LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] media markt aalm
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 23 sep 2013 10:07
media markt aalm
hahahahaha
het woord Radar (en aanverwante consumentenprogramma's) doen soms wonderen
ik koop bij de Media Markt een e-reader, dat ging nogal gehaast dus ik nam de verkeerde mee, en tsja,,,,,,,,,,,dan kom je thuis en ziet dat je de verkeerde hebt gepakt
dus ik na 2 dagen vol goede moed naar de media markt
het woord Radar (en aanverwante consumentenprogramma's) doen soms wonderen
ik koop bij de Media Markt een e-reader, dat ging nogal gehaast dus ik nam de verkeerde mee, en tsja,,,,,,,,,,,dan kom je thuis en ziet dat je de verkeerde hebt gepakt
dus ik na 2 dagen vol goede moed naar de media markt
Re: media markt aalm
En toen ....jolanda1961 schreef:hahahahaha
het woord Radar (en aanverwante consumentenprogramma's) doen soms wonderen
ik koop bij de Media Markt een e-reader, dat ging nogal gehaast dus ik nam de verkeerde mee, en tsja,,,,,,,,,,,dan kom je thuis en ziet dat je de verkeerde hebt gepakt
dus ik na 2 dagen vol goede moed naar de media markt
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 23 sep 2013 10:07
Re: media markt aalm
ahum hele bericht weg
ik naar de balie en verteld wat en hoe
waar de jongedame gelijk verdween naar een hokje achter en terug kwam met de mededeling dat er kosten in rekening gebracht zouden worden voor herverpakking
dus ik denk...............nou een eurotje of 5
dus ze zegt, ik mag u 62.50 terug geven
stoom uit mijn oren....................dan zou ik dus voor opsturen en herverpakken 32.50 moeten betalen
nou dat dacht ik toch niet...............
dus laat ik het woorde Radar (en aanverwante consumentenprogramma's ) maar eens vallen
en na flink wat luid gepraat (van mijn kant uit) kreeg ik uiteindelijk een tegoedbon van 95.00, waarbij verteld werd dat ik niet mijn geld zou terug krijgen
ik naar de afdeling, geen e-reader die ik wilde dus naar de info balie, en keurig mijn geld terug gekregen
nooit meer kopen bij de media-markt dus
maar het woord RADAR doet wonderen
ik naar de balie en verteld wat en hoe
waar de jongedame gelijk verdween naar een hokje achter en terug kwam met de mededeling dat er kosten in rekening gebracht zouden worden voor herverpakking
dus ik denk...............nou een eurotje of 5
dus ze zegt, ik mag u 62.50 terug geven
stoom uit mijn oren....................dan zou ik dus voor opsturen en herverpakken 32.50 moeten betalen
nou dat dacht ik toch niet...............
dus laat ik het woorde Radar (en aanverwante consumentenprogramma's ) maar eens vallen
en na flink wat luid gepraat (van mijn kant uit) kreeg ik uiteindelijk een tegoedbon van 95.00, waarbij verteld werd dat ik niet mijn geld zou terug krijgen
ik naar de afdeling, geen e-reader die ik wilde dus naar de info balie, en keurig mijn geld terug gekregen
nooit meer kopen bij de media-markt dus
maar het woord RADAR doet wonderen
Laatst gewijzigd door Radar op 23 sep 2013 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongepast taalgebruik verwijderd
Reden: Ongepast taalgebruik verwijderd
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 23 sep 2013 10:07
Re: media markt aalm
media markt almere dus
Re: media markt aalm
Fijn dat wonderen nog bestaan....
