LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Shyenna
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2013 12:54

dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Shyenna »

Ik heb een kaart via Greetz.nl besteld die afgelopen vrijdag 13 september op de bus gedaan is en zaterdag 14 september bezorgd diende te worden bij mijn dochter ivm haar 7de verjaardag niet ontvangen. Dus heb ik bij zowel postnl.nl en greetz.nl een klacht erover ingediend en tevens een bevestigingsmail ontvangen van postnl.nl dat ik binnen 2 werkdagen een reactie van hun kreeg. dus dit zal dinsdag 17 september moeten zijn geweest mooi niet! Van greetz.nl wel een nette mail met oplossing dat het niet bij hun lag ze hebben hem optijd geprint en hij is ook opgehaald door postnl maar zij kwamen netjes met oplossing dat ze op hun kosten een nieuwe kaart zouden sturen. Deze heb ik vandaag 18 september netjes ontvangen met nog 2 kaaarten waarvan 1 afgestempeld is op 13 september en die moest uit Hoogezand naar Veendam gestuurd worden. Ik vind dit heel slecht van postnl en vraag me af of er hier mensen zijn die deze ervaring ook hebben. En misschien dat Tros Radar hier ook iets mee kan want ik vind dit voor mijn dochter ook niet leuk om zo laat nog een kaart van haar ouders te krijgen terwijl die optijd op de bus gedaan is.

Wonderwall
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
Locatie: Gronau

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Wonderwall »

Shyenna schreef: Ik vind dit heel slecht van postnl en vraag me af of er hier mensen zijn die deze ervaring ook hebben.
Ik denk het niet. Er gaat nooit iets mis bij Post.nl :roll:

Shyenna
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2013 12:54

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Shyenna »

Wonderwall schreef:
Shyenna schreef: Ik vind dit heel slecht van postnl en vraag me af of er hier mensen zijn die deze ervaring ook hebben.
Ik denk het niet. Er gaat nooit iets mis bij Post.nl :roll:
Dat is dus wel zo ze heeft 3 kaarten gekregen vandaag en alle drie op tijd op de bus gedaan :evil:

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Volgens mij was de opmerking van Wonderwall lichtelijk sarcastisch :)

Heel vervelend, maar PostNL garandeert geen bezorgtermijnen. Meestal is een brief of een kaart er de volgende dag, maar 't kan eens mis gaan. Ik verstuur en ontvang wekelijks veel post, en heb maar af en toe dat 't eens wat langer duurt. Vervelend, maar 't is niet anders.

Ook vervelend voor uw dochter, maar ze komt er hoogstwaarschijnlijk wel overheen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Tegenwoordig mag je blij zijn als iets,!! Aankomt en als het niet opengemaakt is!!!!

Lang leve de tpg

Greetz tot nu toe altijd goed eerlijk gezegd en ik verstuur redelijk veel kaarten

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door tenormin »

Van PostNl hoef je zo goed als niets te verwachten als iets niet aankomt; dat heb ik allang opgegeven. Tijd geleden had ik iets moeten ontvangen, maar ....heel lang niet. En toen ik het ontving was het opengemaakt. En niet zomaar een envelop maar een die je niet door kunt scheuren, speciaal materiaal. Alles zat er wel in maar vraag me nog steeds af waarom deze grote envelop moest worden opengemaakt.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tenormin schreef:Van PostNl hoef je zo goed als niets te verwachten als iets niet aankomt; dat heb ik allang opgegeven. Tijd geleden had ik iets moeten ontvangen, maar ....heel lang niet. En toen ik het ontving was het opengemaakt. En niet zomaar een envelop maar een die je niet door kunt scheuren, speciaal materiaal. Alles zat er wel in maar vraag me nog steeds af waarom deze grote envelop moest worden opengemaakt.

Omdat ze denken dat er wat bijzonders in zit..moeten met de fikken vd spullen af blijven!!
Moet goed door gaan zo,dan neemt sand get straks over...

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door plumber »

rozemarijntje schreef:
tenormin schreef:Van PostNl hoef je zo goed als niets te verwachten als iets niet aankomt; dat heb ik allang opgegeven. Tijd geleden had ik iets moeten ontvangen, maar ....heel lang niet. En toen ik het ontving was het opengemaakt. En niet zomaar een envelop maar een die je niet door kunt scheuren, speciaal materiaal. Alles zat er wel in maar vraag me nog steeds af waarom deze grote envelop moest worden opengemaakt.

Omdat ze denken dat er wat bijzonders in zit..moeten met de fikken vd spullen af blijven!!
Moet goed door gaan zo,dan neemt sand get straks over
...
Geen haar beter hoor. De enigste die nog te vertrouwen is ben ik zelf. :shock:
(Tenminste dat vind ik.)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja,vind ik van mezelf ook,kam moeilijk overal alles zelf hern brengen.. :lol: daarom ook niks van waarde opsturen...no way...

Sand nog nooit wat kwijtgeraakt..daar in tegen tpg... :evil:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door tenormin »

Heel eerlijk gezegd, al kan ik het soms mijn strot niet uitkrijgen maar ik ga Sandd beter en beter vinden; in ieder geval beter dan PostNl.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door tenormin »

nevermind7 schreef:
rozemarijntje schreef:Ja,vind ik van mezelf ook,kam moeilijk overal alles zelf hern brengen.. :lol: daarom ook niks van waarde opsturen...no way...

