nee, dat ding wil ik niemand aandoen, die gaat, wanneer er geen wonder gebeurt, de kliko in...
maar als jij hem wilt hebben, zeg het maar hoor
gr. Tinne
tinne schreef:nee, dat ding wil ik niemand aandoen, die gaat, wanneer er geen wonder gebeurt, de kliko in...
maar als jij hem wilt hebben, zeg het maar hoor
gr. Tinne
27 augustus opgehaald inderdaad en gisterochtend keurig gerepareerd en wel weer terug gebracht. geen klachten over de service in ieder geval. hoop dat ie niet weer binnenkort de stuipen krijgt.....
tinne schreef:27 augustus opgehaald inderdaad en gisterochtend keurig gerepareerd en wel weer terug gebracht. geen klachten over de service in ieder geval. hoop dat ie niet weer binnenkort de stuipen krijgt.....
goedemorgen allemaal ik heb ook zo Senseo Sarista ik heb alleen maa dat ik het ding opstuur en dan 10 keer achter elkaar er heen bel en te horen dat het gemaakt wordt en dat ze nog zo mooi zeggen dat als het weer gebeurt dat ik een nieuwe zou krijgen omdat het gemaal geen bonnen meer maalt zo gedaan ik krijg een dag later een telefoon dat ik een nieuwe zou krijgen en met een bij betaling een andere kon krijgen ik zeg nog nee doe maar een zelfde die ik had waarop ze mijn vertelde dat het allemaal goed kwam maar tot me spijt geen nieuwe Sarista maar de oude weer terug gekregen waarop ik nog een keer terug heb gebeld en te horen kreeg dat die gemaakt was een paar maanden later weer het zelfde de post komt het ophalen naar 17:30 ik heb om 17:00 om te vragen komen ze nog waarop ze vertelde dat ik maar op donderdag thuis moest zijn waarop ik vertelde dat ik niet vrij kon krijgen en dat ik maar thuis most zijn niet normaal maar goed ik dacht laat ik maar thuis zijn dat zo gedaan toe begin het weer dag vijf ik ben maar weer gaan bellen en dacht van dit gaat weer mis en ja hoor de er is me verteld dat het wee klaar en dat de Sarista niet meer bij philips was waarop ik vroeg van maar waar is die dan en krijg te horen dat ik het zelf moest uitzoek waarop ik wie gaat mijn de kosten nu betalen wand elke dag dat ik heb gebeld kost een hoop geld ik ben nog meer aan het bellen geweest en dat vind ik niet normaal hoe kan ik dat aanpakken ik hoop dat je mijn hier mee kunt helpen