Re: media markt aalm
Volgens mij is ruilen geen recht, als een product niet bevalt, en ze bieden die service niet, dan heb je pech als consument. Dit is dus iets anders als garantie op een defect product. Wat dat betreft ben je online beter af.jolanda1961 schreef:ahum hele bericht weg
ik naar de balie en verteld wat en hoe
waar de jongedame gelijk verdween naar een hokje achter en terug kwam met de mededeling dat er kosten in rekening gebracht zouden worden voor herverpakking
dus ik denk...............nou een eurotje of 5
dus ze zegt, ik mag u 62.50 terug geven
stoom uit mijn oren....................dan zou ik dus voor opsturen en herverpakken 32.50 moeten betalen
nou dat dacht ik toch niet...............
dus laat ik het woorde Radar (en aanverwante consumentenprogramma's ) maar eens vallen
en na flink wat luid gepraat (van mijn kant uit) kreeg ik uiteindelijk een tegoedbon van 95.00, waarbij verteld werd dat ik niet mijn geld zou terug krijgen
ik naar de afdeling, geen e-reader die ik wilde dus naar de info balie, en keurig mijn geld terug gekregen
nooit meer kopen bij de media-markt dus
wat een schoften
maar het woord RADAR doet wonderen
Toch netjes van ze dat je ondanks je eigen fout nog tegemoet willen komen.
-
- Berichten: 4405
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: media markt aalm
jolanda1961 schreef:ahum hele bericht weg
ik naar de balie en verteld wat en hoe
waar de jongedame gelijk verdween naar een hokje achter en terug kwam met de mededeling dat er kosten in rekening gebracht zouden worden voor herverpakking
dus ik denk...............nou een eurotje of 5
dus ze zegt, ik mag u 62.50 terug geven
stoom uit mijn oren....................dan zou ik dus voor opsturen en herverpakken 32.50 moeten betalen
nou dat dacht ik toch niet...............
dus laat ik het woorde Radar (en aanverwante consumentenprogramma's ) maar eens vallen
en na flink wat luid gepraat (van mijn kant uit) kreeg ik uiteindelijk een tegoedbon van 95.00, waarbij verteld werd dat ik niet mijn geld zou terug krijgen
ik naar de afdeling, geen e-reader die ik wilde dus naar de info balie, en keurig mijn geld terug gekregen
nooit meer kopen bij de media-markt dus
wat een schoften
maar het woord RADAR doet wonderen
Je maakt zelf de fout door niet op te letten, ruilen is een gunst geen recht.
32,50 euri herverpakkingskosten is nogal aan de hoge kant, maar je verteld niet hoe jijzelf uit de verpakking had gehaald. Kon deze niet meer netjes worden terug verpakt ?
Nooit meer kopen zal niet gaan, dan moet ik naar BCC, of SF of een of andere electronicazaak waar ook vaak genoeg wat mee is.
Volgende keer gewoon opletten
Re: media markt aalm
Ik denk dat de Mediamarkt het helemaal niet erg vind dat een klant zoals u er nooit meer komt.
Re: media markt aalm
Zelf werk ik in een computerwinkel en vind ik het belangrijk dat er geen verschil wordt gemaakt tussen online en fysieke aankopen. Dat houd in dat ik de algemene voorwaarden van de webwinkel hanteer in de winkel, ook voor fysieke aankopen, wat betreft retouren etc. De klant hoeft geen nadeel te ondervinden van de verschillen tussen online of fysieke aankopen van een product bij een bedrijf wat op beide vlakken actief is. Ook al staat er binnen 8 dagen ruilen op de bon, binnen 14 dagen nemen ik en mijn collega's van dit filiaal het product gewoon terug in normale gevallen, omdat dit overeenkomt met de rechten bij een online aanschaf.
Zoals een eerdere poster heeft aangegeven, is er door TS geen melding gemaakt over de staat van de verpakking. Als er sprake is van een erg beschadigde verpakking dan lijkt het mij terecht dat er hiervoor betaald moet worden. Als de verpakking relatief netjes geopend is, dus niet opengescheurd, doe dan gewoon niet moeilijk, zeker niet als een winkel die ook onder dezelfde naam een webwinkel heeft.
