LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youfone "Dwingt" tot nieuw abonnement?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
john8472

Youfone "Dwingt" tot nieuw abonnement?

Ongelezen bericht door john8472 »

Ik heb al lange tijd een Eindeloos abonnement bij Youfone. Dit was een abbonnement met onbeperkt Internet en je betaalt gewoon voor wat je belt en SMSt. Nu merkte ik dat mijn snelheid steeds afgeknepen werd tot 60kb/s. Ik heb hierover gemail en kreeg de volgende reactie:
Wij hebben nagekeken welke databundel u momenteel heeft. Volgens onze gegevens heeft u de databundel Youfone Onbeperkt Snel Internet. De Fair Use Policy houd in dat bij 50 % boven het gemiddelde verbruik binnen een bepalde databundel de snelheid verlaagt wordt. Omdat u een oudere databundel heeft waar slechts weinig klantn nog gebruik van maken wordt de Fair Use Policy sneller van kracht. Dit is de reden dat de snelheid van uw dataverbindng verlaagt wordt.
Wij kunnen uw huidige databundel omzetten naar de de nieuwe databundel Onbeperkt Internet 2013. Hierbibij ligt dr grens van de Fair Use Policy momenteel op 2000 MB.
De kosten van deze databundel bedragen € 15,- per maand.
Wanneerr u graag wilt dat wij de databundel omzetten kunt u dit middels een nieuwe ticket of eventueel telefonisch aan ons laten weten.
Ik gebruik nog geen eens 400mb per maand dus wil helemaal niet over naar een ander abonnement, maar mijn snelheid wordt dus wel 100% van de tijd afgeknepen. Youfone wil mij dus op deze manier blijkbaar dwingen om een nieuwe abonnement te nemen. Ik heb wel een reactie gestuurd naar Youfone dat dit toch niet echt waar kan zijn.
Maar ik wilde ook weten of meer mensen op deze manier door Youfone "gedwongen" worden om naar een andere abonnement te gaan. Ik wil namelijk gewoon mijn "eindeloos" abonnement behouden, maar wel met een snelheid waarbij ik tenminste een beetje normaal kan browsen.

devious

Re: Youfone "Dwingt" tot nieuw abonnement?

Ongelezen bericht door devious »

M.Martens schreef:Hallo,

Dit is een bekend iets wat betreft Yourfone.
U stuurt voor het verminderen van uw snelheid Yourfone een "Ingebreke stelling" en laat het ze binnen de maand oplossen. Anders de Geschillencommissie.
Goed advies! :shock:

Regggy

Ongelezen bericht door Regggy »

Mijn god, wat een bericht. En dat van een service-afdeling? Droevige spelling daar :roll:

devious

Ongelezen bericht door devious »

Regggy schreef:Mijn god, wat een bericht. En dat van een service-afdeling? Droevige spelling daar :roll:
Spelllling? Relax joh...da siettog niemant.

john8472

Ongelezen bericht door john8472 »

Regggy schreef:Mijn god, wat een bericht. En dat van een service-afdeling? Droevige spelling daar :roll:
Dat verbaasde mij ook al, het is in elk geval geen standaard reply, dus dat is dan wel weer goed.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

En ik doe nog een voorzichtige gok:
Dit is weer zo'n blaaskaak die tot actie oproept maar als het er op aankomt, niets doet.Er komt géén procedure, "we" gaan niet gezamenlijk naar het kantoor (zeker niet met camera..) en het 'klachtencollectief"is weer een luchtbel.
Meneer Roeptoeter heeft het over "we"...wie zijn "we"?

Gelukkig is het overmorgen weer maandag...

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Toch raar dat sommige mensen menen iets anders kapot te mogen maken (dit forum vandaliseren) om hun eigen punt te maken.

Gesloten