LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oral B wordt vies en zwart

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
tenormin

Re: Oral B wordt vies en zwart

Ongelezen bericht door tenormin »

Anders dan jij, Mathilde, geef ik toch wel mezelf de schuld. Dacht gewoon 'tekort door de bocht' dat het ding toch nat werd met alleen afspoelen en daardoor schoon, (en naar nu blijkt véél te voorzichtig). Hoop dat 't jou ook lukt; zoals al geschreven, de mijne had een grijzige waas. En als jouw vraag er niet had gestaan was dit waarschijnlijk later op jouw resultaat zijn gaan lijken :wink:

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Fotootje had ik hier gevonden: http://reviews.oralb.com/7733/pc3000/or ... eviews.htm

Tis niet m'n eigen schimmelbraun. Die is al naar het Klein Chemisch Afval.

Engelstalige Google vindt altijd meer.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Barman schreef:
tenormin schreef: Als het kan, serieus, Barman. Kan het echt helemaal onder water? Want als ik borsteltje eraf haal en ijzeren pinnetje zie, sijpelt daar dan geen water door? Zeker weten?
Daar sijpelt al het meeste water als je je tanden poetst.

Kijk maar in de handleiding. De meeste Philips en Oral B tandenborstels zijn helemaal waterdicht. (Enig voorbehoud maak ik alleen omdat ik niet weet hoe het met hele oude electrische borstels zit en met andere merken.) Je kan ze gewoon onder de douche of in bad gebruiken. Je kan toch ook de batterijen helemaal niet vervangen. Alles zit potdicht.
Ja daar heb je gelijk in! Nou mee douche. Durf ik niet :( maar zal voortaan ook niet te voorzichtig zjn,,
Bedankt

Spuiter

Ongelezen bericht door Spuiter »

Barman schreef:Je kan toch ook de batterijen helemaal niet vervangen. Alles zit potdicht.
Op youtube staan anders genoeg filmpjes hoe je die moet vervangen.

tenormin

Spuiter schreef:
Barman schreef:Je kan toch ook de batterijen helemaal niet vervangen. Alles zit potdicht.
Op youtube staan anders genoeg filmpjes hoe je die moet vervangen.
Staan er inderdaad zat, maar voor dat ik daaraan ga beginnen koop ik liever een nieuwe. Veel te veel werk, lees gepriegel.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ mathilde

Al gelukt?? Ff priegelen maar hopelijk schoner nu,?.

SHS_Inc

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Is dit borstel wel OraAl gebruikt :lol: :lol: :lol:

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Volgens mij moeten electrische tandenborstels waterdicht zijn. Ik kan me voorstellen dat het levensgevaarlijk is als er tijdens het poetsen een drup water binnendringt, kortsluiting veroorzaakt terwijl het nog in je mond zit...Lijkt me niet echt fijn.

tenormin

Mathilde heeft vast een nieuwe gekocht, tot zover geen foto's van een schone Oral B elektrische tandenborstel. Jammer, maar aan de andere kant: ze weet nu (net als ik) hoe ze hem gewoon schoon kan maken.

RebeccaG

Ongelezen bericht door RebeccaG »

Sinds een maandje ofzo heb ik voor het eerst in mijn vijfentwintigjarige leven een elektrische tandenborstel, dezelfde als in dit topic. Omdat ik er nooit eerder één heb gehad, en ik hem zonder verpakking + bijsluiter ;) heb gekregen, wist ik niet hoe ik deze moest onderhouden. Wat ben ik blij dat ik nu al ben gaan Googlen, want hij werd nog niet zwart, maar wel smoezelig, en dankzij dit topic heb ik hem weer schoon gekregen! POEH! Ik vroeg mij ook af of hij onderin wel nat mocht worden, maar dat gebeurd sowieso..

tenormin

RebeccaG schreef:Sinds een maandje of zo heb ik voor het eerst in mijn vijfentwintigjarige leven een elektrische tandenborstel, dezelfde als in dit topic. Omdat ik er nooit eerder één heb gehad, en ik hem zonder verpakking + bijsluiter ;) heb gekregen, wist ik niet hoe ik deze moest onderhouden. Wat ben ik blij dat ik nu al ben gaan Googlen, want hij werd nog niet zwart, maar wel smoezelig, en dankzij dit topic heb ik hem weer schoon gekregen! POEH! Ik vroeg mij ook af of hij onderin wel nat mocht worden, maar dat gebeurd sowieso..
Grappig hé, zoiets te weten te komen via een forum. Ik wist absoluut niet dat ie nat mocht worden! en nu, tata.... brandschoon. (Gebruik hem niet onder de douche, dus vandaar dat ik het niet wist).

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Bij ons valt ie regelmatig in het badwater en hij doet het nog steeds. Afspoelen is dus ook geen probleem, mits je jet niet echt helemaal in het water laat weken... Ik denk dat opbergen op een goed ventilerende plek trouwens een hoop ellende kan voorkomen.

tenormin

kweenie schreef:Bij ons valt ie regelmatig in het badwater en hij doet het nog steeds. Afspoelen is dus ook geen probleem, mits je jet niet echt helemaal in het water laat weken... Ik denk dat opbergen op een goed ventilerende plek trouwens een hoop ellende kan voorkomen.
Barman had op 24 juli 2013 om 21:46 uur al geschreven dat zo'n Oral B tandenborstel waterdicht is. Wist ik toen ook niet maar je hoeft er dus helemaal niet zo voorzichtig mee te zijn.

Gesloten