Zoals een eerdere poster heeft aangegeven, is er door TS geen melding gemaakt over de staat van de verpakking. Als er sprake is van een erg beschadigde verpakking dan lijkt het mij terecht dat er hiervoor betaald moet worden. Als de verpakking relatief netjes geopend is, dus niet opengescheurd, doe dan gewoon niet moeilijk, zeker niet als een winkel die ook onder dezelfde naam een webwinkel heeft.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 23 sep 2013 10:07
Re: media markt aalm
dat denk ik ook niet, want ik zulke gevallen wacht ik het liefst tot er meer mensen bij de klantenservice staanaerox schreef:Ik denk dat de Mediamarkt het helemaal niet erg vind dat een klant zoals u er nooit meer komt.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 23 sep 2013 10:07
Re: media markt aalm
de verpakking was een doosje met en geseald cellofaantje erom, als ze zelf zo'n sealapparaat hebben kost het ze 2 minuten om hem weer in te pakken
door de bank genomen pak ik altijd iets heel netjes uit, raakt het beschadigd dan breng ik het echt niet terug, kwestie van eigen schuld dikke bult
maar je kan toch gewoon een verkeerde pakken.................en dat gaat me dan echt geen 32.50 kosten
hetzelfde had ik met een senseo gekocht bij de kijkshop, na 3 maanden deed hij helemaal niks, ik eerst bellen .............ja ik kon wel een leenapparaat krijgen maar dan wel een gewoon koffiezet apparaat, nou daar ga ik niet mee akkoord, en ik blijf netjes maar er gaat wel een seneo mee terug
door de bank genomen pak ik altijd iets heel netjes uit, raakt het beschadigd dan breng ik het echt niet terug, kwestie van eigen schuld dikke bult
maar je kan toch gewoon een verkeerde pakken.................en dat gaat me dan echt geen 32.50 kosten
hetzelfde had ik met een senseo gekocht bij de kijkshop, na 3 maanden deed hij helemaal niks, ik eerst bellen .............ja ik kon wel een leenapparaat krijgen maar dan wel een gewoon koffiezet apparaat, nou daar ga ik niet mee akkoord, en ik blijf netjes maar er gaat wel een seneo mee terug
Re: media markt aalm
Dat denk ik ook.aerox schreef:Ik denk dat de Mediamarkt het helemaal niet erg vind dat een klant zoals u er nooit meer komt.
Help je een klant om zijn eigen fout te herstellen, krijg je een mes in je rug.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 23 sep 2013 10:07
Re: media markt aalm
in dit geval ging het erom dat ik 32.50 moest betalen om het opnieuw te laten inpakken en dat vindt ik nou net iets teveel van het goede, als ze hadden gezegd dat het een paar euro zou kosten had ik gezegd, doe maar...................maar geen 32.50, dat riekt naar oplichting, want je gaat mij niet vertellen dat ze ieder apparaat apart opsturen en laten herverpakken..............dat gaat gewoon met tientallen apparaten tegelijk, en dan komt het keurig geseald terug en leggen ze het voor dezelfde prijs weer in de winkel, tel uit je winstcrazyme schreef:Dat denk ik ook.aerox schreef:Ik denk dat de Mediamarkt het helemaal niet erg vind dat een klant zoals u er nooit meer komt.
Help je een klant om zijn eigen fout te herstellen, krijg je een mes in je rug.
Re: media markt aalm
11.5 Indien Media Markt uit coulanceoverwegingen producten alsnog retour neemt, afhankelijk in hoeverre het product niet aan de voorwaarden voldoet, kan Media Markt het product retour nemen waarbij een bepaald percentage in mindering wordt gebracht van het aankoopbedrag of tegen uitgifte van een giftcard.
Doet MM dit omdat de kans bestaat dat koper nr. 2 met dit artikel terug komt en claimt dat het niet nieuw meer is/al gebruikt/enz.?
