Ik gebruik nog geen eens 400mb per maand dus wil helemaal niet over naar een ander abonnement, maar mijn snelheid wordt dus wel 100% van de tijd afgeknepen. Youfone wil mij dus op deze manier blijkbaar dwingen om een nieuwe abonnement te nemen. Ik heb wel een reactie gestuurd naar Youfone dat dit toch niet echt waar kan zijn.Wij hebben nagekeken welke databundel u momenteel heeft. Volgens onze gegevens heeft u de databundel Youfone Onbeperkt Snel Internet. De Fair Use Policy houd in dat bij 50 % boven het gemiddelde verbruik binnen een bepalde databundel de snelheid verlaagt wordt. Omdat u een oudere databundel heeft waar slechts weinig klantn nog gebruik van maken wordt de Fair Use Policy sneller van kracht. Dit is de reden dat de snelheid van uw dataverbindng verlaagt wordt.
Wij kunnen uw huidige databundel omzetten naar de de nieuwe databundel Onbeperkt Internet 2013. Hierbibij ligt dr grens van de Fair Use Policy momenteel op 2000 MB.
De kosten van deze databundel bedragen € 15,- per maand.
Wanneerr u graag wilt dat wij de databundel omzetten kunt u dit middels een nieuwe ticket of eventueel telefonisch aan ons laten weten.
Maar ik wilde ook weten of meer mensen op deze manier door Youfone "gedwongen" worden om naar een andere abonnement te gaan. Ik wil namelijk gewoon mijn "eindeloos" abonnement behouden, maar wel met een snelheid waarbij ik tenminste een beetje normaal kan browsen.