LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Verzending en bezorging van brieven en pakketten.
Shyenna
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2013 12:54

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door Shyenna »

We zijn een week verder en EINDELIJK een reactie van postnl die ik met jullie wil delen:

Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst mijn excuses voor de vertraagde beantwoording van uw reactie. Uit uw e-mail begrijp ik dat u een verjaardagskaart van Greetz en uw reclamefolders niet ontvangen heeft. Ik kan me voorstellen dat u hier bezorgd over bent en bied u dan ook mijn oprechte excuses aan.

Het is voor mij niet mogelijk om deze poststukken te achterhalen of om na te gaan waar zij zich nu bevinden. Alleen zendingen met een barcode kunnen wij stap voor stap volgen. Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de verantwoordelijke afdeling. Binnen 3 werkdagen zal hij met zijn medewerkers spreken over uw vermiste zendingen. Bovendien zal er extra aandacht komen voor een correcte bezorging op uw adres. Omdat dit eerst intern gebeurt, ontvangt u hierover geen verdere reactie. Mocht u de komende tijd opnieuw onregelmatigheden opmerken, wil ik u vriendelijk vragen ons dit direct weer te laten weten.

Het is toch te zot voor woorden hoe dat bedrijf met spullen van anderen omgaan :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door langste adem »

Ik heb ook afgelopen zondag kaarten besteld bij Greetz , de verwachte leverdatum was dinsdag. Op maandag kreeg ik een mailtje van Greetz dat de kaarten verstuurd waren naar ons adres.
Op vrijdag nog steeds niets ontvangen en mijn vrouw heeft gebeld met Greetz. Die bood overigens heel vriendelijk aan om een nieuw setje op te sturen.

Afgelopen week ontving ik een envelop van PostNL met daarina allemaal brieven die in januari 2011 bezorgd hadden moeten worden. Twee en een half jaar later ! Er zat een jaaropgaaf bij, een ziekenfondspasje en nog enkele brieven. Reden voor de late bezorging was dat een medewerker van PostNL de werkzaamheden niet naar behoren heeft uitgevoerd, stond vermeld in bijgaande brief.

Nee, de postbezorging is lang niet zo betrouwbaar is als voorheen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: dien je een klacht in krijg je geen antwoord

Ongelezen bericht door tenormin »

langste adem schreef:Ik heb ook afgelopen zondag kaarten besteld bij Greetz , de verwachte leverdatum was dinsdag. Op maandag kreeg ik een mailtje van Greetz dat de kaarten verstuurd waren naar ons adres.
Op vrijdag nog steeds niets ontvangen en mijn vrouw heeft gebeld met Greetz. Die bood overigens heel vriendelijk aan om een nieuw setje op te sturen.

Afgelopen week ontving ik een envelop van PostNL met daarina allemaal brieven die in januari 2011 bezorgd hadden moeten worden. Twee en een half jaar later ! Er zat een jaaropgaaf bij, een ziekenfondspasje en nog enkele brieven. Reden voor de late bezorging was dat een medewerker van PostNL de werkzaamheden niet naar behoren heeft uitgevoerd, stond vermeld in bijgaande brief.

Nee, de postbezorging is lang niet zo betrouwbaar is als voorheen.
Gelukkig was het dan niet de Postbezorger van Sandd die vandaag ontslagen is i.v.m. het achterhouden van brieven van de Belasting waar organisaties geld terugkregen en hij het geld op zijn eigen nummer liet storten. Dus of het nu PostNl, Sandd of wie er ook bezorgt, het bezorgsysteem blijft (tegenwoordig) een probleem.

Gesloten