Doet MM dit omdat de kans bestaat dat koper nr. 2 met dit artikel terug komt en claimt dat het niet nieuw meer is/al gebruikt/enz.?
Re: media markt aalm
Natuurlijk.
Wie wil een geopende verpakking ? Die blijven altijd staan. Onverkoopbaar.
Je moet ook controleren of de klant wel alle snoertjes, handleidingen, accessoires en dergelijke erbij heeft gedaan. Checken of het apparaat nog wel werkt (en je niet wordt geflest door een klant met een defect product)
Allemaal werk en kosten die betaald moeten worden.
Wie wil een geopende verpakking ? Die blijven altijd staan. Onverkoopbaar.
Je moet ook controleren of de klant wel alle snoertjes, handleidingen, accessoires en dergelijke erbij heeft gedaan. Checken of het apparaat nog wel werkt (en je niet wordt geflest door een klant met een defect product)
Allemaal werk en kosten die betaald moeten worden.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 23 sep 2013 10:07
Re: media markt aalm
al dat werk en kosten zitten allang is ALLE producten verwerkt die ze verkopen, en als het apparaat defect is dan krijg je zeker wel gewoon gelijk je geld terug?crazyme schreef:Natuurlijk.
Wie wil een geopende verpakking ? Die blijven altijd staan. Onverkoopbaar.
Je moet ook controleren of de klant wel alle snoertjes, handleidingen, accessoires en dergelijke erbij heeft gedaan. Checken of het apparaat nog wel werkt (en je niet wordt geflest door een klant met een defect product)
Allemaal werk en kosten die betaald moeten worden.
Re: media markt aalm
Wanneer je het bovenstaande niet snapt dan begrijp ik jouw probleem.jolanda1961 schreef:al dat werk en kosten zitten allang is ALLE producten verwerkt die ze verkopen, en als het apparaat defect is dan krijg je zeker wel gewoon gelijk je geld terug?crazyme schreef:Natuurlijk.
Wie wil een geopende verpakking ? Die blijven altijd staan. Onverkoopbaar.
Je moet ook controleren of de klant wel alle snoertjes, handleidingen, accessoires en dergelijke erbij heeft gedaan. Checken of het apparaat nog wel werkt (en je niet wordt geflest door een klant met een defect product)
Allemaal werk en kosten die betaald moeten worden.
Daar kan ik helaas niets aan doen.
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 23 sep 2013 10:07
Re: media markt aalm
wat een gedoe..............
pfffffffff ik heb gewoon de verkeerde gepakt, hallo............ben niet blond maar kan gewoon gebeuren, kon niet weten hoe en wat zonder de verpakking open te maken en wilde het ding gewoon omruilen, ik doe niet moeilijk, maar media markt en wilde alleen maar zeggen dat het woord "Radar" soms wonderen verricht want dan kan ineens alles, en als media markt gelijk zou hebben hadden ze wel op hun strepen gestaan, met of zonder Radar
haal er dan niet gelijk van alles bij om je/jullie gelijk te kunnen halen, ik ga toch geen apparaat van 95 euro ongebruikt in de kast laten liggen, ik heb echt geen geldboom staan hoor!!!
pfffffffff ik heb gewoon de verkeerde gepakt, hallo............ben niet blond maar kan gewoon gebeuren, kon niet weten hoe en wat zonder de verpakking open te maken en wilde het ding gewoon omruilen, ik doe niet moeilijk, maar media markt en wilde alleen maar zeggen dat het woord "Radar" soms wonderen verricht want dan kan ineens alles, en als media markt gelijk zou hebben hadden ze wel op hun strepen gestaan, met of zonder Radar
haal er dan niet gelijk van alles bij om je/jullie gelijk te kunnen halen, ik ga toch geen apparaat van 95 euro ongebruikt in de kast laten liggen, ik heb echt geen geldboom staan hoor!!!