LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
lieske1
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2013 07:47

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door lieske1 »

0642050044 Wij hebben via dit telefoonnummer een watts app contact gelegd en al onze bestelde meubels zijn nu binnen degene van wie dit telefoonnummer is vraag me niet wie is denk zelf die Arjo maar het werkte wel onze meubels staan nu in onze huiskamer en alles is top goed afgewerkt niets mis mee ,,zou het via dit nummer en dan watts app proberen contact te maken .

Marcel1954
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2013 12:03

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door Marcel1954 »

Heb het nummer geprobeerd te bellen, maar krijg de melding "dat het nummer wat ik probeer te bellen niet reageert".

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door tenormin »

Marcel1954 schreef:Heb het nummer geprobeerd te bellen, maar krijg de melding "dat het nummer wat ik probeer te bellen niet reageert".
Heb het zonet "voor de grap" geprobeerd: ging 2 keer over en toen de 'in gesprek toon'. Hoorde wel mensen op de achtergrond. Voor de goede orde: ik heb niets besteld, daar.

lieske1
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2013 07:47

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door lieske1 »

tenormin schreef:
Marcel1954 schreef:Heb het nummer geprobeerd te bellen, maar krijg de melding "dat het nummer wat ik probeer te bellen niet reageert".
Heb het zonet "voor de grap" geprobeerd: ging 2 keer over en toen de 'in gesprek toon'. Hoorde wel mensen op de achtergrond. Voor de goede orde: ik heb niets besteld, daar.[/quot

een wattsapp sturen

Marcel1954
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2013 12:03

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door Marcel1954 »

Ach, houdt toch op zeg. Een bedrijf dat niet via telefoon en mail benaderbaar is moet ik nu gaan whatsappen? Het houdt toch een keer op!

lieske1
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2013 07:47

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door lieske1 »

Marcel1954 schreef:Ach, houdt toch op zeg. Een bedrijf dat niet via telefoon en mail benaderbaar is moet ik nu gaan whatsappen? Het houdt toch een keer op!

zeg je hoeft het niet te doen ik heb dat wel gedaan en weet ook wel dat het niet normaal is maar heb wel onze meubels nu binnen staan ter waarde van 1000 euro leek mij wel de moeite om te proberen ,, maar ik kap er mee wij hebben de meubels binnen ,,zou het niet opgeven wij hebben ze binnen en zien er top uit

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door devious »

waarom wordt hier telkens met de waarde van de meubels "gesmeten"? Wat heeft dat te maken met het probleem?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door tenormin »

devious schreef:waarom wordt hier telkens met de waarde van de meubels "gesmeten"? Wat heeft dat te maken met het probleem?
Gelezen de hoeveelheid meubelen is de waarde nu ook niet zo hoog, wel als men ze niet ontvangen hadden, dan is €1.000,00 veel geld als het weggegooid blijkt te zijn. Dat is dan, denk ik, de reden om over bedragen te gaan schrijven. Niet dat het er toe doet, als je voor €40,00 iets besteld en niet krijgt, is dat ook te hoog. Dus vanuit dat standpunt bezien heeft u wel gelijk.

lieske1
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 aug 2013 07:47

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door lieske1 »

devious schreef:waarom wordt hier telkens met de waarde van de meubels "gesmeten"? Wat heeft dat te maken met het probleem?
voor mij veel of ik nu 40 euro kwijt was of 1000 wil alleen maar aangeven je laat het er toch niet bij zitten zeker niet voor 1000 euro

annaleo
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 sep 2013 14:01

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door annaleo »

Levering Tv-meubel.
We hebben op 0903'13 een Tv-meubel besteld en tot op heden geen Tv-meubel ontvangen. Steeds weer komt design-247 met excuses, de laatste dateert van verleden week, we zouden gisteren een definitieve datum te horen krijgen echter we hebben geen enkel teken van leven ontvangen.
Ga nu het reeds betaalde bedrag terug vorderen, mits ons dit lukt natuurlijk.
W.Geeraets

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door devious »

Ik blijf het raar vinden dat de een wel iets krijgt en de ander niet.

noor58
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 aug 2013 12:36

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door noor58 »

ik zou dinsdag ook bericht krijgen, maar tot heden ook niets gehoord.
heb hun een ultimatum gesteld, komen ze dit niet na, dan ga ik verdere stappen ondernemen.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door devious »

