Ik kreeg een bericht van ziggo dat ik als trouwe klant krijgt u van ons maandelijks €10 korting op uw abonnement. U betaalt niet het reguliere bedrag van €25 maar slechts €15 per maand. en dan staat er onder :* De maandelijkse €10 korting is alleen geldig voor klanten die Internet van Ziggo afnemen ..
Ik dacht toen dat zou ik wel willen was toch aan een nieuwe toe wat goed van ziggo maar helaas ik kijk naar de tv hebben ze ook een reclame van dit alleen het verschil dat die korting voor iedereen is .
daarom zetten ze in de e mail van voor drie uur besteld morgen in huis wandt s avonds hadden ze die reclame erop ,
Dus zie ik er maar van af nou ziggo kom maar op met die misleidden reclame ik trap er niet in geen mail voor mij
Ik kreeg een bericht van ziggo dat ik als trouwe klant krijgt u van ons maandelijks €10 korting op uw abonnement. U betaalt niet het reguliere bedrag van €25 maar slechts €15 per maand. en dan staat er onder :* De maandelijkse €10 korting is alleen geldig voor klanten die Internet van Ziggo afnemen ..
Ik dacht toen dat zou ik wel willen was toch aan een nieuwe toe wat goed van ziggo maar helaas ik kijk naar de tv hebben ze ook een reclame van dit alleen het verschil dat die korting voor iedereen is .
daarom zetten ze in de e mail van voor drie uur besteld morgen in huis wandt s avonds hadden ze die reclame erop ,
Dus zie ik er maar van af nou ziggo kom maar op met die misleidden reclame ik trap er niet in geen mail voor mij
De enige bestelmethode is online, en daar is het klantnummer verplicht. Het lijkt er dus op dat Ziggo mobiel, op dit moment alleen voor bestaande klanten af te sluiten is?
Niks geen misleidende reclame, ook onder de tv commercial stond vermeld dat de 10 euro korting alleen voor bestaande klanten (en waarschijnlijk ook wel nieuwe klanten) van ziggo betrof... Kort gezegd is TS weer een typische gevalletje 'niet eerst even iets verder kijken dan uw neus lang is'-klant..
Dus een onzinnige niet correcte mededeling in de trant van pigs can fly..