LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] circus renz international

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
tribeworld_melanie
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jul 2011 23:03

circus renz international

Ongelezen bericht door tribeworld_melanie »

we hadden vrijkaartjes gekregen voor een voorstelling komen we netjes half uur van te voren aan mogen we niet meer naar binnen toe het zat vol!!
je mocht alleen nog naar binnen toe als je 8 euro bij betaalde.
ze hebben 120 plekken vrij 60 voor vrijkaartjes en 60 voor betaalde mensen en geven veel meer vrijkaartjes uit dan dat ze plek voor hebben.
het ergste is al die huilende kinderen bij de ingang omdat ouders besloten om niet naar binnen te gaan triest gewoon.
ik vind dit puur oplichterij er stonden verschikkelijk veel mensen in de rij met vrijkaartjes die dus of bij moesten betalen of je kon niet naar binnen.
je geeft naar mijn mening geen vrijkaartjes uit als je er geen plek voor hebt en al helemaal niet op zo'n manier.
op hun website kan je ook geen klacht indienen want er staat duidelijk bij hun gastenboek dat elke reactie die niet positief is verwijderd wordt nou echt zo kan ik het ook.
ik ga nooit maar dan ook nooit meer naar een circus voorstelling van renz,
toevallig dat ze ook nog eens op de hoek staan dus de overlast heb je er ook nog eens van waar ik me niet zo heel druk om maakte.
maar als ze zo met mensen omgaan pure oplichting dit circus.

Wonderwall
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
Locatie: Gronau

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door Wonderwall »

Triest zijn die mensen die niet willen betalen en dan niet het benul hebben om eerder dan een half uur voor de voorstelling aanwezig te zijn. Gewoon lekker op het laatste moment opduiken en dan gillen dat je opgelicht bent. Hoezo opgelicht? JE HEBT NIETS BETAALD!

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door sjohie »

tribeworld_melanie schreef:we hadden vrijkaartjes gekregen voor een voorstelling komen we netjes half uur van te voren aan mogen we niet meer naar binnen toe het zat vol!!
je mocht alleen nog naar binnen toe als je 8 euro bij betaalde.
ze hebben 120 plekken vrij 60 voor vrijkaartjes en 60 voor betaalde mensen en geven veel meer vrijkaartjes uit dan dat ze plek voor hebben.
het ergste is al die huilende kinderen bij de ingang omdat ouders besloten om niet naar binnen te gaan triest gewoon.
ik vind dit puur oplichterij er stonden verschikkelijk veel mensen in de rij met vrijkaartjes die dus of bij moesten betalen of je kon niet naar binnen.
je geeft naar mijn mening geen vrijkaartjes uit als je er geen plek voor hebt en al helemaal niet op zo'n manier.
op hun website kan je ook geen klacht indienen want er staat duidelijk bij hun gastenboek dat elke reactie die niet positief is verwijderd wordt nou echt zo kan ik het ook.
ik ga nooit maar dan ook nooit meer naar een circus voorstelling van renz,
toevallig dat ze ook nog eens op de hoek staan dus de overlast heb je er ook nog eens van waar ik me niet zo heel druk om maakte.
maar als ze zo met mensen omgaan pure oplichting dit circus.
Je hebt niks betaald, dus dan is oplichting wel wat vergezocht. En exact evenveel vrijkaartjes als plekken uitgeven is hét recept voor een half lege tent, want ze weten niet hoeveel van die mensen met een vrijkaartje ook daadwerkelijk komen. Dat besluiten sommige mensen nog op de dag zelf op basis van weer etc. Daar zit dus een zekere marge in, wat dit kan veroorzaken. Maar wat had je dan verwacht, dat ze de hele tent vol zetten met mensen met gratis kaartjes, en de klanten die komen en van plan waren een kaartje te kopen, dan maar weg te sturen?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door Jolijn »


Bericht door tribeworld_melanie » 29 sep 2013 10:35
we hadden vrijkaartjes gekregen voor een voorstelling komen we netjes half uur van te voren aan mogen we niet meer naar binnen toe het zat vol!!
je mocht alleen nog naar binnen toe als je 8 euro bij betaalde.


Staan die voorwaarden (half uur van te voren aanwezig, indien 'vol' bijbetalen) op de kaartjes ? Of is je dat op een andere manier bekend gemaakt? Of is het gewoon zo '' 't is een gok: geluk of pech hebben?"
Laatst gewijzigd door Jolijn op 29 sep 2013 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door Jolijn »

Wonderwall schreef:Triest zijn die mensen die niet willen betalen en dan niet het benul hebben om eerder dan een half uur voor de voorstelling aanwezig te zijn.
Er is dus wel genoeg plaats voor alle mensen met vrijkaartjes als ze allemaal 2 uur van te voren aanwezig zijn?

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door sjohie »

Jolijn schreef:
Wonderwall schreef:Triest zijn die mensen die niet willen betalen en dan niet het benul hebben om eerder dan een half uur voor de voorstelling aanwezig te zijn.
Er is dus wel genoeg plaats voor alle mensen met vrijkaartjes als ze allemaal 2 uur van te voren aanwezig zijn?
Zo lees ik het niet, het aantal plaatsen is 60 tegen 60 verdeelt tussen betaald en gratis. Maar als TS eerder was gekomen, waren er misschien nog vrijkaartjes-plekken beschikbaar. Daar werken ze volgens het principe wie het eerst komt die het eerst maalt. Ze geven echter meer vrijkaartjes weg dan dat er vrije vrijkaartjes-plekken zijn, omdat niet elke ontvanger/houder ervan ook daadwerkelijk komt.

