LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dien je een klacht in krijg je geen antwoord
dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Ik heb een kaart via Greetz.nl besteld die afgelopen vrijdag 13 september op de bus gedaan is en zaterdag 14 september bezorgd diende te worden bij mijn dochter ivm haar 7de verjaardag niet ontvangen. Dus heb ik bij zowel postnl.nl en greetz.nl een klacht erover ingediend en tevens een bevestigingsmail ontvangen van postnl.nl dat ik binnen 2 werkdagen een reactie van hun kreeg. dus dit zal dinsdag 17 september moeten zijn geweest mooi niet! Van greetz.nl wel een nette mail met oplossing dat het niet bij hun lag ze hebben hem optijd geprint en hij is ook opgehaald door postnl maar zij kwamen netjes met oplossing dat ze op hun kosten een nieuwe kaart zouden sturen. Deze heb ik vandaag 18 september netjes ontvangen met nog 2 kaaarten waarvan 1 afgestempeld is op 13 september en die moest uit Hoogezand naar Veendam gestuurd worden. Ik vind dit heel slecht van postnl en vraag me af of er hier mensen zijn die deze ervaring ook hebben. En misschien dat Tros Radar hier ook iets mee kan want ik vind dit voor mijn dochter ook niet leuk om zo laat nog een kaart van haar ouders te krijgen terwijl die optijd op de bus gedaan is.
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
- Locatie: Gronau
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Ik denk het niet. Er gaat nooit iets mis bij Post.nlShyenna schreef: Ik vind dit heel slecht van postnl en vraag me af of er hier mensen zijn die deze ervaring ook hebben.
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Dat is dus wel zo ze heeft 3 kaarten gekregen vandaag en alle drie op tijd op de bus gedaanWonderwall schreef:Ik denk het niet. Er gaat nooit iets mis bij Post.nlShyenna schreef: Ik vind dit heel slecht van postnl en vraag me af of er hier mensen zijn die deze ervaring ook hebben.
-
- Berichten: 517
- Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Volgens mij was de opmerking van Wonderwall lichtelijk sarcastisch
Heel vervelend, maar PostNL garandeert geen bezorgtermijnen. Meestal is een brief of een kaart er de volgende dag, maar 't kan eens mis gaan. Ik verstuur en ontvang wekelijks veel post, en heb maar af en toe dat 't eens wat langer duurt. Vervelend, maar 't is niet anders.
Ook vervelend voor uw dochter, maar ze komt er hoogstwaarschijnlijk wel overheen.
Heel vervelend, maar PostNL garandeert geen bezorgtermijnen. Meestal is een brief of een kaart er de volgende dag, maar 't kan eens mis gaan. Ik verstuur en ontvang wekelijks veel post, en heb maar af en toe dat 't eens wat langer duurt. Vervelend, maar 't is niet anders.
Ook vervelend voor uw dochter, maar ze komt er hoogstwaarschijnlijk wel overheen.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Tegenwoordig mag je blij zijn als iets,!! Aankomt en als het niet opengemaakt is!!!!
Lang leve de tpg
Greetz tot nu toe altijd goed eerlijk gezegd en ik verstuur redelijk veel kaarten
Lang leve de tpg
Greetz tot nu toe altijd goed eerlijk gezegd en ik verstuur redelijk veel kaarten
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Van PostNl hoef je zo goed als niets te verwachten als iets niet aankomt; dat heb ik allang opgegeven. Tijd geleden had ik iets moeten ontvangen, maar ....heel lang niet. En toen ik het ontving was het opengemaakt. En niet zomaar een envelop maar een die je niet door kunt scheuren, speciaal materiaal. Alles zat er wel in maar vraag me nog steeds af waarom deze grote envelop moest worden opengemaakt.
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
tenormin schreef:Van PostNl hoef je zo goed als niets te verwachten als iets niet aankomt; dat heb ik allang opgegeven. Tijd geleden had ik iets moeten ontvangen, maar ....heel lang niet. En toen ik het ontving was het opengemaakt. En niet zomaar een envelop maar een die je niet door kunt scheuren, speciaal materiaal. Alles zat er wel in maar vraag me nog steeds af waarom deze grote envelop moest worden opengemaakt.
Omdat ze denken dat er wat bijzonders in zit..moeten met de fikken vd spullen af blijven!!
Moet goed door gaan zo,dan neemt sand get straks over...
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Geen haar beter hoor. De enigste die nog te vertrouwen is ben ik zelf.rozemarijntje schreef:tenormin schreef:Van PostNl hoef je zo goed als niets te verwachten als iets niet aankomt; dat heb ik allang opgegeven. Tijd geleden had ik iets moeten ontvangen, maar ....heel lang niet. En toen ik het ontving was het opengemaakt. En niet zomaar een envelop maar een die je niet door kunt scheuren, speciaal materiaal. Alles zat er wel in maar vraag me nog steeds af waarom deze grote envelop moest worden opengemaakt.
Omdat ze denken dat er wat bijzonders in zit..moeten met de fikken vd spullen af blijven!!
Moet goed door gaan zo,dan neemt sand get straks over...
(Tenminste dat vind ik.)
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Ja,vind ik van mezelf ook,kam moeilijk overal alles zelf hern brengen.. daarom ook niks van waarde opsturen...no way...
Sand nog nooit wat kwijtgeraakt..daar in tegen tpg...
Sand nog nooit wat kwijtgeraakt..daar in tegen tpg...
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Heel eerlijk gezegd, al kan ik het soms mijn strot niet uitkrijgen maar ik ga Sandd beter en beter vinden; in ieder geval beter dan PostNl.
