LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fox sports ABBO bij Ziggo

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Dutchy64
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2013 11:44

fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door Dutchy64 »

Ieder jaar abbonneer ik mij op eredivisie live voetbal met onderbreking in de zomermaanden want dat vind ik weggegooid geld.
Ook dit jaar aangemeld tijdens een open dag van de plaatselijke voetbal club en alles gaat tot nu toe goed.
Nu kreeg ik begin augustus een brief van Ziggo met de mededeling: "UW EREDIVISIE LIVE ABONNEMENT WIJZIGT".
Ik lees de brief door en daar staat dat mijn huidige abbo Eredivisie Live omgezet wordt naar FOX Sports, tot 1 december krijg ik voor hetzelfde bedrag 5 kanalen voetbal waarvan 2 buitenlands en 3 voor de eredivisie.
Vanaf 1 december betaal ik 5 euro extra per maand voor die extra zenders en vanaf februari is het totaal 24,95 ipv de 17,95 die ik verwacht.
Vanaf 1 november dien ik aan te geven als ik dit niet wil en dan wordt het abbo aangepast.

Ik vind bovenstaande de omgekeerde wereld, Ziggo en FOX maken mij lid van een ander abbo type en ik moet dit maar aanpassen, ik heb mij nooit aangemeld voor zo'n uitgebreid pakket.
Eigenlijk ben ik van plan om niet te reageren maar ook niet te betalen voor iets waar ik niet om gevraagd heb en toch krijg.

Ik heb zwart op wit dat ik mij heb aangemeld voor FOX Sports Eredivisie voor 17,95 per maand.

Nu kan er gezegd worden: "waar maak je je druk om, bel ff op 1 november en het wordt aangepast".
Ik ben van mening dat deze verkoop methode niet deugd en volgens mij ook niet rechtsgeldig zal zijn.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Dutchy64 schreef: Ik heb zwart op wit dat ik mij heb aangemeld voor FOX Sports Eredivisie voor 17,95 per maand.
Dat zou ik dan wel eens willen zien.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

Harrie Kierie schreef:
Dutchy64 schreef: Ik heb zwart op wit dat ik mij heb aangemeld voor FOX Sports Eredivisie voor 17,95 per maand.
Dat zou ik dan wel eens willen zien.

Dat hoef jij niet te zien, dat is een zaak van TS.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

ciske schreef:
Harrie Kierie schreef:
Dutchy64 schreef: Ik heb zwart op wit dat ik mij heb aangemeld voor FOX Sports Eredivisie voor 17,95 per maand.
Dat zou ik dan wel eens willen zien.

Dat hoef jij niet te zien, dat is een zaak van TS.
Jij snapt het weer helemaal. Bedankt voor je reactie.

Roned70
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jan 2013 13:20

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door Roned70 »

Iedereen die Eredivisie Live had is overgezet naar Fox Sports. Tot 1 december krijg je alle kanalen voor de oude prijs.
Wil je ook de internationale voetbal erbij dan moet je inderdaad dit vanaf 1 november aangeven en daarna er extra voor betalen.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Roned70 schreef: Wil je ook de internationale voetbal erbij dan moet je inderdaad dit vanaf 1 november aangeven en daarna er extra voor betalen.
Fout. Het zit er standaard bij en vanaf 1 november moet je aangeven dat je er van af wil.

Roned70
Berichten: 32
Lid geworden op: 20 jan 2013 13:20

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door Roned70 »

Heb mijn keuze al gemaakt. Flikker het er helemaal uit. Het pakket is zowiezo al uitgekleed en er zijn meer manieren om de wedstrijden te bekijken.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

Schotel, daar zijn heel wat sport zenders op.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:Schotel, daar zijn heel wat sport zenders op.
Maar niet de wedstrijden waar Fox de rechten van heeft gekocht. Maar de competitie van Ummagummaland is vast wel ergens gratis te vinden.

jvg013
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 sep 2013 19:59

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door jvg013 »

Ook ik ben al jaren lid van eredivisie live en zeg het alleen op in de zomer maanden. Omdat ik dit seizoen toch de eerste wedstrijden wilde kijken van het seizoen heb ik me gelijk aangemeld. Er was toen nog geen openings-actie wat ik al raar vond. Nu 3 weken later is er dus wel een openingsactie waarbij je een gratis bal krijgt en 5 euro korting per maand. Ik dus naar de klantenservice bellen omdat ik die gratis bal ook wel wou hebben, aangezien ze mij een persoonlijke reclame folder gestuurd hadden. Dit was dus niet mogelijk omdat ik AL " 3 weken" lid was. Dus ik zei dit slaat nergens op, dus omdat ik als 1 van de eerste een abonnement afsluit bij jullie ben ik maar het dupe van de openings-actie? Het kwam er op neer dat dit zo was, dus ik zei dan zeg ik het per direct op en dan meld ik me opnieuw aan. Dit ging dus ook niet, want er zat een maand op zeg termijn op. Als ik het er niet mee eens was, moest ik maar een klacht indienen en dit uitleggen per email. Ik dit dus gedaan en ik krijg dit als antwoord:

Beste ,

Bedankt voor uw bericht.

