Vorige week had ik via Bol.com per ongeluk een verkeerd model telefoon gekocht.. annuleren ging helaas niet meer dus ik kon de bestelling retour sturen..
Dit zou dan gaan via Kiala (nog nooit eerder van gehoord maar prima)
Er zit ook een Kiala punt bij mij in de buurt dus heb het pakketje daar naar toe gebracht met alle nodige informatie er opgeplakt.
Ontvangst bewijs meegekregen waarop het track & trace nummer staat.
Als ik deze in vul op de kiala website krijg ik de melding "Code niet ingescand neem contact op met verkoper"
Dus ik heb contact opgenomen met mijn Kiala-punt en deze zeggen alles mee te hebben gegeven.
Al 2 maal heb ik een mail gestuurd naar Kiala waar ik geen reactie op krijg.
Telefonisch krijg ik niet eens iemand aan de lijn, krijg alleen een computer die zegt even te wachten om doorgeschakeld te worden en vervolgens krijg ik een enorm harde ruis.
Na verschillende verhalen gelezen te hebben over Kiala begin ik me toch lichtelijk zorgen te maken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kiala
Re: Kiala
als u uw spullen maar goed bewaartM.jans schreef:Vorige week had ik via Bol.com per ongeluk een verkeerd model telefoon gekocht.. annuleren ging helaas niet meer dus ik kon de bestelling retour sturen..
Dit zou dan gaan via Kiala (nog nooit eerder van gehoord maar prima)
Er zit ook een Kiala punt bij mij in de buurt dus heb het pakketje daar naar toe gebracht met alle nodige informatie er opgeplakt.
Ontvangst bewijs meegekregen waarop het track & trace nummer staat.
Als ik deze in vul op de kiala website krijg ik de melding "Code niet ingescand neem contact op met verkoper"
Dus ik heb contact opgenomen met mijn Kiala-punt en deze zeggen alles mee te hebben gegeven.
Al 2 maal heb ik een mail gestuurd naar Kiala waar ik geen reactie op krijg.
Telefonisch krijg ik niet eens iemand aan de lijn, krijg alleen een computer die zegt even te wachten om doorgeschakeld te worden en vervolgens krijg ik een enorm harde ruis.
Na verschillende verhalen gelezen te hebben over Kiala begin ik me toch lichtelijk zorgen te maken.
dan kunt u aantonen dat u het hebt teruggestuurd
en even contact opnemen met de verkoper
Had laatst problemen met boekhandel Iddink. Geen telefoonnummer te vinden, geen email. Datzelfde heb je dus ook met Kiala. Willen niet gebeld of gemaild worden. Dat zeg eigenlijk al genoeg. Service nul. Niet mee in zee gaan. Aantal Kiala punten neemt ook af volgens mij. Een grote plaats als Hoofddorp heeft er in elk geval geen. Aflopende zaak.
-
Ik had wel redelijk goede verhalen gehoord over Kiala, maar zelf ervaar ik nu de vreemdste dingen. Iets besteld bij H&M, ben niet altijd thuis en haal het dus liever ergens op. Maar ik krijg geen informatie niks. Kiala zegt op de website, bij alles neem contact op met de verkoper. En de verkoper (H&M) heeft zelf net zoveel informatie als ik heb.