Wonderwall
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
Locatie: Gronau

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door Wonderwall »

Jolijn schreef: Er is dus wel genoeg plaats voor alle mensen met vrijkaartjes als ze allemaal 2 uur van te voren aanwezig zijn?
OP=OP, dus wat denk je zelf?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door Jolijn »

Wonderwall schreef:
Jolijn schreef: Er is dus wel genoeg plaats voor alle mensen met vrijkaartjes als ze allemaal 2 uur van te voren aanwezig zijn?
OP=OP, dus wat denk je zelf?
Wat ik denk is dat vroeg komen niks uit maakt. Als iedereen die een vrijkaartje gekregen heeft daar gebruik van maakt en op dezelfde tijd aanwezig is, zijn er nog niet genoeg plaatsen.
Vandaar mijn vraag aan jou, dat jouw bewering dus nergens op slaat.

Of deze actie een OP=OP actie is weet ik niet.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door Jolijn »

sjohie schreef:
Jolijn schreef:
Wonderwall schreef:Triest zijn die mensen die niet willen betalen en dan niet het benul hebben om eerder dan een half uur voor de voorstelling aanwezig te zijn.
Er is dus wel genoeg plaats voor alle mensen met vrijkaartjes als ze allemaal 2 uur van te voren aanwezig zijn?
Zo lees ik het niet, het aantal plaatsen is 60 tegen 60 verdeelt tussen betaald en gratis. Maar als TS eerder was gekomen, waren er misschien nog vrijkaartjes-plekken beschikbaar. Daar werken ze volgens het principe wie het eerst komt die het eerst maalt. Ze geven echter meer vrijkaartjes weg dan dat er vrije vrijkaartjes-plekken zijn, omdat niet elke ontvanger/houder ervan ook daadwerkelijk komt.
Als TS eerder was gekomen, had iemand anders dit topic opgestart. :wink:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ze geven echter meer vrijkaartjes weg dan dat er vrije vrijkaartjes-plekken zijn, omdat niet elke ontvanger/houder ervan ook daadwerkelijk komt.

Het zou eigenlijk niet moeten uitmaken of iedereen met een vrijkaartje wel/niet komt.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door GJvdZ »

tribeworld_melanie schreef: ze hebben 120 plekken vrij 60 voor vrijkaartjes en 60 voor betaalde mensen
Gaaf zo'n circus. Je kunt er dus gratis heen, maar met een beetje mazzel verdien je er ook nog wat aan als bezoeker.

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Ben geweest met gratis kaartjes en staat duidelijk op kaartje - aan de kassa omruilen - en tijdig komen want vol is vol.

Er kunnen zon 450 mensen in de tent.

Tis dat wij gratis konden maar voor de normale prijs was ik niet gegaan, 22 euro voor een paar paarden, honden en kamelen en olifanten en een beetje acrobatiek vindt ik prijzig.

Olifant kon je op de foto voor 10euro.

Anway, voor kinderen is het leuk, zowaar enkele grappige momenten maar voor deze prijs meer verwacht.
Maar eerlijk is eerlijk staat wel op de vrijkaartjes vermeld.

BTW, zijn Duitsers / Polen welke NL praten met zwaar Duits accent. Vandaar ook de naam Renz Internationaal en niet circus Herman Renz.

Ach, was een plezierig avondje uiteindelijk en wat wij uit bespaarde met de kaartjes is weer terug gebracht naar de popcorn, limonade en suikerspin.

Renz-inter
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2013 19:50

Re: circus renz international

Ongelezen bericht door Renz-inter »

Even een reactie vanuit onszelf (circus renz international)

Wij geven inderdaad vrijkaarten uit, waarvan er uit tellingen vaak maar 60% komt opdagen.
In de week dat u geweest bent aan de postdatum te zien hebben wij ook heel veel betalende personen gehad waardoor de tent uitverkocht was tot op de laatste plaats.

Wanneer iemand 5 minuten voor of soms zelfs 5 minuten na aanvang aankomt en alle kaarten zijn uitverkocht mag je vanuit brandweertechnische redenen géén personen meer toelaten. Dat hebben wij ook niet gedaan. Wij hebben plaats voor 736 personen en met wat extra stoelen voor 750 personen, meer kunnen er niet in de tent en gaan er niet in de tent. Wat ook vermeld moet worden is dat wij altijd voor oplossingen zorgen als de rang met vrijkaarten reeds uitverkocht is. wanneer de tribune uitverkocht is kan men tegen inlevering van de vrijkaart en een klein bedrag helemaal vooraan zitten.

Daarnaast staat duidelijk vermeld op de vrijkaarten dat tijdig komen gewenst is , kaarten aan de kassa omgewisseld moeten worden en ook in de media maken wij dit duidelijk!

Mevrouw is waarschijnlijk één van de personen die vijf minuten na aanvang gekomen is en daardoor geen toegang meer kreeg in onze circustent.

Daarnaast is een Vrijkaart een gratis kaart en ben je niet slim als je deze voor 10 euro op marktplaats gaat kopen wat helaas ook regelmatig gebeurd! dan kan ik de woede ergens ook snappen maar ben je zelf zo stom geweest het te kopen.

tot zover dit bericht namens Circus Renz International

Gesloten