LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] help wie weet meer van dit bedrijf

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
albert 2

help wie weet meer van dit bedrijf

Ongelezen bericht door albert 2 »

ik had een camper.maar ik wilde 1 zonder alkoof. ik heb de mijne ingeruild op 1 zonder alkoof bij een garage in loenen.heb er 4000 bijbetaaldm ben er 1 keer met weggeweest.nu wilde ik weer weg maar kan de camper niet in de versnelling krijgen als de moter loopt.dit wil wel als de moter niet loopt.de a n w b is er bij geweest.zeiden de koppeling slipt hij schoot er weer uit maar deze zou moeten vervangen worden.
maar er is meer aan de hand.het bedrijf waar ik mijn camper ingeruild heb voor een ander wil alleen de onderdelen betalen .maar ik moet er zelf voor zorgen dat het erin komt.ik ben invaliede hij zei aan deze camper heb je jaren plezier van.niet dus mijn vraag is.ik heb op deze site gelezen over een bedrijf LJ uit loenen das een autobedrijf.deze zit aan eerbeekseweg 33... en waar mijn camper wegkomt die zit ook aan de eerbeekseweg maar dan nummer 12 in loenen.
het gaat om Kerkenbos auto.s en campers. wie heeft ervaring met dit bedrijf.omdat mijn camper stuk is kan ik bij hem een andere kopen met weer bijbetaling.maar ik weet niet of ik dit doen moet wie kan mij helpen met informatie over kerkenbos .
Laatst gewijzigd door albert 2 op 02 sep 2013 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske

Re: help wie weet meer van dit bedrijf

Ongelezen bericht door ciske »

Haal je mail adres hier weg, wil je niet vol met spam komen.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

albert 2 schreef:wie weet meer van kerkenbos auto.s en campers in loenen
heb er een camper gekocht deugt niet willen niet helpen.ben invaliede ze zitten aan de eerbeekseweg 12
mijn vraag is wie heeft ervaring met dit bedrijf en ook door hun bedrogen.ik vertrouw ze niet meer mede omdat een ander bedrijf ook aan de zelfde straat namelijk nummer 33 lj garage zit ook in loenen .
wie kan mij verder helpen ben invaliede en weet niet wat te doen nu hij wil een andere camper verkopen aan mij moet ik deze weer inleveren en weer bijbetalen maar garantie geeft hij niet hij zegt dat het normaal is dat een bedrijf de onderdelen betaald.maar je moet er zelf voor zorgen dat het erin gezet wordt .heb ik nog nooit van gehoord .daar komt bij die ik weer bij hem kopen kan is over de 15.000 euro moet toch garantie op zitten dan? help mij a u b
mijn mail is
Ik snap e.e.a. niet helemaal. je bent door hen bedrogen? en je moet bij hem een andere camper kopen? Wat deugt er niet aan de camper ?

Wees eens wat duidelijker in je verhaal want er is geen touw aan vast te knopen. En doe wat ciske al heeft gezegd, haal je mailadres weg.
Laatst gewijzigd door puma73 op 02 sep 2013 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.

albert 2

puma73 schreef:
albert 2 schreef:wie weet meer van kerkenbos auto.s en campers in loenen
heb er een camper gekocht deugt niet willen niet helpen.ben invaliede ze zitten aan de eerbeekseweg 12
mijn vraag is wie heeft ervaring met dit bedrijf en ook door hun bedrogen.ik vertrouw ze niet meer mede omdat een ander bedrijf ook aan de zelfde straat namelijk nummer 33 lj garage zit ook in loenen .
wie kan mij verder helpen ben invaliede en weet niet wat te doen nu hij wil een andere camper verkopen aan mij moet ik deze weer inleveren en weer bijbetalen maar garantie geeft hij niet hij zegt dat het normaal is dat een bedrijf de onderdelen betaald.maar je moet er zelf voor zorgen dat het erin gezet wordt .heb ik nog nooit van gehoord .daar komt bij die ik weer bij hem kopen kan is over de 15.000 euro moet toch garantie op zitten dan? help mij a u b

Ik snap e.e.a. niet helemaal. je bent door hen bedrogen? en je moet bij hem een andere camper kopen? Wat deugt er niet aan de camper ?

Wees eens wat duidelijker in je verhaal want er is geen touw aan vast te knopen. En doe wat ciske al heeft gezegd, haal je mailadres weg.
dank u heb mail weggehaald weet niet goed hoe het hier werkt

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

De bedoeling is dat je je klacht hier helder neerzet. Het is nu niet duidelijk. Heb je een aankoopkeuring laten doen ?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Niet meer van toepassing?
Laatst gewijzigd door Jolijn op 02 sep 2013 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

foutje

albert 2

he ik snap je laaste woorden niet joh
en lees mijn bericht even ik heb het veranderd moet nu te begrijpen zijn albert en hoe haal ik mij mail adres hier weg? ook wist ik niet dat je een aankoop keuring kunt laten doen

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Behalve een aankoopkeuring kun je ook iemand meenemen die er kennis van heeft.

Gesloten