Op dit moment hebben wij alleen een actie voor niet bestaande klanten van FOX Sports die zich aanmelden via onze website of via onze klantenservice. Bestaande klanten kunnen hier helaas niet voor in aanmerking komen.

Wij hopen u in de toekomst blij te kunnen maken met een actie voor bestaande klanten. Wij raden u aan om onze website in de gaten te houden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice FOX Sports



Ik vind dat je nogal makkelijk word weg gezet met zon antwoord. Ik heb gewoon precies verteld wat ik jullie nu vertel en om me dan zon antwoord terug te geven gaat mij te ver. Zo ga je niet om met klanten vind ik.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door devious »

Blijkbaar hebben ze alleen een ge-automatiseerd proces voor die ballen. En da's nu het probleem. Dit soort bedrijven maken gebruik van op-en overslagbedrijven. Bij een nieuwe aanmelding stuurt dat bedrijf de bevestiging naar een ander bedrijf, die dan weer de bal opstuurt. Een beetje klantenservice heeft wel een paar mensen in dienst met voldoende kennis en rechten om dat promo-bedrijf te bellen en jouw adres te geven zodat je ook een bal krijgt. Blijkbaar heeft Fox een hele goedkope klantenservice.

jvg013
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 sep 2013 19:59

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door jvg013 »

blijkbaar wel ja. Ik heb op die email een reactie gegeven en heb nog steeds niks terug gehad. Denk dan ook niet dat ze van plan zijn te reageren

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door sjohie »

jvg013 schreef:blijkbaar wel ja. Ik heb op die email een reactie gegeven en heb nog steeds niks terug gehad. Denk dan ook niet dat ze van plan zijn te reageren
Ergens is dat ook wel logisch, je hebt er immers ook geen recht op. Je kan er allerlei subjectieve argumenten op los laten, en hier genoeg gelijkgestemden vinden, maar nergens in je 3 weken eerder afgesloten contract staat dat je binnen een door de klant zelf te definiëren periode, recht hebt op een welkomstbonus, mocht die in het leven worden geroepen tijdens de looptijd van dat contract.

Zij houden zich aan de overeenkomst, waarom zouden zij jou die overeenkomst eenzijdig laten wijzigen in je eigen voordeel? Dit forum zou te klein zijn als zij dat voorstelden... :wink:

jvg013
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 sep 2013 19:59

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door jvg013 »

Weleens gehoord van klantvriendelijkheid en service? Volgens mij is het LOGISCH dat de ECHTE abbonee's, een abonnement afsluiten zodra het seizoen begint en niet 3 weken later. Of ben ik nou zo gek;)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door ciske »

jvg013 schreef:Weleens gehoord van klantvriendelijkheid en service? Volgens mij is het LOGISCH dat de ECHTE abbonee's, een abonnement afsluiten zodra het seizoen begint en niet 3 weken later. Of ben ik nou zo gek;)


Geen idee :lol: Wat dacht je van ff bellen?

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: fox sports ABBO bij Ziggo

Ongelezen bericht door olaf79 »

Dutchy64 schreef:Ieder jaar abbonneer ik mij op eredivisie live voetbal met onderbreking in de zomermaanden want dat vind ik weggegooid geld.
Ook dit jaar aangemeld tijdens een open dag van de plaatselijke voetbal club en alles gaat tot nu toe goed.
Nu kreeg ik begin augustus een brief van Ziggo met de mededeling: "UW EREDIVISIE LIVE ABONNEMENT WIJZIGT".
Ik lees de brief door en daar staat dat mijn huidige abbo Eredivisie Live omgezet wordt naar FOX Sports, tot 1 december krijg ik voor hetzelfde bedrag 5 kanalen voetbal waarvan 2 buitenlands en 3 voor de eredivisie.
Vanaf 1 december betaal ik 5 euro extra per maand voor die extra zenders en vanaf februari is het totaal 24,95 ipv de 17,95 die ik verwacht.
Vanaf 1 november dien ik aan te geven als ik dit niet wil en dan wordt het abbo aangepast.

Ik vind bovenstaande de omgekeerde wereld, Ziggo en FOX maken mij lid van een ander abbo type en ik moet dit maar aanpassen, ik heb mij nooit aangemeld voor zo'n uitgebreid pakket.
Eigenlijk ben ik van plan om niet te reageren maar ook niet te betalen voor iets waar ik niet om gevraagd heb en toch krijg.

Ik heb zwart op wit dat ik mij heb aangemeld voor FOX Sports Eredivisie voor 17,95 per maand.

Nu kan er gezegd worden: "waar maak je je druk om, bel ff op 1 november en het wordt aangepast".
Ik ben van mening dat deze verkoop methode niet deugd en volgens mij ook niet rechtsgeldig zal zijn.
Opzich mag ziggo dit doen. Ze kunnen immers niet eeuwig hetzelfde aanbod tegen dezelfde prijs blijven aanbieden zeker nu die uitzendingen door een andere partij worden verzorgd. Zaak is dat ziggo ruim van te voren de mogelijkheid biedt om op te zeggen waar je niet op zit te wachten en dat hebben ze gedaan.

Gesloten