Vandaag ook een PERSOONLIJKE uitnodiging ontvangen van Boekingscentrale uit Ulft.
Men is momenteel actief in Maastricht en omgeving.
Lees andere foruminzendingen en trek uw conclusie.
Groetjes, Guill
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boekingscentrale.
Re: Boekingscentrale.
Ik heb gisteren een prachtige keukenmachine met toebehoren als 3e prijs gekregen en als ik reserveer samen met mijn vrouw dan krijg ik er ook nog eens een Tom Tom bij t.w.v. € 249,- met als klap op de vuurpijl ook nog eens een cadeau t.w.v. € 149,-. Het kan niet op allemaal en daarom rinkelde er bij mij allemaal alarmbellen want zoveel cadeaus waar ik niets voor hoefde te doen ten gevolge van een prijsvraag waar ik nooit heb aan meegedaan dan vraag ik mij af of deze mensen van het Boekingscentrale nu uit Oranjedorp denken dat ik seniel aan het worden ben nu ik bijna de leeftijd van 65 bereikt hebt. Ik zou er graag naar toe willen maar dan wel in samenwerking met een 1 of andere consumentenprogramma om deze oplichters in het voetlicht te zetten.
Laatst gewijzigd door Tabak48 op 24 feb 2013 12:35, 2 keer totaal gewijzigd.
maar dan wel in samenwerking met een 1 of andere consumentenprogramma om deze oplichters in het voetlicht te zetten.
Dat is al eens gedaan.
Dat is al eens gedaan.
Dit zou toch geen probleem meer moeten zijn? Zelfs in de tijd dat ouderen van nu nog jong waren bestonden dit soort ranzige bedrijven al. Er is ook al genoeg voor gewaarschuwd in de afgelopen decennia. Iemand die huur nu nog intrapt is of ontzettend hebberig of heeft onder een steen gelegen.
Mensen let op, de boekingscentrale is nu neergestreken in Geertruidenberg en Raamsdonksveer.
"U bent winnaar van een betrouwbare allround vouwfiets" op 27-06-2013 op een gezellige locatie wordt de hoofdprijs uitgereikt; "U krijgt van ons een tegoedbon waar u voor genomineerd bent".
Van Hoofdprijswinnaar 2 regels later naar genomineerde en tegoedbon....
Trap er niet in mensen.... Ook de bingo en extra prijs t.w.v. 150,00.
Gaat u wel, nodig dan min. 30 gasten uit, geniet van het gratis kopje koffie en daarna weer lekker verder op uw eigen fiets.
Groeten uit RDVeer.
de kenwoorden ook hier: Fietsplezier Veluwezoom en Boekingscentrale Bellingwolde.
Enkel een postbusnummer (13) geen KvK of BTW-nummer.
"U bent winnaar van een betrouwbare allround vouwfiets" op 27-06-2013 op een gezellige locatie wordt de hoofdprijs uitgereikt; "U krijgt van ons een tegoedbon waar u voor genomineerd bent".
Van Hoofdprijswinnaar 2 regels later naar genomineerde en tegoedbon....
Trap er niet in mensen.... Ook de bingo en extra prijs t.w.v. 150,00.
Gaat u wel, nodig dan min. 30 gasten uit, geniet van het gratis kopje koffie en daarna weer lekker verder op uw eigen fiets.
Groeten uit RDVeer.
de kenwoorden ook hier: Fietsplezier Veluwezoom en Boekingscentrale Bellingwolde.
Enkel een postbusnummer (13) geen KvK of BTW-nummer.
-
Wat worden we weer belogen in Nederland door de Boekingscentrale .
Ik heb voor veertien dagen geleden een brief ontvangen van de Boekingscentrale uit Oranjedorp ,mijn echtgenote zou een tijdje geleden een kaart hebben ingevuld en opgestuurd . Volgens de brief zou zij een derde prijs hebben gewonnen een keukenmachine van het merk Mia HR 3772 . Hoeveel personen hebben al niet een derde prijs gewonnen . Opsturen is niet mogelijk moet je persoonlijk afhalen , plaats van afhalen is nog niet bekend . Iedere nieuwe gast die zij meebracht zou een geschenk ontvangen van € 149,00 . Alle pare/echtparen zouden op alle aan biedingen kosteloos een waardevolle premie in de vorm van een TOM TOM t.w.v. € 298,00 .
Maar wat is nu het grappige aan het hele verhaal ik heb geen kaart verstuurd en mijn echtgenote al helemaal niet , want die is voor bijna 4 jaar geleden overleden , het is nu al de derde brief die ik hun heb verstuurd dat ik om die reden geen post meer wens maar ze blijven gewoon koppig en sturen maar door , maar een antwoord op een brief blijft ook uit .
Hoe is zoiets mogelijk in de tijd van de crisis , die firma beliegt zich zelf en de bewoners in ons land ook nog .
Ik heb voor veertien dagen geleden een brief ontvangen van de Boekingscentrale uit Oranjedorp ,mijn echtgenote zou een tijdje geleden een kaart hebben ingevuld en opgestuurd . Volgens de brief zou zij een derde prijs hebben gewonnen een keukenmachine van het merk Mia HR 3772 . Hoeveel personen hebben al niet een derde prijs gewonnen . Opsturen is niet mogelijk moet je persoonlijk afhalen , plaats van afhalen is nog niet bekend . Iedere nieuwe gast die zij meebracht zou een geschenk ontvangen van € 149,00 . Alle pare/echtparen zouden op alle aan biedingen kosteloos een waardevolle premie in de vorm van een TOM TOM t.w.v. € 298,00 .
Maar wat is nu het grappige aan het hele verhaal ik heb geen kaart verstuurd en mijn echtgenote al helemaal niet , want die is voor bijna 4 jaar geleden overleden , het is nu al de derde brief die ik hun heb verstuurd dat ik om die reden geen post meer wens maar ze blijven gewoon koppig en sturen maar door , maar een antwoord op een brief blijft ook uit .
Hoe is zoiets mogelijk in de tijd van de crisis , die firma beliegt zich zelf en de bewoners in ons land ook nog .
Heeft iemand aangifte gedaan ?