Teunbosseman schreef:
Laat ik het anders verwoorden. Jij denkt te weten wat TS denkt, zie onder je eigen bericht.
Het is en blijft een feit dat TS teveel heeft gedronken en dat wordt nergens ontkend ook niet dor mij maar de strafmaat voor verplaatsen auto in deze vindt en blijf ik buiten proportie vinden.
Ik rechtvaardig helemaal niets, tis gewoon mijn mening......blijkbaar kan die niet geaccepteerd worden terwijl ik wel jullie mening hierover accepteer.
Het lijkt mij dat je niet met teveel drank op in een auto stapt als je niet denkt dat je nog in staat bent om te rijden.
TS wordt ook niet bestraft voor het verplaatsen van de auto. Hij wordt bestraft voor rijden met drank op en die EMA en dat alcoholslot zijn in zijn geval juist zeer terechte maatregelen. Kijkj alleen maar eens naar de argumenten waarom hij die straf niet terecht vindt:
- met alcohol op gereden met de bedoeling de auto 300 meter verder dan waar hij ( in de weg ) stond te parkeren en verder te voet naar huis toe te gaan.
- het was de eerste keer dat ik met drank ben aangehouden, simpel omdat ik dat normaal ook nooit doe ( mijn auto stond in de weg in heb hem allen maar verplaatst
- voor iemand die NOOIT ( 25 jaar lang ) is aangehouden met drank op achter het stuur
- zijn auto alleen maar voor een ander uit de weg heeft gezet
- ( 300 meter !!! )
en dan de toppers
- niet staande is gehouden
- nog in een fuik
- of een stopteken heeft gehad
Nou, die heeft dus zeer dringend een cursusje nodig om hem even te laten doordringen van wat hij doet.
Nu vindt jij dat alcoholslot en de EMA buiten proportioneel. Gek genoeg hij niet.
onvrede schreef: Alcoholslotprogramma, gedurende 2 jaar!!! een alcoholslot in auto ( opzich voor mij geen punt daar ik NIET met alcohol rijdt ) en de EMA cursus en nu komt het totale kosten over deze 2 jaar € 4.500,- !!!!!!!!!!!!
Het gaat hem uitsluitend om de kosten. Vond jij nou juist een hoge boete geen probleem?