Dan onderneem maar stappen want ze reageren toch niet.

annaleo
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 sep 2013 14:01

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door annaleo »

Als je niets doet gebeurt er helemaal niets.
W.Geeraets

Astral
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2013 14:18

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door Astral »

Beste allemaal, op een uitzondering na is het naar mijn mening algehele radiostilte vanaf de kant van 247 meubelen / Arjo.
Na aangifte te hebben gedaan en de Ing bank te hebben geïnformeerd, heb ik brieven en mails gestuurd betreffende mijn vordering op het bedrijf.
Alles zonder reactie.
Om duidelijkheid te krijgen, ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen en wellicht zijn er meerdere mensen bereid om dit met mij te doen.
Zijn er mensen die een rechtsbijstandverzekering hebben bij Arag?? Ik namelijk wel en met meerdere staan we sterker........ allemaal onder de noemer helaas, want wat we of willen zijn onze meubelstukken of ons geld terug.
Ook zou ik nog een mij bekende advocaat kunnen inschakelen, maar dat is afhankelijk hoeveel animo er is. Laat me maar wat weten in een persoonlijk bericht. Als het kan graag met telefoonnummer.

Hartelijke groet,
Astrid

Marcel1954
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2013 12:03

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door Marcel1954 »

Zelf zit ik voor een relatief klein bedrag in het schip. Om een advocaat in te schakelen is voor mij dan ook "goed geld bij kwaad geld gooien". Vind overigens wel dat deze oplichters aangepakt moeten worden.
Is er met de TROS (Radar) niets te regelen. Wellicht als zij zich er daadwerkelijk mee gaan bemoeien, de boel "vlot getrokken" kan worden, om maar in scheepstermen te blijven.

annaleo
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 sep 2013 14:01

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door annaleo »

Hoi allen gedupeerde,

Krijg nu verzonden emails retour!!

Het heeft verder geen zin om de leiding (3 pers. volgens de KvK) van dit bedrijf voor de rechter te slepen. Enkele weken geleden heeft een rechter uit Lelystad een bedrijfs-eigenaar vrij gesproken over een soort gelijke zaak, het niet leveren van beloofde producten (zonnepanelen). De rechter gaf wel aan dat deze persoon een wanprestatie heeft geleverd en dat zou niet strafbaar zijn.
Nu kan je een civiele procedure opstarten via een advocaat om de bedragen terug te vorderen mits de bewuste persoon over gelden/ goederen beschikt. Echter als deze kwaadwillig is/was dan heeft hij allang de schaapjes op het droge.
W.Geeraets

Marcel1954
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2013 12:03

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door Marcel1954 »

Vind overigens dat de rol van de KvK in dezen ook uitgebreid dient te worden.
Nu geven ze alleen maar informatie over het feit of een zaak ja dan nee bestaat.
Zelf heb ik twee weken geleden gebeld met de KvK en wisten ze niet dat dit bedrijf de zaak aan het oplichten is. De enige info die ze mij gaven was dat het bedrijf bestaat en gevestigd is in Mijdrecht. Ja, dat soort van informatie blijkt dan ook een "wassen neus".
Neen, de KvK behoort actiever een rol te krijgen wanneer er fraude dan wel oplichting in het spel is.
Mensen dienen dan via allerlei media geinformeerd te worden door de KvK. Wat mij betreft middels berichten in de landelijke media.

hstk
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 aug 2013 09:48

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door hstk »

Het is al weer enkele weken terug dat wij aangifte hebben gedaan bij de politie zoals vele anderen. Wat mij verbaasd is dat daar kennelijk niets mee wordt gedaan. De website is nog steeds in de lucht en er kunnen dus nieuwe gedupeerde ontstaan. Zijn de eigenaren daar niet op aan te spreken? Heeft aangifte enig nut? Zijn de eigenaren volgens de KvK nogwel traceerbaar? anders heeft een rechtzaak ook weinig nut.

Marcel1954
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2013 12:03

Re: Design247.nl: Na 3 maanden nog steeds geen levering

Ongelezen bericht door Marcel1954 »

Ja hoor, kennelijk kan die oplichting hier gewoon door gaan in dit land..........

Gesloten