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Ik zie geen enkele off topic reactie: het gaat hier immers over levering post: daar word op gereageerd. Je kunt dan moeilijk een voorbeeld noemen van een vreemdeling die geen post heeft ontvangen, hier komen dan eigen ervaringen aan de orde, net zoals topic starter noemde.nevermind7 schreef:rozemarijntje schreef:Ja,vind ik van mezelf ook,kam moeilijk overal alles zelf hern brengen.. daarom ook niks van waarde opsturen...no way...
Sand nog nooit wat kwijtgeraakt..daar in tegen tpg...
Waarom krijgen sommigen NOOIT een waarschuwing voor hun EEUWIGE off topic gebabbel??? NOU???
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
- Locatie: Gronau
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Interessant, want "enigste" bestaat niet.plumber schreef: Geen haar beter hoor. De enigste die nog te vertrouwen is ben ik zelf.
(Tenminste dat vind ik.)
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Nou mensen we zijn 3 werkdagen verder en wat denken jullie ja nog steeds GEEN reactie van postnl Kan Tros Radar hier iets mee vind dit echt schandalig voor zo'n groot bedrijf! En het heeft echt niet aan de postbode die hier dagelijks de post rond brengt gelegen die jongen doet goed zijn best(toch wel iemand bij postnl die zijn werk goed doet)
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Nee, ben bang dat TROS-RADAR daar niets mee doet. De klachten spelen al zo lang en de betrokkenen willen nooit op T.V., dus dat heeft weinig zin. Als je eventueel wel antwoord krijgt zal het het welbekende kluitje in 't riet worden. Klagen bij dit bedrijf heeft geen enkele zin; zelfs niets als je iets én aangetekend en verzekerd verzend: dan nog ben je spekkoper als het op de plaats van bestemming aankomt.Shyenna schreef:Nou mensen we zijn 3 werkdagen verder en wat denken jullie ja nog steeds GEEN reactie van postnl Kan Tros Radar hier iets mee vind dit echt schandalig voor zo'n groot bedrijf! En het heeft echt niet aan de postbode die hier dagelijks de post rond brengt gelegen die jongen doet goed zijn best(toch wel iemand bij postnl die zijn werk goed doet)
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Punt is dat u met een eventueel antwoord niks opschiet. Als dat helpt kan ik het antwoord van Post.nl vast wel geven :
Ons onderzoek heeft helaas geen aanknopingspunten opgeleverd, waarmee bepaald kan worden waarom het poststuk niet is bezorgd.
Als u in de toekomst meer zekerheid over de bezorging wilt hebben adviseren we u om een poststuk aangetekend te versturen.
Omdat u dit niet heeft gedaan , heeft u conform de postwet, geen recht op enige vergoeding.
We wensen u nog een prettige dag verder
Ons onderzoek heeft helaas geen aanknopingspunten opgeleverd, waarmee bepaald kan worden waarom het poststuk niet is bezorgd.
Als u in de toekomst meer zekerheid over de bezorging wilt hebben adviseren we u om een poststuk aangetekend te versturen.
Omdat u dit niet heeft gedaan , heeft u conform de postwet, geen recht op enige vergoeding.
We wensen u nog een prettige dag verder
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Nu natuurlijk de geijkte beschuldiging: u werkt er zeker .Leo The Emperor schreef:Punt is dat u met een eventueel antwoord niks opschiet. Als dat helpt kan ik het antwoord van Post.nl vast wel geven :
Ons onderzoek heeft helaas geen aanknopingspunten opgeleverd, waarmee bepaald kan worden waarom het poststuk niet is bezorgd.
Als u in de toekomst meer zekerheid over de bezorging wilt hebben adviseren we u om een poststuk aangetekend te versturen.
Omdat u dit niet heeft gedaan , heeft u conform de postwet, geen recht op enige vergoeding.
We wensen u nog een prettige dag verder
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
U weet al 7 jaar op welke dag uw dochter jarig is. Stuur die kaart gewoon een dagje eerder...
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
Shyenna, heb nog iets gevonden om te bekijken.
http://www.kassa.vara.nl/tv/afspeelpagi ... l/speel/1/
@miepje1, stuur al jaren 2 dagen van tevoren, de slogan: vandaag gepost-morgen bezorgd is al lang achterhaald.
http://www.kassa.vara.nl/tv/afspeelpagi ... l/speel/1/
@miepje1, stuur al jaren 2 dagen van tevoren, de slogan: vandaag gepost-morgen bezorgd is al lang achterhaald.
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
He MiepjeMiepje1 schreef:U weet al 7 jaar op welke dag uw dochter jarig is. Stuur die kaart gewoon een dagje eerder...
Het ligt niet bij aan Greetz.nl dus ik neem aan dat postnl het op tijd bezorgd en daarom bestel ik de kaart niet om twee dagen van te voren laten bezorgen en zoals je misschien al gelezen hebt is het niet bij een kaart voor onze dochter gebleven maar drie die TE LAAT bezorgd is. Of ben jij een postbezorgster die jongen die bij ons loopt heb ik geen ja je leest het goed geen commentaar op die doet zijn werk wel goed
Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord
we wachten nog steeds op een bericht van postnl maar dat zal wel niet meer komen en volgend jaar worden de postzegels weer €0,04 duurder zou het bezorgen van de post dan beter gaan neeeeeeeeeeeeee dustenormin schreef:Shyenna, heb nog iets gevonden om te bekijken.
http://www.kassa.vara.nl/tv/afspeelpagi ... l/speel/1/
@miepje1, stuur al jaren 2 dagen van tevoren, de slogan: vandaag gepost-morgen bezorgd is al lang achterhaald.