Beste leden,
Ik wordt niet goed van de bureaucratische organisatie BOL.com. Ik heb een Navigon 2510 Explorer in bezit. De Navigon 2510 Explorer werkte niet meer correct (laadt niet op!). Op 6 augustus jl. heb ik een reparatieverzoek ingediend en uiteraard het product geretourneerd. Op 24 augustus jl. staat PostNL voor de deur met het pakketje, eindelijk! Na een maand zonder navigatie heeft BOL.com/leverancier Navigon ons een nieuwe doen toekomen.
Nu komt het: bij het openen van het doosje hebben ze gewoonweg een kapotte auto oplader geleverd! Doordat ik heel veel onderweg ben heb ik er wederom niets aan. Het lijkt er ook op dat het geleverde product niet nieuw is maar ze gewoon een plastic stickertje op hebben geplakt zodat het lijkt alsof het nieuw is. Vanmorgen direct contact opgenomen met BOL.com. Bol.com kan niets voor ons betekenen en ik moet wederom een reparatieverzoek indienen met als gevolg dat ik weer 3 tot 4 weken zonder navigatie zit. Ik heb voorgesteld dat BOL.com alvast een nieuw product opstuurt en dat ik de defecte product direct weer retour stuur. Dat was volgende de dame pertinent niet mogelijk. Voorgesteld dat ze contact opnemen met de leverancier en dat ze het verhaal uitleggen om zodoende een goede en passende oplossing te vinden was volgens de dame ook pertinent niet mogelijk. Enige mogelijkheid is weer een reparatieverzoek indienen en dan gewoon weer 3 tot 5 werken wachten.
BOL.com = BUREAUCRATISCH!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BOL.com = bureaucratie
Re: BOL.com = bureaucratie
Het is wel degelijk hele slechte service maar het is me niet duidelijk wat dit met bureaucratie te maken zou hebben. BOL zou er inderdaad goed aan doen z'n verantwoordelijkheid te nemen maar heeft hier klaarblijkelijk niet veel zin in. Ik had het al eerder afgeleerd: BOL is prima, voor boeken.