LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thuisbezorgd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Fam. Den Hertog

Thuisbezorgd

Ongelezen bericht door Fam. Den Hertog »

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die via thuisbezorgd.nl hun bestelling beoordelen.

Zelf ben ik erachter gekomen dat (deels) negatieve(re) beoordelingen van ons gewoon weg werden gehaald!
Na contact met thuisbezorgd bleek dat de restaurants zelf hier achter zitten!! Ze zouden wel eerst thuisbezorgd moeten bellen maar de medewerker aan de lijn kan het vervolgens doen!!
Zonder overleg met de beoordelaar. En onterecht dus kennelijk want onze negatievere recensies waren b.v. echt wel terecht! Zo heb ik ook foto's vd ongare friet wat we dus vermeld hadden! En als producten waarvoor wel betaald is ontbreken lijkt mij dat je dit mag melden in een beoordelingssysteem!
Later kregen we nog wel excuusbrief van thuisbezorgd dat zij foutief gehandeld hadden maargoed als dit dus kennelijk vaker gebeurd hoe betrouwbaar is dit beoordelingssysteem dan??

Thuisbezorgd beloofde beterschap, echter na de site in de gaten te hebben gehouden heb ik genoeg screenshots met bewijzen dat de negatieve(re) recensies nog steeds verdwijnen!
En erger nog recensies erbij die wel erg nep lijken!! Restaurant medewerkers zelf?! En negatieve(re) recensies van beoordelaars die aangepast zijn van eerst 3 sterren voor bezorging opeens dagen later naar 5 sterren! Ik kan mijn eigen beoordelingen iig niet later zelf aanpassen dus weer die medewerkers op verzoek van het restaurant?

Nu weer bij culinair care Rdam bv wat tot gister weer teruggezakt was naar 4 sterren, vandaag weer 4,5 ster dankzij recensies van:
H/7 september 15:28:05 lekker ontbijt! 5 sterren kwaliteit en 5 sterren bezorging
R/7 september 15:27:36 lekker ontbijt! 5 sterren kwaliteit en 5 sterren bezorging

Wel heel toevallig, 1 letter bij naam, 30 sec er tussen en beide de boodschap: lekker ontbijt! ik hoefde voor dit voorbeeld ook allen copy/paste!
En zo gaat het vaker, Scoren ze weer lager dan komen er weer een aantal anonieme 5 sterren beoordelingen bij of de naam bestaat uit een enkele letter ook altijd 5 sterren beoordelingen!

Gesloten