Sand nog nooit wat kwijtgeraakt..daar in tegen tpg... :evil:

Waarom krijgen sommigen NOOIT een waarschuwing voor hun EEUWIGE off topic gebabbel??? NOU???
Ik zie geen enkele off topic reactie: het gaat hier immers over levering post: daar word op gereageerd. Je kunt dan moeilijk een voorbeeld noemen van een vreemdeling die geen post heeft ontvangen, hier komen dan eigen ervaringen aan de orde, net zoals topic starter noemde.

Wonderwall
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
Locatie: Gronau

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Wonderwall »

plumber schreef: Geen haar beter hoor. De enigste die nog te vertrouwen is ben ik zelf. :shock:
(Tenminste dat vind ik.)
Interessant, want "enigste" bestaat niet.

Shyenna
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2013 12:54

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Shyenna »

Nou mensen we zijn 3 werkdagen verder en wat denken jullie ja nog steeds GEEN reactie van postnl Kan Tros Radar hier iets mee vind dit echt schandalig voor zo'n groot bedrijf! En het heeft echt niet aan de postbode die hier dagelijks de post rond brengt gelegen die jongen doet goed zijn best(toch wel iemand bij postnl die zijn werk goed doet)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door tenormin »

Shyenna schreef:Nou mensen we zijn 3 werkdagen verder en wat denken jullie ja nog steeds GEEN reactie van postnl Kan Tros Radar hier iets mee vind dit echt schandalig voor zo'n groot bedrijf! En het heeft echt niet aan de postbode die hier dagelijks de post rond brengt gelegen die jongen doet goed zijn best(toch wel iemand bij postnl die zijn werk goed doet)
Nee, ben bang dat TROS-RADAR daar niets mee doet. De klachten spelen al zo lang en de betrokkenen willen nooit op T.V., dus dat heeft weinig zin. Als je eventueel wel antwoord krijgt zal het het welbekende kluitje in 't riet worden. Klagen bij dit bedrijf heeft geen enkele zin; zelfs niets als je iets én aangetekend en verzekerd verzend: dan nog ben je spekkoper als het op de plaats van bestemming aankomt.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Punt is dat u met een eventueel antwoord niks opschiet. Als dat helpt kan ik het antwoord van Post.nl vast wel geven :

Ons onderzoek heeft helaas geen aanknopingspunten opgeleverd, waarmee bepaald kan worden waarom het poststuk niet is bezorgd.
Als u in de toekomst meer zekerheid over de bezorging wilt hebben adviseren we u om een poststuk aangetekend te versturen.

Omdat u dit niet heeft gedaan , heeft u conform de postwet, geen recht op enige vergoeding.

We wensen u nog een prettige dag verder

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door tenormin »

Leo The Emperor schreef:Punt is dat u met een eventueel antwoord niks opschiet. Als dat helpt kan ik het antwoord van Post.nl vast wel geven :

Ons onderzoek heeft helaas geen aanknopingspunten opgeleverd, waarmee bepaald kan worden waarom het poststuk niet is bezorgd.
Als u in de toekomst meer zekerheid over de bezorging wilt hebben adviseren we u om een poststuk aangetekend te versturen.

Omdat u dit niet heeft gedaan , heeft u conform de postwet, geen recht op enige vergoeding.

We wensen u nog een prettige dag verder
Nu natuurlijk de geijkte beschuldiging: u werkt er zeker :lol: .

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Miepje1 »

U weet al 7 jaar op welke dag uw dochter jarig is. Stuur die kaart gewoon een dagje eerder...

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door tenormin »

Shyenna, heb nog iets gevonden om te bekijken.
http://www.kassa.vara.nl/tv/afspeelpagi ... l/speel/1/

@miepje1, stuur al jaren 2 dagen van tevoren, de slogan: vandaag gepost-morgen bezorgd is al lang achterhaald.

Shyenna
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2013 12:54

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Shyenna »

Miepje1 schreef:U weet al 7 jaar op welke dag uw dochter jarig is. Stuur die kaart gewoon een dagje eerder...
He Miepje
Het ligt niet bij aan Greetz.nl dus ik neem aan dat postnl het op tijd bezorgd en daarom bestel ik de kaart niet om twee dagen van te voren laten bezorgen en zoals je misschien al gelezen hebt is het niet bij een kaart voor onze dochter gebleven maar drie die TE LAAT bezorgd is. Of ben jij een postbezorgster die jongen die bij ons loopt heb ik geen ja je leest het goed geen commentaar op die doet zijn werk wel goed

Shyenna
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2013 12:54

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Shyenna »

tenormin schreef:Shyenna, heb nog iets gevonden om te bekijken.
http://www.kassa.vara.nl/tv/afspeelpagi ... l/speel/1/

@miepje1, stuur al jaren 2 dagen van tevoren, de slogan: vandaag gepost-morgen bezorgd is al lang achterhaald.
we wachten nog steeds op een bericht van postnl maar dat zal wel niet meer komen en volgend jaar worden de postzegels weer €0,04 duurder zou het bezorgen van de post dan beter gaan neeeeeeeeeeeeee dus

Gesloten