Vanwege het feit dat mijn koelkast is overleden, ben ik direct gaan zoeken naar een nieuwe koelkast online. ( dit was op een donderdag)
Na een aantal vergelijkingen kwam ik een koelkast naar smaak tegen op neckermann.
Op de site stond dat er binnen 24 uur geleverd zou worden dus dat was voor mij de doorslag om mijn voedsel de volgende dag weer in een nieuwe koelkast te kunnen koelen in de koelkast van neckerman.
Direct na mijn bestelling kreeg ik een mail met wat informatie over de bestelling en het kopje waarboven bezorg datum stond was niet gevuld maar er zou contact opgenomen worden hoe laat de bezorging plaats zou nemen.
Rond 12 uur middags de volgende dag nog niets gehoord te hebben maakte ik mij toch ongerust en ben eens gaan bellen naar neckermann.
Ik kreeg eerst de bezorgdienst aan de telefoon die mij de status kon vertellen, en de status hiervan was dat de koelkast op maandag bezorgd zou worden.
Bij deze vroeg ik de dame of ik een klacht in kon dienen en de dame antwoordde dat ik hiervoor bij de klantenservice moest zijn en dat zij mij direct zou doorverbinden.
Nadat ik niets meer van de dame hoorde is er in mijn oor opgehangen.
Ik heb per direct de klantenservice opgebeld en het verhaal uitgelegd over het feit dat ik die vrijdag nog een nieuwe koelkast wilde hebben , dat ik daarom had gekozen voor hun bezorging binnen 24 uur en dat ik een klacht wilde indienen dat dit niet zou gebeuren.
Plus de klacht dat er ook nog eens op word gehangen waardoor ik opnieuw naar de neckermann moest bellen.
De dame van de klantenservice gaf mij het antwoord dat zij niet de klachten deed behandelen maar kon mij wel antwoord geven op de vraag waarom ik de bezorging niet per direct zou ontvangen.
De rede hiervan is namelijk omdat ik een nieuwe klant ben bij neckermann en blijkbaar hebben nieuwe klanten geen recht op snelle bezorging omdat de registratie nog afgerond moet worden op het kantoor van neckermann.
Ik gaf hierop het antwoord dat ik per direct geen klant meer wilde zijn en dat ik graag de order wilde annuleren zodat ik dezelfde avond nog op pad kon gaan voor een nieuwe koelkast.
Waarop ik het antwoord kreeg dat dit goed was maar dat het bedrag binnen 10 dagen terug gestort zou worden.
Dat is natuurlijk heel fijn als je er op uit wil om een nieuwe koelkast te gaan kopen zonder geld dus ik gaf aan hier ook een klacht over te willen indienen.
Maar de vrouw gaf nogmaals aan de klacht niet te kunnen opnemen en dat ze mij door zou verbinden met diegene die de klacht wel op kon nemen.
Hierbij kreeg ik een volgende dame aan de telefoon waar ik al mijn klachten heb neergelegd en de dame gaf aan dat ik hun algemene voorwaarden beter had moeten lezen en dat ik niet in mijn recht stond om dit allemaal bij haar neer te leggen.
Waarop ik dus antwoordde ... maar dit is toch de klachtenservice?
Nee zei de dame , als u een klacht heeft moet u die schriftelijk naar ons versturen maar de klachten die u heeft staan uitgebreid in onze voorwaarden dus ik kan u verder niet helpen.
Hierna heeft de dame het gesprek gestopt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorging van Neckerman voor de nieuwe klant
Re: Bezorging van Neckerman voor de nieuwe klant
Ik lees het zo niet in je verhaal, maar had je betaald met een instant online betaling zoals ideal/creditcard/paypal, of via de acceptgiro of betalen in termijnen mogelijkheid?ruben0180 schreef:Vanwege het feit dat mijn koelkast is overleden, ben ik direct gaan zoeken naar een nieuwe koelkast online. ( dit was op een donderdag)
Na een aantal vergelijkingen kwam ik een koelkast naar smaak tegen op neckermann.
Op de site stond dat er binnen 24 uur geleverd zou worden dus dat was voor mij de doorslag om mijn voedsel de volgende dag weer in een nieuwe koelkast te kunnen koelen in de koelkast van neckerman.
