LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Phönix reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
gstdeman
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2010 14:55

Re: Phönix reizen

Ongelezen bericht door gstdeman »

Naar aanleiding van een uitzending van Omroep Max staat er ook een lijst van klachten op http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=vsnaq ... uL&start=1.
Ik heb net een uitnodiging van hen ontvangen om op 27 maart 2013 een zogenaamd gewonnen keukenmachine "Superior turbo Pro 2000, met ongelooflijke toebehoren" in ontvangst te komen nemen, voor de locatie moet ik bellen.
Komt van Boekings-Centrale te Beveren (B), afzender postbus 103, 7890 AC Oranjedorp.
Oplichters uiteraard, dat is niet zo moeilijk te vinden op internet.

JoshuaRietdijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2013 14:41

Re: Phönix reizen

Ongelezen bericht door JoshuaRietdijk »

Beste Tros Radar. Het bedrijf Phonix- Reizen is nog steeds bezig met fraudeuleuze praktijken. Ze zitten ook niet meer in Oldenzaal, maar in Klazienaveen. Ongelooflijk dat deze organisatie nog ingeschreven kan staan bij kamer van koophandel, in Nederland en Duitsland. Deze man, als je hem gewoon vragen stelt, dan wordt ie kwaad en zegt dan dat je een kl.zak bent.

Er zijn veel ouderen door benadeeld. Wij zijn jong en hebben de reispapieren even goed bekeken. Zitten veel grammatica fouten in. En ze spreken elkaar tegen, zo bijvoorbeeld zitten de excursies er exclusief bij, en bij de andere brief moet je ze er bij nemen. Als je hem erop aanspreekt, wordt ie ook weer kwaad en hangt ie gewoon de telefoon op. Bescherm alsjeblieft je VADER EN MOEDER op leeftijd dat ze er niet in trappen.

Omdat het mooi lijkt, trappen veel mensen erin. Doe vooral aangifte als jullie je geld niet terugkrijgen. Deze man verdient het om gestopt te worden.

JoshuaRietdijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2013 14:41

Re: Phönix reizen

Ongelezen bericht door JoshuaRietdijk »

Hhaasje schreef:Beste vrossie en makker 2802.

Ik weet niet wat er fout gaat maar ik gisteren al geprobeerd om een reactie te geven , hier probeer ik het voor de derde keer.
Het enigste wat ik kan melden is , dat mijn vrouw voor wie zij als thuishulp werkt ,heeft gebeld met het telefoon nummer wat op de brief staat.
Hier kreeg zij dus te horen dat er een aangetekende brief moest sturen naar het adres , rechts boven aan de brief om te annuleren .

Sterkte ps wij hebben er maar voor gekozen om het maar zo te laten.
in dit geval ging het maar om 49 euro .
Wat ik nog vergeet te zeggen is dat er voor de excursies en alle maaltijden ook nog bij betaald moet worden( behalve het ontbijt )
volgens de mevrouw aan de telefoon .

Mocht je hem willen bellen dan is dit het nummer... Hij wordt kwaad als je hem teveel vragen stelt: 0657058683 en dit is zijn nummer in Duitsland 0049 54321896. Hij is nog steeds een oplichter

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Phönix reizen

Ongelezen bericht door ageeth12 »

ik ben ook weer ingetuind. eerst kreeg ik een brief thuis met gratis reisje bohemen. daarin stond in de prijs vermeld dat alles inclusief was. nu de rekening betaald wat gebeurt er.nu krijg ik een brief thuis om nog 120 euro over te maken anders mogen de volle mep van 249 euro betalen. in al die jaren dat ik deze reis heb gedaan, heb ik dit nog nooit meegemaakt. maar ik ga kijken of dit niet onder de kopje oplichting valt. ik vraag mij af of hij het recht heeft om in de reisvoorwaarden te verplichten om de excursiepakket verplicht af te nemen als alles in de 60 euro per persoon zit.

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Phönix reizen

Ongelezen bericht door ageeth12 »

JoshuaRietdijk schreef:
Hhaasje schreef:Beste vrossie en makker 2802.

Ik weet niet wat er fout gaat maar ik gisteren al geprobeerd om een reactie te geven , hier probeer ik het voor de derde keer.
Het enigste wat ik kan melden is , dat mijn vrouw voor wie zij als thuishulp werkt ,heeft gebeld met het telefoon nummer wat op de brief staat.
Hier kreeg zij dus te horen dat er een aangetekende brief moest sturen naar het adres , rechts boven aan de brief om te annuleren .

Sterkte ps wij hebben er maar voor gekozen om het maar zo te laten.
in dit geval ging het maar om 49 euro .
Wat ik nog vergeet te zeggen is dat er voor de excursies en alle maaltijden ook nog bij betaald moet worden( behalve het ontbijt )
volgens de mevrouw aan de telefoon .

Mocht je hem willen bellen dan is dit het nummer... Hij wordt kwaad als je hem teveel vragen stelt: 0657058683 en dit is zijn nummer in Duitsland 0049 54321896. Hij is nog steeds een oplichter

zijn naam is hubert wichmann.de vorige keer naar hamburg kreeg mijn vader het aan de stok met hem. op de avond voor vertrek afbellen. doe dat nooit met ons we zijn gewoon de bus ingegaan en meegegaan naar hamburg.

Gesloten