Jij hebt echt geluk. Ik heb al 3x gebeld maar ze zeiden allemaal "nee" en één stond op het punt te exploderen omdat ik bleef zeuren :/. Daarnaast viel het mij op dat ze allemaal volgens éénzelfde script te werk gingen dus ik denk dat die talloze telefoontjes en brieven van 'ons' ertoe hebben geleid dat ze bij de NS een script hebben opgesteld.jossos schreef:Zojuist met de Klantenservice van de NS gebeld en onnozel gedaan, dat werkt. Als in: aangeven dat ik mijn keuze om een eventueel nieuw abonnement aan te vragen baseer op de informatie die in Mijn NS werd weergegeven (doorlopend abonnement). Nu dat zomaar gestopt is ben ik eigenlijk verkeerd ingelicht (ik negeer de mail die ze gestuurd hebben; vind ik geen officieel kanaal (=aanbod/reclame).
Uiteraard kwamen ze eerst met het antwoord dat de ICT (heerlijk; de ICT als schuldige) druk bezig is om de weergave in Mijn NS aan te passen dus dat het niet mogelijk was mijn abonnement te verlengen. Ik gaf aan dat ik ook niet om opheldering vroeg, maar bij deze graag mijn voordeelurenabonnement wilde verlengen. Ha, en dat kon. Dit abonnement kan pas 30 oktober ingaan; tot die tijd krijg ik een tijdelijk voordeelurenabonnement.
Het lijkt erop dat ze individueel nog wel verlengingen toekennen, maar dit zeker niet op grote schaal gaan aanpakken. Dus hup, bellen naar de NS en onnozel doen
NB: ja, ik had ook dit jaar een afstudeeraanbod voordeelurenabonnement. 30-09-2012 ingegaan, gisteren is dit abonnement gestopt.
Ben met name benieuwd hoe de procedure afloopt van felixdh. Vraag gelijk aan jou:
Wat stond er bij jou in jouw contract? Bij mij 1-jarig abonnement en daar hameren ze op bij de NS.
Ik heb die procedure voor de geschillencommissie bekeken, maar het kan vrij duur uitvallen als ze ineens een rechtzaak van maken. Dan moet je rechtsbijstand zien te regelen op eigen kosten. Als ik de NS was zou ik het op die (vieze) manier gaan spelen. Zorgen dat je tegenstander geen tijd/ geld/ energie heeft om dit verder af te handelen.