Direct na mijn bestelling kreeg ik een mail met wat informatie over de bestelling en het kopje waarboven bezorg datum stond was niet gevuld maar er zou contact opgenomen worden hoe laat de bezorging plaats zou nemen.
Rond 12 uur middags de volgende dag nog niets gehoord te hebben maakte ik mij toch ongerust en ben eens gaan bellen naar neckermann.
Ik kreeg eerst de bezorgdienst aan de telefoon die mij de status kon vertellen, en de status hiervan was dat de koelkast op maandag bezorgd zou worden.
Bij deze vroeg ik de dame of ik een klacht in kon dienen en de dame antwoordde dat ik hiervoor bij de klantenservice moest zijn en dat zij mij direct zou doorverbinden.
Nadat ik niets meer van de dame hoorde is er in mijn oor opgehangen.
Ik heb per direct de klantenservice opgebeld en het verhaal uitgelegd over het feit dat ik die vrijdag nog een nieuwe koelkast wilde hebben , dat ik daarom had gekozen voor hun bezorging binnen 24 uur en dat ik een klacht wilde indienen dat dit niet zou gebeuren.
Plus de klacht dat er ook nog eens op word gehangen waardoor ik opnieuw naar de neckermann moest bellen.
De dame van de klantenservice gaf mij het antwoord dat zij niet de klachten deed behandelen maar kon mij wel antwoord geven op de vraag waarom ik de bezorging niet per direct zou ontvangen.
De rede hiervan is namelijk omdat ik een nieuwe klant ben bij neckermann en blijkbaar hebben nieuwe klanten geen recht op snelle bezorging omdat de registratie nog afgerond moet worden op het kantoor van neckermann.
Ik gaf hierop het antwoord dat ik per direct geen klant meer wilde zijn en dat ik graag de order wilde annuleren zodat ik dezelfde avond nog op pad kon gaan voor een nieuwe koelkast.
Waarop ik het antwoord kreeg dat dit goed was maar dat het bedrag binnen 10 dagen terug gestort zou worden.
Dat is natuurlijk heel fijn als je er op uit wil om een nieuwe koelkast te gaan kopen zonder geld dus ik gaf aan hier ook een klacht over te willen indienen.
Maar de vrouw gaf nogmaals aan de klacht niet te kunnen opnemen en dat ze mij door zou verbinden met diegene die de klacht wel op kon nemen.
Hierbij kreeg ik een volgende dame aan de telefoon waar ik al mijn klachten heb neergelegd en de dame gaf aan dat ik hun algemene voorwaarden beter had moeten lezen en dat ik niet in mijn recht stond om dit allemaal bij haar neer te leggen.
Waarop ik dus antwoordde ... maar dit is toch de klachtenservice?
Nee zei de dame , als u een klacht heeft moet u die schriftelijk naar ons versturen maar de klachten die u heeft staan uitgebreid in onze voorwaarden dus ik kan u verder niet helpen.
Hierna heeft de dame het gesprek gestopt.
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 12 sep 2011 08:17
- Contacteer:
Re: Bezorging van Neckerman voor de nieuwe klant
Beste ruben0180,
Je hebt een klacht geplaatst op dit forum.
We willen je klacht graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact met je opnemen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om via deze link je gegevens aan ons door te geven?
Na ontvangst van je gegevens nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Françoise
Webcare, neckermann.com
Je hebt een klacht geplaatst op dit forum.
We willen je klacht graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact met je opnemen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om via deze link je gegevens aan ons door te geven?
Na ontvangst van je gegevens nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Françoise
Webcare, neckermann.com
Re: Bezorging van Neckerman voor de nieuwe klant
Geef mij maar weekramp
En ik denk dat er niet echt betaald is, want anders bestel je nooit bij Neckerman ?
En ik denk dat er niet echt betaald is, want anders bestel je nooit bij Neckerman ?
Re: Bezorging van Neckerman voor de nieuwe klant
Beste Ruben, ik hoop voor je dat Neckerman deze klacht inmiddels naar tevredenheid voor je heeft behandeld.