hallo
ik had een abonnement bij Vodafone wat liep tot 29 oktober .omdat ik mijn oude abonement niet kon verlengen ben ik overgestapt naar t mobile.
omdat ik mijn abonnement een maand van te voren moest opzeggen heb ik gevraagd aan t mobile of zij dit voor mij wilden doen omdat ik 29 September op vakantie ben .
t mobile heeeft nu mijn abonnement opgezegd en nu heeft Vodafone meteen de stekker er uit getrokken en kan ik geen gebruik meer maken van mijn voordeel om 60 dagen per jaar gratis gebruik te maken internet en bellen in het buitenland binnen de bundle.
KAN EN MAG VODAFONE DIT ZOMAAR DOEN.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voortijdige beeindiging abbonement door vodafone
-
mercurius 420
-
Leo The Emperor
Re: voortijdige beeindiging abbonement door vodafone
U had toch gewoon zelf vandaag kunnen opzeggen. U dient (minimaal) 1 maand van te voren op te zeggen , maar eerder mag ook.mercurius 420 schreef:hallo
ik had een abonnement bij Vodafone wat liep tot 29 oktober .omdat ik mijn oude abonement niet kon verlengen ben ik overgestapt naar t mobile.
omdat ik mijn abonnement een maand van te voren moest opzeggen heb ik gevraagd aan t mobile of zij dit voor mij wilden doen omdat ik 29 September op vakantie ben .
t mobile heeeft nu mijn abonnement opgezegd en nu heeft Vodafone meteen de stekker er uit getrokken en kan ik geen gebruik meer maken van mijn voordeel om 60 dagen per jaar gratis gebruik te maken internet en bellen in het buitenland binnen de bundle.
In ieder geval maakt dit verder niet. Het abonnement loopt gewoon tot en met 29 oktober, en u zou gewoon moeten kunnen bellen en smsen tot negenentwintigste oktober
-
mercurius 420
hallo
ja dat had ik kunnen doen maar ik wilde ook mijn nummer behouden daarom heb ik het door t mobile laten doen .
en nee ik kan vanaf gisteren niets meer doen met mn telefoon ik kan zelfs op my Vodafone mijn gegevens niet meer inzien
ik kan ook niet reageren per mail naar Vodafone omdat dat ook gebokkeerd is
ja dat had ik kunnen doen maar ik wilde ook mijn nummer behouden daarom heb ik het door t mobile laten doen .
en nee ik kan vanaf gisteren niets meer doen met mn telefoon ik kan zelfs op my Vodafone mijn gegevens niet meer inzien
Ohw, je hebt het helemaal verkeerd geregeld. Via de Overstapservice hebben ze je abo per datum beëindigt maar direct het nummerbehoud uitgevoerd. Zonder nummer bij Voda kun je uiteraard helemaal niks. Daarom heeft Voda voortijdig je abo beëindigd. Dat gaat automatisch, maar gebeurt alleen op verzoek van de abonnementhouder..jij dus.mercurius 420 schreef:hallo
Al deze "ellende" heb je aan jezelf te danken. Je dacht lekker goedkoop te kunnen doen, helaas viel dat wat tegen omdat je de regels niet hebt gelezen. Overigens denk ik ook niet dat je echt 100% gratis en voor niets in het buitenland kunt internetten en bellen bij Voda, dus je mist niks.
-
mercurius 420
hallo
ik weet echt niet waarom ik het verkeerd geregeld heb.
normaal gesproken loopt mijn abb. bij Vodafone tot 29 okt. dus ook mijn nummer neem ik aan.
ik vind dat Vodafone niet zomaar het recht heeft om per direct mijn abb. te beeindigen en alle contact via mail te blokkeren en inzicht in mijn gegevens .behalve mijn online rekeningen kan ik nog inzien .
en ja ik had een abbonement waarbij ik 60 dagen per jaar kon internetten en bellen op mn telefoon binnen mn bundel.
omdat ik dit abb. niet kon voortzetten ben ik overgestapt naar t mobile omdat ik daar een voor mij gunstiger abb. kon samenstellen
ik weet echt niet waarom ik het verkeerd geregeld heb.
normaal gesproken loopt mijn abb. bij Vodafone tot 29 okt. dus ook mijn nummer neem ik aan.
ik vind dat Vodafone niet zomaar het recht heeft om per direct mijn abb. te beeindigen en alle contact via mail te blokkeren en inzicht in mijn gegevens .behalve mijn online rekeningen kan ik nog inzien .
en ja ik had een abbonement waarbij ik 60 dagen per jaar kon internetten en bellen op mn telefoon binnen mn bundel.
omdat ik dit abb. niet kon voortzetten ben ik overgestapt naar t mobile omdat ik daar een voor mij gunstiger abb. kon samenstellen
-
Leo The Emperor
Als u nummerbehoud wil, kunt u natuurlijk maar 1 abonnement tegelijktertijd voor dit nummer aangaan.
Uw T-mobile abonnement kan dan ook in principe niet eerdere ingaan dan 29 oktober.
Als u het T-mobile abonnement echter per direct heeft gestart, kan het inderdaad niet anders dan dat uw Vodafone nummer ook per direct wordt gestopt.
Uw T-mobile abonnement kan dan ook in principe niet eerdere ingaan dan 29 oktober.
Als u het T-mobile abonnement echter per direct heeft gestart, kan het inderdaad niet anders dan dat uw Vodafone nummer ook per direct wordt gestopt.
Het is niet de vraag of Vodafone dit mag. Volgens mij moet U bij TMobile zijn. U heeft immers aan hun gevraagd om dit te regelen.mercurius 420 schreef:hallo