LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] traffic control wil niet terugbetalen

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
celineeeeee

traffic control wil niet terugbetalen

Ongelezen bericht door celineeeeee »

ik heb vorig jaar november voor mijn vriend via vakantieveilingen.nl een ferrari rit via traffic control gekocht.
leuke datum geboekt, vriend had er helemaal zin in, werd ik gebeld ja de ferrari heeft een ongeluk gehad en is total loss hier is een nieuwe couponcode waarmee je opnieuw een afspraak kan maken.
nouja oke prima, is er geen enkele datum beschikbaar bij mij in de regio en na heel veel email contact en telefoongesprekken is er dan een nieuwe datum ter beschikking gesteld voor mijn vriend in augustus.
wij vonden dit persoonlijk wel lang wachten maar dat hadden we er wel over.

een week voor de gereserveerde datum had ik nog steeds geen bericht gekregen over de tijd en plaats waar we aanwezig moesten zijn dus uiteindelijk had ik 5 dagen van te voren een mail gestuurd met de vraag wanneer wij hier bericht over zouden krijgen.
uiteindelijk werd ik de ochtend erna gebeld met het nieuws dat de ferrari een ongeluk heeft gehad en total loss is en hierbij kreeg ik weer een nieuwe vouchercode om een nieuwe afspraak te maken.

uiteindelijk was ik het beu want mijn vriend wacht al maanden op zijn verjaardagscadeau en had een nette mail gestuurd naar traffic control met de vraag of ik mijn geld terug kon krijgen want op deze manier schiet het niet op en ik word keer op keer teleurgesteld en was dus mijn vertrouwen in het bedrijf verloren.
ik kreeg een mail terug met daarin dat ik mijn geld niet terug zou krijgen maar ik kon wel nog een activiteit bij traffic control doen ter vergoeding van de onkosten.
hier was ik het niet mee eens want ik wil geen zaken meer doen met traffic control want ik ben bang dat ik straks 2 activiteiten keer op keer opnieuw kan gaan inplannen en daar heb ik simpelweg de tijd niet voor. en ik heb al 2 keer vrij moeten nemen voor een activiteit die steeds op het laatste moment niet plaats vond waardoor ik weer loon misloop wat ik als student erg vervelend.
ik heb traffic control al een keer de kans gegeven om het op te lossen waarna ik weer werd teleurgesteld dus ik wil hier niet mee akkoord gaan en ik wil gewoon mijn geld terug, maar dit willen zij mij dus niet teruggeven.

sjoegel

Re: traffic control wil niet terugbetalen

Ongelezen bericht door sjoegel »

Traffic Control ga je schamen ! Zeker met dit soort kul smoezen.

Sarah40

Ongelezen bericht door Sarah40 »

Goh. Is de Ferrari alweer total loss? Echt bizar. Dat gebeurt ze zo'n vier keer per jaar en al jaren achtereen. Ik denk dat als ik ze op zou tellen ze nu op total losse Ferrari nummer 9 zit. Gelooft u het? Nee, en terecht. Iedereen die ik ken (incluis mezelf) die hier ooit zijn ingetrapt kregen deze kulsmoes. En die afspraken waren niet in dezelfde maand, zelfs niet in hetzelfde jaar.

Dit is met recht een ontzettend onbetrouwbaar bedrijf en het internet staat bol van de klachten over dit bedrijf. Ik snap niet dat veilingbedrijven nog met Traffic Control in zee gaan.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

door Sarah40 » 12 sep 2013 12:33

Goh. Is de Ferrari alweer total loss? Echt bizar. Dat gebeurt ze zo'n vier keer per jaar en al jaren achtereen. Ik denk dat als ik ze op zou tellen ze nu op total losse Ferrari nummer 9 zit. Gelooft u het? Nee, en terecht. Iedereen die ik ken (incluis mezelf) die hier ooit zijn ingetrapt kregen deze kulsmoes. En die afspraken waren niet in dezelfde maand, zelfs niet in hetzelfde jaar.

Dit is met recht een ontzettend onbetrouwbaar bedrijf en het internet staat bol van de klachten over dit bedrijf. Ik snap niet dat veilingbedrijven nog met Traffic Control in zee gaan.
Is inderdaad een onbetrouwbaar bedrijf annuleren is niet alleen bij de Ferrari maar bij al hun producten,dan is er dit en dan weer dat.
Maar ja ik denk dat de veilingssite's er lekker aan verdienen en ondanks de klachten gewoon doorgaan.
Ik heb een slipcursus gedaan maar dat materiaal was ook bedroevend slecht.

gr Henk

celineeeeee

Ongelezen bericht door celineeeeee »

bedankt voor jullie reacties, ik lees op dit forum inderdaad ook veel klachten van anderen over dezelfde problemen.
ik vind het erg jammer dat het op deze manier moet en ik hoop dat traffic control mij alsnog tegemoet wil komen hierin.

Gesloten