LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bidoffer24

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
rjm.kuipers
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2013 16:11

Bidoffer24

Ongelezen bericht door rjm.kuipers »

Via facebook kwam ik op de site van bidoffer24 terecht. Zag er veelbelovend uit totdat ik me aanmeldde.
Ik kon geen bod uitbrengen, want dan gebeurde er niets. Als ik uitgelogd was kwam een pop-up dat ik me aan kmoest melden! Melding gemaakt bij de helpdesk, die wel hebben gereageerd maar zonder oplossing. En afsluitend stond er in de mail 'veel succes' terwijl ik geen oplossing kreeg!!
Even wat gegoogled op deze site en niets dan negatieve reacties gevonden.
Dus bij deze de raad: blijf weg van deze site, want het zijn zakkenkloppers.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Bidoffer24

Ongelezen bericht door devious »

En bedankt voor dit nuttige bericht. Zij die geen gebruik maken van Google komen ook niet hier terecht en daarmee is het bericht als mosterd na de maaltijd.

rjm.kuipers
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2013 16:11

Re: Bidoffer24

Ongelezen bericht door rjm.kuipers »

Devious bedankt voor je reactie
devious schreef:Zij die geen gebruik maken van Google komen ook niet hier terecht en daarmee is het bericht als mosterd na de maaltijd.
Maar van bovenstaande opmerking snapt niemand iets van want wat heeft google met facebook te maken laat staan met bidoffer24?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Bidoffer24

Ongelezen bericht door devious »

Een beetje internetter googelt eerst naar ervaringen alvorens naar een site te gaan. En zij die dat niet doen, komen dus ook niet hier terecht. En de rest bedenk je zelf maar.
En "zakkenkloppers" is een samenvoeging? Je bent overigens geen geld kwijt geraakt daar, dus er is ook niets aan de hand en dus is je opmerking niet terecht.

rjm.kuipers
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2013 16:11

Re: Bidoffer24

Ongelezen bericht door rjm.kuipers »

Op zulke reacties zitten we te wachten.
Sluit onderwerp maar, reacties worden te persoonlijk.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Bidoffer24

Ongelezen bericht door devious »

Te persoonlijk? En zelf schreef je
blijf weg van deze site, want het zijn zakkenkloppers.
Totaal ongefundeerd, maar dat mag wel omdat jij het geschreven hebt? Want ja, het is ook persoonlijk.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Bidoffer24

Ongelezen bericht door sjoegel »

Via facebook kwam ik op de site van bidoffer24 terecht. Zag er veelbelovend uit totdat ik me aanmeldde.
Ik kon geen bod uitbrengen, want dan gebeurde er niets. Als ik uitgelogd was kwam een pop-up dat ik me aan kmoest melden! Melding gemaakt bij de helpdesk, die wel hebben gereageerd maar zonder oplossing. En afsluitend stond er in de mail 'veel succes' terwijl ik geen oplossing kreeg!!
Even wat gegoogled op deze site en niets dan negatieve reacties gevonden.
Dus bij deze de raad: blijf weg van deze site, want het zijn zakkenkloppers.
Google eerst even wanneer U zaken doet.

Gesloten