LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Android Stick

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
gijs timmerman

Android Stick

Ongelezen bericht door gijs timmerman »

Wat zijn jullie ervaringen om op je smart tv een android stick in de hdmi aansluiting
te plaatsen ? Ik heb sinds een paar dagen een Rykomagic 802 IV met de nieuwste jelly bean gekocht maar iedere keer krijg je het bericht retry to connect. Deze Stick kost ook bijna € 90,00 euro en het leek mij wel leuk.

Alleen het werkt niet goed bij mij althans. Geen idee wat ik fout doe iemand een advies ?

Hellig

Re: Android Stick

Ongelezen bericht door Hellig »

gijs timmerman schreef:Wat zijn jullie ervaringen om op je smart tv een android stick in de hdmi aansluiting
te plaatsen ? Ik heb sinds een paar dagen een Rykomagic 802 IV met de nieuwste jelly bean gekocht maar iedere keer krijg je het bericht retry to connect. Deze Stick kost ook bijna € 90,00 euro en het leek mij wel leuk.

Alleen het werkt niet goed bij mij althans. Geen idee wat ik fout doe iemand een advies ?
misschien je vraag stellen in het juiste forum? Of is lezen echt zo moeilijk?

gijs timmerman

Het heeft met internet te maken dus juiste forum maar je hebt er dus ook geen verstand van. Ja een misplaatste opmerking maken daar zit niemand op te wachten :mrgreen:

kraaienest

Ongelezen bericht door kraaienest »

Stel deze vraag eens op dit forum http://androidstick.nl/forum/

Hellig

Ongelezen bericht door Hellig »

gijs timmerman schreef:Het heeft met internet te maken dus juiste forum maar je hebt er dus ook geen verstand van. Ja een misplaatste opmerking maken daar zit niemand op te wachten :mrgreen:
Het heeft niks met internet te maken maar met hardware. Misplaatste vraag, carry on

gijs timmerman

kraaienest schreef:Stel deze vraag eens op dit forum http://androidstick.nl/forum/
Bedankt !

muila1

Ongelezen bericht door muila1 »

@Gijs

Je hebt in ieder geval een prima Stick gekocht. Er is geen uitschakelaar op de meeste Sticks dit kun je ondervangen door b.v. zo'n schakelaar:Afbeelding

Ga via instellingen de juiste datum/tijd invullen en de juiste tijdzone: Amsterdam nu 16-00 uur. Als je de Stick niet gebruikt en je de uit/schakelaar gebruikt dan kun je ook de stekker even uit het stopcontact halen dan schakelt de Stick vanzelf weer de juiste tijd in.

Zet nog niet te veel apps. op de Stick maar probeer eerst de app. van youtube. Overigens kun je de Google store ook op je PC gebruiken om apps. te downloaden die worden dan gedownload op je Stick, als je deze weer gebruikt.

Mocht je er niet uitkomen stuur dan maar een PB.

S6

gijs timmerman

Bedankt muila1 het werkt nu perfect :wink:

Gesloten