LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplader accessoire of niet?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
stogias4

Oplader accessoire of niet?

Ongelezen bericht door stogias4 »

Ik heb 14 maanden geleden een ipad gekocht en in de doos zat ook een oplader, volgens Saturn heb ik 2 jaar garantie op de ipad en maar 6 maanden op de accessoire. Ik vind dat de oplader onderdeel is van de ipad en daar moet je ook 2 jaar garantie op krijgen. kan dit zomaar?

dhc

Re: Oplader accessoire of niet?

Ongelezen bericht door dhc »

Ja, opladers worden uitgesloten van de normale garantie, het is normaal dat je op een lader een half jaar krijgt. Zelfde geldt voor accu's van laptops....

stogias4

dhc schreef:Ja, opladers worden uitgesloten van de normale garantie, het is normaal dat je op een lader een half jaar krijgt. Zelfde geldt voor accu's van laptops....
Ok, staat het ergens in de voorwaarde vermeld? en welke zijn dat die van Apple of die van Saturn? ik heb het nog niet ergens zien staan.

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Heel veel producten worden verkocht zonder oplader, denk aan TomTom, je krijgt wel een kabeltje om in een oplader te pluggen.
Onlangs gekochte E-reader ook zonder lader.
En u heeft 6 maanden op de lader, dus ?? (zwarte markt Beverwijk een paar euro) en een gezellige dag.

stogias4

Update:

voor toekomstige Saturn slachtoffers, neem geen genoegen met de onzin die dit bedrijf roept, je hebt altijd 1 jaar hardware garantie van Apple en 2 jaar wettelijke garantie. Via Apple is het defecte onderdeel vervangen en dat is prima service van Apple.

Ik hoop dat Saturn dit leest en iets doet aan de service.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

stogias4 schreef:Update:

voor toekomstige Saturn slachtoffers, neem geen genoegen met de onzin die dit bedrijf roept, je hebt altijd 1 jaar hardware garantie van Apple en 2 jaar wettelijke garantie. Via Apple is het defecte onderdeel vervangen en dat is prima service van Apple.

Ik hoop dat Saturn dit leest en iets doet aan de service.
Inmiddels heeft apple, na aandringen van de consumentenbond, de garantie voor de meeste producten opgeschoefd naar 2 jaar. Mag ook wel voor die prijs.

Het blijft onzin dat een accessoire minder garantie zou hebben.

olaf79

F.van Holten schreef:Heel veel producten worden verkocht zonder oplader, denk aan TomTom, je krijgt wel een kabeltje om in een oplader te pluggen.
Onlangs gekochte E-reader ook zonder lader.
En u heeft 6 maanden op de lader, dus ?? (zwarte markt Beverwijk een paar euro) en een gezellige dag.
Een originele appel oplader kost niet een paar euro.

Het is triest dat bedrijven zich op deze manier onder de garantie uitlullen.

olaf79

Saturn is overigens een dochter van MediaMarkt.(of eigenlijk een zus)

Gesloten