LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Gevel Lemmer

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
angel76
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 aug 2011 14:17

De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door angel76 »

Een poosje geleden hebben we via het bedrijf De Gevel te Lemmer een opdracht tot plaatsen kunststof kozijnen en gevelbekleding uit laten voeren. Om te zeggen dat dit allemaal vlekkeloos is verlopen is een understatement, maar uiteindelijk is het wel goed gekomen. Tot zover geen problemen zou je zeggen...

In juni begonnen echter de problemen; de gevelbekleding is gaan uitzetten waardoor we nu een "golvende" gevelbekleding hebben. Ook kunnen de voordeur en het hokdeur niet worden afgesloten, ook waarschijnlijk door werking van het materiaal.

Hierover gemaild met de eigenaar (betreft een eenmanszaak) en uiteindelijk zou er een monteur langskomen; dit was een paar weken geleden op een zaterdag; monteur kwam echter niet opdagen, tevens niks vernomen van het bedrijf. De weken hierna wederom gemaild, geen reactie, telefoon antwoordapparaat ingesproken, ook hierop geen reactie.

Al met al begint het een beetje vervelend te worden, ook de buren waarbij hij een opdracht heeft lopen, verloopt (bij lange na) niet vlekkeloos. Ik vraag mij af of wij nu de enige (nou ja, samen met de buren dan :wink: ) zijn die problemen heeft met dit bedrijf. Hoor graag ervaringen van anderen met de Gevel Lemmer als die er zijn.

Wonderwall
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
Locatie: Gronau

Re: De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door Wonderwall »

angel76 schreef:Hoor graag ervaringen van anderen met de Gevel Lemmer als die er zijn.
Dan kan je nog beter een kaartje ophangen in de plaatselijke supermarkt. Kans dat iemand daar ervaringen met ze heeft schat ik hoger in.

Cobana
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2013 08:59

Re: De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door Cobana »

Ik ben vorig jaar bezig geweest met dit bedrijf voor een renovatieklus. Het voortraject verliep op zich goed. De opdracht werd verstrekt en de klus zou uitgevoerd worden. Tot een uitvoerdatum kon het niet komen aangezien er onvoldoende vakkundig personeel beschikbaar was. Het werd dus steeds later waarbij er eigenlijk niet gecommuniceerd werd door dit bedrijf. Contact leggen werd steeds moeilijker. Gelukkig had ik niet aanbetaald. Op een gegeven moment had ik er geen vertrouwen meer in zeker niet toen ik een rekening kreeg van de fabrikant van de materialen. Van hen begreep ik dat er enige 'problemen' waren rond deze firma. Ik heb vervolgens de opdracht officieel geannuleerd maar verder niets meer gehoord. Uiteindelijk ben ik blij dat het zo is afgelopen.

angel76
Berichten: 38
Lid geworden op: 16 aug 2011 14:17

Re: De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door angel76 »

Afgelopen zaterdag is het een en ander gelukkig eindelijk opgelost, vond het wel zo netjes om het hier nog even te melden.

lecheveux
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2013 20:40

Re: De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door lecheveux »

Dag,

Ik heb momenteel te maken met een klus die nog niet afgemaakt is door De Gevel Lemmer. Ik krijg ze met geen mogelijkheid te pakken. De klus is in het voorjaar gestart en er moet nog een groot deel van de klus worden afgerond. Erg vervelend. Als iemand een goede tip heeft, hoe dit aan te pakken, dan hoor ik het graag!

barrykoning
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2013 22:33

Re: De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door barrykoning »

Helaas werk uitgevoerd voor De Gevel Lemmer.

