Na 27 maanden hebben we problemen met de actifry het mechanisme draait niet meer waardoor de aardappels stil liggen.Hij is weinig gebruikt en helaas de winkel waar hij gekocht is bestaat niet meer dus Tefal gebeld, garantie duurt 24 maanden pech dus, ik mag hem opsturen op mijn kosten en dan wordt hij onderzocht en gerepareerd.
Dat kan met onderzoekskosten en verzending al oplopen €50,- .En dan is er nog niets gedaan.
Ik heb gevraagd naar enige coulance het is een duur apparaat en je mag verwachten dat hij langer dan 24 maanden meegaat.
Tefal stelt zich star op niet dus, nog een mail gestuurd waar je de standaardprocedure als reactie terug krijgt, weer een mail jammer dat er geen inhoudelijke reactie komt niets meer gehoord.
Intussen hoor ik nu meer mensen die na 2 jaar problemen hebben en dezelfde reactie krijgen.
Wat te doen een reparatie van wie weet hoeveel,of de vuilnisbak?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen Actifry Tefal.
Re: Problemen Actifry Tefal.
Vuilnisbak.
Je kan beter een nieuwe kopen dan repareren. Een nieuwe kost € 149
Je kan beter een nieuwe kopen dan repareren. Een nieuwe kost € 149
50 euro voor opsturen en onderzoeken is niet zo heel gek, je hoort nog wel eens hogere prijzen. Misschien dat de door je gewenste coulance daar in te vinden is? En 27 maanden is geen 24 maanden, even lomp gezegd, als ze jou nu matsen, wil de volgende dat met 28 maanden, en zo verder.
Gewoon naar de vuilnisbak, of een lokale reparatiedienst als die er is. Dat zijn van die handige oude mannetjes die je nog wel eens kunnen helpen voor een paar euro. Zo heb ik ooit de krakende potmeter van mijn voorversterker voor 17,50 euro laten repareren.
Gewoon naar de vuilnisbak, of een lokale reparatiedienst als die er is. Dat zijn van die handige oude mannetjes die je nog wel eens kunnen helpen voor een paar euro. Zo heb ik ooit de krakende potmeter van mijn voorversterker voor 17,50 euro laten repareren.
Verkoper failliet, ben je afhankelijk van de fabrikant. En die geeft 2 jr, dus pech gehad.
Hallo.
Wij hadden ook dit probleem.
Hij draade heel moeilijk rond en soms niet.
Bij ons was de oplossing.
Haal de draaiarm eruit.
Draai hem om en dan zie je een rubbere rand zitten aan de onderkant.
Trek die eruit en plaats de arm weer terug.(zonder ring dus)
Bij ons was het probleem weg , inplaats van apperaat weggooien.
Vriendelijke groet.
Wij hadden ook dit probleem.
Hij draade heel moeilijk rond en soms niet.
Bij ons was de oplossing.
Haal de draaiarm eruit.
Draai hem om en dan zie je een rubbere rand zitten aan de onderkant.
Trek die eruit en plaats de arm weer terug.(zonder ring dus)
Bij ons was het probleem weg , inplaats van apperaat weggooien.
Vriendelijke groet.