LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement van Hi loopt al 10 maanden verder na opzegging

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
babsiebabs
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2013 16:57

abonnement van Hi loopt al 10 maanden verder na opzegging

Ongelezen bericht door babsiebabs »

mijn 1 jarig abonnement liep 24 november 2012 vorig jaar al af..
vorig jaar in juni heb ik deze al opgezegd, ook in de mail die ik ontvang van Hi, staat beschreven,
dat mijn abonnement tot 24 november 2012 doorloopt en dat het contract dan eindigt.
mijn provider is dan ook geblokkeert en kan absoluut geen gebruik meer maken van mijn abonnement.
Nu kom ik in januari van dit jaar erachter dat ze iedere maand van november af, 47 euro afschrijven.
wij hebben toen weer contact opgenomen met Hi en die vertelden ons dat het niet was opgezegd, maar bij deze zouden ze dit nu alsnog doen.
Deze maand komen wij erachter, dat Hi niets stop heeft gezet en als nog iedere maand van ons geld afschrijft.
wij hebben weer contact gehad, ditmaal waren we erg boos, 10 maanden lang is er meer als 47 euro afgeschreven, dit is een behoorlijk bedrag!
maar Hi blijft stug volhouden dat er niets is stopgezet.. dit is wel gebeurd, maar het contract is al lang geindigd! stilzwijgend verlengen mag toch niet! Nu hebben we geen poot om op te staan, van opzeggen abonnement is bij hun niks bekend..

Hi ik zou er nooit meer klant zijn, ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt!

Babette van den Braak

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: abonnement van Hi loopt al 10 maanden verder na opzegging

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Babette,

Je hebt jouw bericht 2 keer geplaatst. Ik heb inmiddels bij jouw andere bericht een reactie geplaatst.

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=137385

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Gesloten