Har06 schreef:
Bij het activeren van de buitenland blox vervalt er bij Vodafone niets,verder kun je als abo houder gratis bellen met 1200 en de medewerker de instelling goed laten neerzetten,eea kun je zelf controleren op My Vodafone

, ergo enige voorbereiding en moeite loont zich.
Treedt er toch een fout op wordt het teveel bedrag per maandrekening afgeboekt,

Zoals ik al beschreef was mijn ervaring vorig jaar (kan ook in de wintermaanden daar nog voor zijn geweest), met een oud bel-sms-web abonnement; het internet op de iPhone was daarbij ook een blokx voor €0,-. Misschien dat het nu inderdaad probleemloos gecombineerd kan worden, maar destijds dus niet. Ik weet ook niet of het toevallig bij mij mis ging, in elk geval is er door de klantenservice zelf gezegd dat het hun fout was en de combi niet had mogen kunnen.
Ze hebben het dan ook netjes opgelost, maar aan My Vodafone heb je dan niet veel; voor sommige zaken (in mijn geval het weer aanvragen van de iPhone-blokx) moet je wel bellen om het door hen aan te laten passen.
Overigens belde ik vandaag ook naar de klantenservice (smartphone-crew) en het 1201 nummer kost ook voor vaste klanten € 0,45 per minuut. Het nummer 1200 is inderdaad gratis, maar dan krijg je geen medewerker aan de lijn. Dus schiet je daar niet heel veel mee op.
Ik ben het er mee eens dat men zich goed moet voorbereiden, maar dan nog kunnen er dus dingen misgaan. Als het dan maar netjes opgelost wordt! En voor mij is het een leerpunt om op vakantie alleen op WiFi te gaan

.