteun, filterhuis, waterpomp, nieuw brein in de bak en de omvormer maar helaas zonder resultaat. Toen is de automatische versnellingsbak vervangen ook dit helaas zonder resultaat of verbeteringen.
Na een aantal gesprekken met de hogere heren van het bedrijf wisten zei het ook niet meer. Ik vroeg wat volgens hun de oplossing zou zijn. Ze boden mij een nieuwe c klasse aan als ik €12.500 zou bijbetalen!!! Want hun wisten ook niet wat het probleem met de auto zou zijn. Ik ben hier natuurlijk niet mee akkoord gegaan.
Ondertussen had mijn auto ook een B1 beurt nodig, maar dat weigerde de Ema om dit nog te doen. Mij werd verteld dat ik maar een andere Mercedes garage moest gaan zoeken. Want bij Ema Eindhoven wilde ze mij niet meer helpen.
Ondertussen zijn de problemen aan mijn auto er nog steeds, niemand waaronder de monteurs van Mercedes weet waar of wat het probleem is met de auto.
Wat nu verder? weet iemand misschien wat ik hier mee kan doen?
Met vriendelijke groet en alvast bedankt voor de reacties
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ema Eindhoven slechte service en garantie
-
Re: Ema Eindhoven slechte service en garantie
Zet het hele verhaal even op papier en benader MB NL, hoewel deze aan de hand van uw chassisnr. ook de hele geschiedenis en reparaties aan uw auto kan zien. Het probleem aan uw auto kan niet zo groot zijn dat dit niet opgelost kan worden.mercedesamg schreef:Ik ben al jaren klant van de Ema Eindhoven. Heb op het moment drie auto’s van Mercedes lopen bij Ema Eindhoven. 2 jaar geleden heb ik een nieuwe C klasse station gekocht en na 30.000 km verder begonnen de problemen met de versnellingsbak. Stotend reden we verder zo’n 10.000 km en nog steeds is het probleem nog niet verholpen.
In die 10.000 km hebben ze vervangen de motorsteun, filterhuis, waterpomp, nieuw brein in de bak en de omvormer maar helaas zonder resultaat. Toen is de automatische versnellingsbak vervangen ook dit helaas zonder resultaat of verbeteringen.
Na een aantal gesprekken met de hogere heren van het bedrijf wisten zei het ook niet meer. Ik vroeg wat volgens hun de oplossing zou zijn. Ze boden mij een nieuwe c klasse aan als ik €12.500 zou bijbetalen!!! Want hun wisten ook niet wat het probleem met de auto zou zijn. Ik ben hier natuurlijk niet mee akkoord gegaan.
Ondertussen had mijn auto ook een B1 beurt nodig, maar dat weigerde de Ema om dit nog te doen. Mij werd verteld dat ik maar een andere Mercedes garage moest gaan zoeken. Want bij Ema Eindhoven wilde ze mij niet meer helpen.
Ondertussen zijn de problemen aan mijn auto er nog steeds, niemand waaronder de monteurs van Mercedes weet waar of wat het probleem is met de auto.
Wat nu verder? weet iemand misschien wat ik hier mee kan doen?
Met vriendelijke groet en alvast bedankt voor de reacties
Overigens toch niet zo'n raar bod van EMA, 12.500 euro erbij voor een nieuwe?
Re: Ema Eindhoven slechte service en garantie
12.500,- toe, is een net voorstel!