LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garage / autobedrijf AD in Reeuwijk

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
jaapkay
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:51

Garage / autobedrijf AD in Reeuwijk

Ongelezen bericht door jaapkay »

Als men een garage zoekt, die niet merk gebonden is, dan kan ik van harte bovengenoemde garage aanbevelen.
Waarom, omdat dit mijn ervaring is.
Bij een merkdealer heb ik een 2e hands auto gekocht voor een pittige prijs, uiteraard met een heel jaar garantie.
Nu de garantie bijna afgelopen is, had ik een opmerking / constatering over mijn achterwielen, deze maakten een bepaald geluid net alsof de lagers lawaai maakten.
Door nu deze onafhankelijke garage te bezoeken en de hoofdmonteur dit te laten onderzoeken waarbij ik van te voren vertelde dat ik nog garantie had van de merkdealer heeft hij toch een proefrit met mij gemaakt en eerlijk verteld dat het aan de banden lag, die waren wat uitgehard wat inharent was aan het merk banden.
Daarvoor is de auto op de brug geweest en heeft de monteur mij het slijtage profiel van de banden laten zien.
Met andere woorden er was niets loos, behalve dan dat ik op den duur een paar nieuwe achterbanden moet gaan monteren.
Dit alles heeft mij geen eurocent gekost, wel moet ik vertellen dat ik mijn vorige auto bij hun de servicebeurten liet uitvoeren, ik was dus geen onbekende.

een tevreden klant

hawkwind
Berichten: 505
Lid geworden op: 18 mar 2012 08:37

Re: Garage / autobedrijf AD in Reeuwijk

Ongelezen bericht door hawkwind »

En Boonstoppel dan ? :lol:

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Garage / autobedrijf AD in Reeuwijk

Ongelezen bericht door sjoegel »

:?: :lol:

Wonderwall
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
Locatie: Gronau

Re: Garage / autobedrijf AD in Reeuwijk

Ongelezen bericht door Wonderwall »

jaapkay schreef: Daarvoor is de auto op de brug geweest en heeft de monteur mij het slijtage profiel van de banden laten zien.
Dat is vreemd. De politie kan dat gewoon zo op straat zien.

jaapkay
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 sep 2013 13:51

Re: Garage / autobedrijf AD in Reeuwijk

Ongelezen bericht door jaapkay »

Ik zal een keuze moeten maken, tussen DEALER Boonstoppel en AD garage.
Bij de dealer krijg ik bij een onderhoudsbeurt ook een "gratis" ANWB wegenwacht service (niet geheel gelijk).
Vwb. de banden, die gaan nog heel wat km's mee, deze zijn niet versleten, maar doordat ze vrij hard zijn
hebben ze door de slijtage een speciaal profiel verkregen wat de extra herrie maakt bij lage snelheden!
Aanbevolen is bijv. wat zachtere kwaliteit band te nemen.

Gesloten