In mei 2013 in opdracht van De Gevel Lemmer beton gestort ,de factuur en diverse herinneringen gestuurd.
Totaal geen reactie, vervolgens naar zijn huis gegaan, maar zonder succes.
Ook verklaarde hij niets van een factuur te weten, vervolgens nogmaals de factuur aangetekend verstuurd.
Op marktplaats heeft dit bedrijf veel goede recensies, mijn advies: trap hier niet in!
Volgens mij worden de negatieve recensies dezelfde dag nog gewist.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 jan 2014 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: Ongefundeerde uitspraken

zwarteveen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2013 18:25

Re: De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door zwarteveen »

Beste Mensen,

Op bases van gegevens van de [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] staat dat ze onder KOMO / SKG vallen hebben wij zaken gedaan met de Gevel lemmer.
Wij hebben als bedrijf de Gevel Lemmer Kunststof buitenkozijnen laten plaatsen. Totaal 8 st, dit was alleen kozijn plaatsen en het plaatsen van de beglazing. Werk uitvoeren in week 34 en dit zou 2 dagen duren. Laat je niet verrassen, de gevel Lemmer is niet aangesloten bij beide organisaties. In begin november heb ik de opdracht ingetrokken en zelf het restant afgemaakt. Zie er goed uit. De reden waarop ik deze opdracht heb ingetrokken was, Onder valse informatie de opdracht verkregen, steeds verkeerd ingemeten kozijnen en beglazing ( in de 8 stuks kozijnen zitten nu 3 soorten beglazing in) beloften die niet nagekomen worden, en dreigen met incasso wanneer je niet gaat betalen. Wij zijn nu precies 5 maanden verder. Wij zullen wel zien waar het schip strand, maar betalen doen wij alleen als alles goed is, waar ik op bedoel, stelkozijn zijn niet behandeld met verf of van kunststof, geen omtrekspeling van kozijn tot muur. Zal wel een loop worden naar de kantonrechter, we zien wel

Opgelichtdoorjou
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2014 12:33

Re: De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door Opgelichtdoorjou »

Hier ook gedupeerden .
Begin sept 2013 order gegeven voor het gehele huis te voorzien van nieuwe kunstof kozijnen
En openslaande tuindeuren ...
Na constant erachter aan blijven zitten en meneer de ene smoes na de andere smoes heeft , kwam nu het verlossende antwoord ..meneer heeft geen geld meer
Ik voel me zwaar ...... Daar waar ik m'n woorden niet over kan laten spreken !
Aub mensen ga niet in zee met deze aardig lijkende [Ongefundeerde uitingen verwijderd door de Moderator] !
Laatst gewijzigd door Radar op 24 apr 2014 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefudeerde uitingen verwijderd

barrykoning
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2013 22:33

Re: De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door barrykoning »

Hierbij mijn reactie naar opgelichtdoorjou :

Hallo,

Er zijn inmiddels zeer veel gedupeerden, en trosradar blijft maar reacties aanpassen na telefoontjes van Gerard Visser.
Het is beschamend dat trosradar deze oplichter het hand boven het hoofd blijft houden!!
Ik heb zn privéadres(koopappartement) dus wat nou geen geld? voor ieder die zijn adres denkt nodig te hebben..

Mvg

betonboorman
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2014 10:55

Re: De Gevel Lemmer

Ongelezen bericht door betonboorman »

Hallo,
Wij hadden een opdracht geplaatst voor het vervangen van een houten kozijn voor kunststof. En het vervangen van een klein raampje voor dubbel glas. Dit wilde Lemmer kozijnen wel doen. Voordat ik met dit bedrijf in zee zou gaan had ik hem eerst gegoogeld. Er was niet echt iets negatiefs over hem te vinden dus na ontvangst van zijn offerte hebben wij 40% procent aanbetaalt(veelste veel natuurlijk). Het ging om een aanzienlijk bedrag van 420€. De levertijd van het kozijn zou ongeveer 4 weken zijn. Na 4 weken wachten mailde ik de beste man hoe het ervoor stond. Geen antwoord. Bellen dan maar....voicemail ingesproken. Eerst ontving ik een mail. Het geleverde kozijn was beschadigd....ik voel nattigheid. Bellen met de beste man. Toen nog wel gehoor en hij legde alles uit. Nou ja voordeel van de twijfel gegeven. Hij gaf aan een nieuw kozijn te hebben besteld. Dit zou weer 4 weken in beslag nemen. Nu 9 weken later nog geen kozijn. O ja en ik krijg ook geen gehoor meer met de beste man. Ik heb al het mail verkeer opgeslagen+ de offerte. Bewijzen zat, maar waarschijnlijk geen poot om op te staan.

Gegroet,
De gedupeerde

Gesloten