LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] te hoge rekening bij tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bert den bosch

te hoge rekening bij tele2

Ongelezen bericht door bert den bosch »

uit het forum blijkt dat ik niet de enige ben met problemen.
mijn probleem is sinds enkele maanden ( nieuw computersysteem bij tele2?),dat ik 'n factuur krijg voor telefoongesprekskosten in de weekends.
ik heb 'n abonnement waarbij na 19.00 uur en in 't weekend de telefoon gratis is. (werkt al zeker 8 jaar uitstekend).

contact hierover met tele2 is bijna onmogelijk.

als ik de verschillende fora zie, dan ben ik zeker niet de enige met soortgelijke problemen.

wat mij betreft mag radar hier wel aandacht aan besteden.
er wordt op dit moment te onrechte heel veel geld bij de consument weggehaald en dat lijkt mij pure diefstal.

Bob Schurkjens

Re: te hoge rekening bij tele2

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Bob Schurkjens schreef:http://www.sgc.nl

en dan ?????? dit zg ::advies:: deponeer je bij elke topic :!: :?: :idea:

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

En dan? Wat bedoel je precies? Ik wijs mensen de weg. Lijkt me zeer nuttig. Of heb jij een betere oplossing?

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Bob Schurkjens schreef:En dan? Wat bedoel je precies? Ik wijs mensen de weg. Lijkt me zeer nuttig. Of heb jij een betere oplossing?
De weg wijzen naar de rechter ?? heel zinvol en productief :oops:

mw. de Wit

Ongelezen bericht door mw. de Wit »

Tele2 stuurt mij ook veel te hoge rekeningen. Ik kwam daar zelf achter, Tele2 heeft zelf op geen enkele wijze gereageerd.
Tele 2 factureert 8 euro voor een gesprek ná 19.00 uur dat in mijn abonnement alleen het starttarief van 0,06 cent kost.
Inderdaad kost het uren om van de antwoordmachine naar een chatpersoon te komen die je dan vervolgens uit de chat gooit.
Een e-mailadres van de klantenservice is ook niet te vinden op de site.
Toen ik belde kwam ik bij de verkeerde afdeling terecht, die mij niet kon doorverbinden met de juiste afdeling, ik moest opnieuw bellen.
Ook het forum werkt niet, de mensen daar hebben een grote, professionele "inlevings"woordenschat, maar bieden geen concrete oplossing en die OPLOSSING moet zijn dat Tele2 mij zo snel mogelijk het teveel betaalde - en dat is 100% van mijn gebruikelijke kosten - terugbetaalt.
26 okt 2013

Gesloten