Bij mij is er iedere week nieuws! Wij zijn een nieuw club en hebben de strijd met Aegon twee jaar geleden opgepakt. Ik heb een paar ideeen over hoe we de zaak die nmm in een deadlock (feitelijk en juridisch) zit weer in beweging kunnen krijgen, maar
daar heb ik wel jullie hulp bij nodig.
Ik heb gister een langdurig telefoongesprek gehad met Piet Koremans.
Het bliijkt dat wij allebei met hetzelfde bezig zijn. Alleen heb ik een iets andere aanpak. Wij hebben woesdag a.s. een gesprek, waarin ik hem mijn strategie voor augustus en het najaar zal voorleggen.
Verder heb ik gisteren schriftelijk aangifte gedaan van fraude gepleegd door directievoorzitter Johan van der Werf (de bende van drie) bij procureur generaal Johan de Wijckerslooth. Ik verdenk ze van het hebben gekocht van synthetische aandelen. Dit betekent dat mijn klanten ter onrecht voor koersverliezen die niet bestaan zouden moeten opdraaien. Wanneer ik dit kan aantonen heb ik de grootse fraudezaak van de eeuw bij de kop.
Verder heb ik contact gehad met Bart Mos/ Rien Meyer van de Telegraaf.
Er komt misschien een stuk in de krant, maar Bart moet eerst vanaf zijn vakantie adres de stukken bekijken.
Volgende week heb ik een gesprek met Vasco Boons van het financieel dagblad over de Conceptaffaire. (dossier)Hij werkt tav Aegon samen met NOVA.
Ik heb een jaar voordat de uitspraak van de rb Arnhem verscheen Aegon al gesommeerd om aankoopnota's van mijn eigen contract te leveren, hetgeen werd geweigerd omdat ik "geen partij" was en dit een interne aangelegenheid was. Dat zullen we dan nog wel eens zien!
Gister heb ik Aegon - want ik kom mijn beloftes/dreigementen altijd na -
aangegeven bij Doctors van Leeuwen AFM en de afdeling time en salescontrol gevraagd een boekenonderzoek bij Aegon te verrichten.
Eens kijken hoe ze dit keer reageren.
Dat is vanzelfsprekend ook van belang voor andere leasers.
Verder ben ik op zoek naar een aantal hackers, telefoonliefhebbers en mensen die van bbq houden voor mijn volgende acties.
Na woensdag meer,
Cabdriver from Heel
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)